Ik voel me vanavond melancholisch maar tegelijkertijd ook heel trots? 🥹
Als ik elk jaar vergelijk met nu heb ik echt zoveel waar ik dankbaar voor mag zijn en ook wel trots op ben. Het is natuurlijk nooit compleet af maar ik heb er zowaar zin en vertrouwen in.
Je huis opruimen na het verlies van je huisdier is echt een bitch
Ik wil echt geen nieuwe telefoon maar mijn batterijconditie is 77% dus ik moet er een keer aan gaan geloven
Kun je de batterij niet laten vervangen dan?
Ik dacht dat ze dat alleen de doen bij telefoons van Max twee jaar oud maar dat heb ik denk ik verzonnen want ik zie dat nergens terug goeie!
Dan valt het binnen de garantie vaak, je kan het natuurlijk wel zelf betalen.
Vreselijk ja, en overal die overgebleven haren tegenkomen
Omg 177 likes op mijn berichtje gisteren. Wat zijn jullie lief.
Ik heb tijdens pasen dit jaar bij de Lush in Rotterdam gestaan met mijn koekjes. Nu heb ik een mail gekregen van Lush of ik weer bij ze zou willen komen. Dit is zo leuk!!
Pff ja dat is echt naar.
Het hoeft ook niet nu meteen, tenzij je dat zo wilt.
Ik heb zondag mijn poes laten inslapen en haar dekentje ligt nog op de grote stoel, inclusief haar haren (viel flink uit).
Kan me er nog niet toe zetten, dus laat het maar even.
Misschien is dat ook een optie? Hoewel het ook confronterend is om te zien.
In ieder geval heel veel sterkte!
Heb net een muur geverfd maar ik geloof dat ik de kleur veel te fel vind
Liever een apparaat dan dat de thuiszorg zelf aan de slag mag
Ik hoop zo dat dit een vibrator is die ook kan stofzuigen
Gat in de markt!
Ik heb in de kringloop allemaal van die Tupperware bekers van 30 jaar geleden ofzo gekocht. En nu heb ik een ADD-hyperfocus op Tupperware en heb ik een hele kringloop-tour gepland deze week om allemaal vintage Tupperware te verzamelen. Ben helemaal geobsedeerd meteen
Wel goed kijken op welke stand je hebt staan.
Was vanmiddag even bij Delfsail (Delfzijl) en daar liggen zulke mooie schepen echt ‘Pirates of the Caribbean’ vibes (er liep ook een neppe Jack Sparrow) vind Delfzijl echt heel kut, maar dit is altijd wel ff leuk.
Ga Manchester by the Sea, Aftersun en Close kijken. Vrolijke dag verder
Ja, beetje laten drogen en nog steeds lelijk. Heb tijdens het drogen maar snel een nieuwe kleur uitgekozen en gehaald en dan mag over een uur de nieuwe kleur erop. Op hoop van zegen
En dan heb je een cursus interieurstyling afgerond ooit