Wat je even kwijt wil #68

Mijn haar is echt fucking silky en mooi op het moment. Weet nu al dat het vanavond verpest zal worden als het weer gaat regenen. :triumph:

3 likes

Pak deze er maar vast bij :sob:

Edit nu met het juiste plaatje

11 likes

Ik hou ervan als ik aan mijn instagram story views kan zien dat ik besproken ben door forummers.

11 likes

In een topic hier? Of bedoel je een groepje die elkaar kent van het forum en het over jou heeft?

4 likes

Omg we moeten dit echt weer hip maken. Inclusief houdertjes.
Of de stoffen versie!

9 likes

Maar wat had je dan gepost?

5 likes

Ben gelijk even gaan kijken, maar terecht :heart_eyes_cat: :muscle:t5: Wou dat ik zo sterk was haha.

8 likes

Ohh die houdertjes had ik nog nooit gezien maar vind ik echt fabulous.
De stoffen versie is eigenlijk ook echt fashion :ok_hand:t3:

4 likes

Ik eet een vegan Ritter Sport reep en hij is afgrijselijk lekker. Omg.

7 likes

ja ik ging ook gelijk kijken omg @Karl_Lagerfeld ik kan amper een appelmoespot opendraaien

5 likes

Ben aan het oppassen. Kind net op bed gelegd maar zit nu zelf de lollifante film nog te kijken

Veelste emotioneel eigenlijk. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ben vanavond voor het eerst in maanden weer uit geweest.

15 likes

Een foto waar je een gespierde arm zag.

En @lijnewiets ik zie dan dat die foto door mensen van hier is bekeken die normaal niet mijn verhaal bekijken. En ook veel meer views dan normaal.

Maakt ook niet uit verder want ik doe dat andersom ook maar je ziet het wel heel duidelijk altijd

5 likes

Nadeel is wel dat ik dus nu weer heb moeten douchen want er zat bier in mijn haar 🫠

2 likes

Heb ook bier in m’n haar, maar douchen doen we morgen. Ik had een foute party en iedereen wilde mijn hippe bril van € 3,95 van een vage vintage-kringloop-winkel, dat doet me dan toch weer goed. :sunglasses:

9 likes

Ik word net wakker uit een doodenge droom. Ik weet dat het gewoon een droom was maar dat gevoel blijft zo hangen altijd, akelig

6 likes

We zijn -door omstandigheden- voor het eerst sinds een langere tijd weer op vakantie in het buitenland. We gaan nu naar onze tweede locatie maar gezien het weerbericht overweeg ik echt al om eerder huiswaarts te keren. De voorspelling is alleen maar regen en onweer. En zover te zien zijn er niet echt opties om te doen met regen.

En 5 dagen op 25m2 met 2 kleine kinderen met als enige uitwijk-optie het zwembad lijkt me nou niet echt heel lollig.

Denk echt dat met (semi) mooi weer het een geweldige plek zou zijn, maar niet met deze ellende.

Maar ergens voelt het als een soort falen om je vakantie vroegtijdig af te breken.

2 likes

Wat jammer! Is het echt de hele dag regen? Vaak staat er in de weerapps de hele dag regen maar is het dan uiteindelijk slechts een paar uur, alsnog vervelend op vakantie natuurlijk. Zijn er leuke musea of indoor speeldingen te doen?

Of het echt de hele dag regen is moet nog blijken (de uur tot uur voorspelling zegt van wel).

We gaan het op onze nieuwe locatie nog navragen maar met een Google-search lijken de indoor/musea opties echt minimaal te zijn.

2 likes

He wat zuur, welk land zitten jullie?
Als het echt alleen ellende is zou ik denk ik ook eerder naar huis gaan.

1 like