Ik ging om 05.20 weg voor hardlopen, heel de veluwe voor mezelf. Zo genoten van die 31km en nu lekker gedoucht en koffie en ontbijt.
Nog dieren gezien tijdens het hardlopen?
Ja, 4 zwijnen (en de hooglanders en de paarden van de posbank maar die zijn soort van normaal te zien)
Ik volg je niet, ik weet niet eens je echte naam (voor mij ben jij Karl die een badkamerfeestje voor haar kind maakt, in de zorg werkt en van LV houdt) maar als ik de reacties hier lees, lekker bezig
Ik hou van Schotse Hooglanders. Zien er altijd lekker dom en fluffy uit
Ik zie ze vaak als ik in de duinen wandel. Dan kijken ze ook van:‘o hebben we weer een mens, ik graas wel weer verder’.
Ik zou ooit wel eens een tamme Schotse Hooglander willen borstelen. Lijkt me echt geweldig
Ugh ik heb echt wallen en heb een drukke dag voor de boeg. Dus ik ging googlen, hoe wallen te verminderen. Staat er o.a. “vermijd aambeienzalf.” Wat??
Ik heb dus altijd gedacht dat skanken gewoon een ander woord voor dansen was en niet een manier om te dansen
Net een tutorial gekeken en volgensmij doe ik dit ook, maar zonder ingewikkelde variaties.
Ja dat knijpt je bloedvaatjes samen waardoor wallen verwijderen
Nee toch? Het gaat ten eerste over wallen, en niet over donkere of blauwe kringen. Men zegt dat aambeiencreme de wallen doet slinken.
Helpt niet tegen donkere kringen. Daar helpt niks tegen, behalve concealer om te camoufleren.
Ik noem wallen en donkere kringen altijd hetzelfde, mijn fout
En dat is meteen mijn ‘irritatie’ want dat doen heel veel mensen haha! En het is echt totaal niet hetzelfde (groetjes iemand met donkere kringen en die daar vroeger van alles aan probeerde te doen en niks werkte)
Als ik niet slaap, worden ze wel gelijk zwart in plaats van donker.
Ja, er zijn wel dingen om het te verminderen inderdaad zoals genoeg water drinken, je huid goed reinigen en genoeg slaap. Maar er bestaan geen crèmes voor helaas.
I know, heb er al mijn hele leven mee te dealen. Heb er geen last van eigenlijk, tenzij ik een nachtje doorhaal, dan wordt het wat overdreven (maar dat gebeurt eigenlijk nooit ) en mijn vriend vindt t zelfs sexy.
Ja ik bedoel in mijn geval wel echt wallen en geen donkere kringen. Is idd totaal iets anders. Heb ijsblokjes onder mn ogen gedrukt. Misschien is het ook deels van de hooikoorts. Er zitten namelijk geen donkere kringen.
Vervelend! Hebben de ijsklontjes geholpen?
Een beetje, ik denk dat het vooral vocht is wat niet goed weggaat, ik ga zo naar mn ouders voor vaderdag en heb echt geen zin om van mn moeder de vraag te krijgen of ik wel heb geslapen etc