Liever een apparaat dan dat de thuiszorg zelf aan de slag mag ![]()
Ik hoop zo dat dit een vibrator is die ook kan stofzuigen
Gat in de markt!
Ik heb in de kringloop allemaal van die Tupperware bekers van 30 jaar geleden ofzo gekocht. En nu heb ik een ADD-hyperfocus op Tupperware en heb ik een hele kringloop-tour gepland deze week om allemaal vintage Tupperware te verzamelen. Ben helemaal geobsedeerd meteen ![]()
![]()
Wel goed kijken op welke stand je hebt staan.
Was vanmiddag even bij Delfsail (Delfzijl) en daar liggen zulke mooie schepen echt ‘Pirates of the Caribbean’ vibes (er liep ook een neppe Jack Sparrow) vind Delfzijl echt heel kut, maar dit is altijd wel ff leuk.
Ga Manchester by the Sea, Aftersun en Close kijken. Vrolijke dag verder ![]()
Ja, beetje laten drogen en nog steeds lelijk. Heb tijdens het drogen maar snel een nieuwe kleur uitgekozen en gehaald en dan mag over een uur de nieuwe kleur erop. Op hoop van zegen ![]()
En dan heb je een cursus interieurstyling afgerond ooit ![]()
Mijn haar is echt fucking silky en mooi op het moment. Weet nu al dat het vanavond verpest zal worden als het weer gaat regenen. ![]()
Ik hou ervan als ik aan mijn instagram story views kan zien dat ik besproken ben door forummers.
In een topic hier? Of bedoel je een groepje die elkaar kent van het forum en het over jou heeft?
Maar wat had je dan gepost?
Ben gelijk even gaan kijken, maar terecht
Wou dat ik zo sterk was haha.
Ohh die houdertjes had ik nog nooit gezien maar vind ik echt fabulous.
De stoffen versie is eigenlijk ook echt fashion ![]()
Ik eet een vegan Ritter Sport reep en hij is afgrijselijk lekker. Omg.
Ben aan het oppassen. Kind net op bed gelegd maar zit nu zelf de lollifante film nog te kijken
Veelste emotioneel eigenlijk. ![]()
Ben vanavond voor het eerst in maanden weer uit geweest.