Wat je even kwijt wil #68

Ik vind het zo’n raar idee dat ik straks gewoon allemaal moderne en nieuwe apparaten heb in huis. Nooit gedacht dat ik dit ooit had kunnen doen maar wat voelt het fijn om een keer alles nieuw te kunnen halen. :see_no_evil:

Scheelt komende jaren financieel ook weer zorgen want alles is bijna vervangen (op de oven na). Niet alles nu gekocht hoor, paar dingen had ik redelijk recent al vervangen.

Extra reden tot vreugde

En mag ik even heel hard juichen dat ik voor het eerst nu helemaal schuldenvrij ben? :partying_face::partying_face::partying_face: Lang verhaal maar was niet mijn eigen schuld maar het is voorbij! Omg.

189 likes

Wat fijn en hopelijk zal het allemaal veel rust geven :blush:

1 like

Oh wat heerlijk, geniet ervan!

4 likes

Ik ben op vakantie bij schoonfamilie en hier valt de stroom regelmatig (meerdere keren per dag) uit. Zo gek om dan opeens in een restaurant in het donker te zitten :joy:

3 likes

Haha leuk! Welke?

1 like

Ongevraagd advies maar bij mij was altijd m’n leefruimte ontploft na zo’n periode. Ik vond niks fijners om dan met een muziekje, drankje en snacks alles op te ruimen, wassen draaien en poetsen. En daarna een dutje haha.

9 likes

The spark staat eindelijk op spotify :partying_face::partying_face:

9 likes

Ahhh, wat super!! Gefeliciteerd!

3 likes

Ja het hele oeuvre van Helmut Lotti ook :sunglasses:

2 likes

Heb ik eindelijk de motivatie om onkruid te gaan wieden, gaat het regenen.

7 likes

Oh, wat een goed idee! Ik kook mijn gember altijd vijf minuten mee, omdat ik de smaak veel te slap vind als ik stukjes in gekookt water gooi (ook waarom ik het nooit ergens bestel), maar dit werkt waarschijnlijk net zo goed :ok_hand:t3:

2 likes

pfff ik moet bij mijn bovenbuurman aanbellen en vragen of hij aub zijn bed tegen de muur vandaan wil halen en zijn vrouwelijke logee wil verzoeken niet zo hard te gillen 's nachts. wij worden er continu wakker van. maar ik vind het echt een ding om dit te doen haha ik ben 35+ doe normaal

9 likes

Briefje in de bus? Ik zou dat ook niet durven hoor hahahh

4 likes

Heel iets anders maar dit doet me eraan denken dat iemand bij de koffiezaak waar ik werk eens vroeg om geraspte gember en honing over haar cappuccino? Daarna gelijk zelf geprobeerd en het was verrassend lekker maar ook een beetje raar wel

7 likes

Men voetballers in de jaren;70 waren echt sexy

2 likes

Heb de hele dag al 't gevoel dat de tijd 2x zo langzaam gaat als normaal :joy::sob: wat een ellendig lange dag

1 like

Terugkreunen

5 likes

19 likes

Hierna stop ik hoor maar ik moet zo gillennnnn om dit soort plaatjes :joy::joy::joy: er zijn dus mensen die dat serieus naar elkaar sturen he.
Die facebookgroep zie ik dus de hele tijd voorbij komen en is GOUD. Die reacties eronder ook hahaha “fijne avond allemaal!!!”

10 likes

Voelt goed om op werk elke handeling en gebruikte materiaal in rekening te brengen bij mensen die kut deden of daarvoor al gingen klagen over de rekening. (Hoort eigenlijk ook zo maar we zijn heel vaak coulant)

4 likes