Wat je even kwijt wil #68

Ben ook weer opnieuw zo verliefd als een puber.

1 like

Ik ging vanmorgen een stukje wandelen en toen vond ik 50 euro op het fietspad (en er was verdee niemand) dus heb het maar meegenomen

83 likes

Misschien gebruikt hij MR? Dat blendt altijd heel mooi met echte zang

1 like

Of ik zeg maar iets geks he… hij heeft talent.

10 likes

Nee joh, hoe kom je daarbij. :scream:

2 likes

Ik heb foto’s gebruikt op mijn werk die ik niet mocht gebruiken en nu heb ik een boete gehad. Of ja, mijn werk. Voelt als boterhamworst-gate

3 likes

Kan, maar het klinkt nog vrij ruw. Bij een mooie blend hoor je geen foutjes meer.

1 like

Wij doen hetzelfde werk en het is mij ook weleens overkomen. Soms is dat gewoon totaal onduidelijk. Sindsdien check ik altijd wel of ik een foto mag gebruiken.

ik mis deze forum lore?? wat is dat

3 likes

dit, I guess?

1 like

oh wow dat heb ik helemaal gemist hahahah wat gaar

4 likes

De jeugd van tegenwoordig…

2 likes

Ja nu bleek ook dat ik een foto had gepakt van een 112-cowboy waar we absoluut niet mee samenwerken, maar dat wist ik niet want het kwam van een instagramaccount van hem met een andere hele algemene naam. Ff een reminder om nóg beter op te letten

1 like

Een blogger had een artikel gemaakt over de vegetarische slager boterhamworst en iemand van hier had die foto ff gekopieerd en toen was ze daar bozig om

7 likes

Dit had ik ook! Idd een 112-cowboy en daar kwam een gepeperde rekening van. Nou ja, ik kon het niet weten.

Het is nog zo licht :pleading_face:

34 likes

En de zon scheen net even :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Doet me denken aan dat ik in een facebookgroep voor mensen die glutenvrij eten zat (jaja daar gaat het al mis) waarin een Karin een post had geplaatst met een foto van vers glutenvrij pizzadeeg van de Lidl. Een paar weken later postte een Truus die foto met ‘hebben jullie nog ideeën wat je allemaal nog meer kunt maken met dit deeg?’. Karen meteen in de comments: ‘ehm dat is mijn foto!?? Wil je die niet zomaar gebruiken??!? :roll_eyes: :roll_eyes::joy:

9 likes

Hahha echt zo typisch

3 likes

Hoe is het gegaan💕

(Oh ik lees nu dat het niet door ging… balen😫)

Veel succes iig voor wanneer het wel door gaat🥰

2 likes