Frankrijk. Ik weet dat het niet zo werkt hoor, maar vorig jaar moesten we de vakantie onverwacht een week van te voren cancellen. Dus voelt alsof we dit jaar een fijne vakantie ‘verdienen’.
Ik ben ook wel eens eerder teruggekomen van vakantie en dat was toen de beste beslissing ooit. Vakantie is bedoeld om te ontspannen of genieten en als dat om wat voor reden dan ook niet lukt dan schiet het zijn doel voorbij. Dan kan je beter thuis nog wat gezellige of leuke dagen hebben! (Ik zou dan wel proberen om thuis nog wat leuke dingen te plannen en te proberen niet direct weer in je standaard ritme te vervallen zodat het wel nog als vakantie voelt)
Ja dat snap ik, hopelijk hebben jullie toch nog een fijne week, of dat nou thuis is of op jullie bestemming!
En deze plek cancellen en iets meer doorrijden naar het zuiden? Wij zitten op de bonnefooi nu in zuidfrankrijk met heerlijk weer en je kunt makkelijk lastminute nog huisjes/villas/campings boeken.
De partner van mijn beste vriendin heeft gister tot 3x toe gezegd dat ik wat aan mijn fronsrimpel moet laten doen. 🫠 Mijn vriend gaf op een gegeven moment een paar sneren terug, maar hij was zich van geen kwaad bewust.
Ik ben echt 0 onzeker over mijn gezicht en heb me nog nooit gestoord aan die fronsrimpel. Maar nu sta ik heel de tijd 🫤
mijn smoel in vormen te trekken voor de spiegel, om te kijken of het echt zo erg is. Janken.
Ongelooflijk, dit soort mensen?! Is het altijd zo’n eikel? Wat zei je beste vriendin?
Ik ging om 05.20 weg voor hardlopen, heel de veluwe voor mezelf. Zo genoten van die 31km en nu lekker gedoucht en koffie en ontbijt.
Nog dieren gezien tijdens het hardlopen?
Ja, 4 zwijnen (en de hooglanders en de paarden van de posbank maar die zijn soort van normaal te zien)
Ik volg je niet, ik weet niet eens je echte naam (voor mij ben jij Karl die een badkamerfeestje voor haar kind maakt, in de zorg werkt en van LV houdt) maar als ik de reacties hier lees, lekker bezig
Ik hou van Schotse Hooglanders. Zien er altijd lekker dom en fluffy uit
Ik zie ze vaak als ik in de duinen wandel. Dan kijken ze ook van:‘o hebben we weer een mens, ik graas wel weer verder’.
Ik zou ooit wel eens een tamme Schotse Hooglander willen borstelen. Lijkt me echt geweldig
Ugh ik heb echt wallen en heb een drukke dag voor de boeg. Dus ik ging googlen, hoe wallen te verminderen. Staat er o.a. “vermijd aambeienzalf.” Wat??
Ik heb dus altijd gedacht dat skanken gewoon een ander woord voor dansen was en niet een manier om te dansen
Net een tutorial gekeken en volgensmij doe ik dit ook, maar zonder ingewikkelde variaties.
Ja dat knijpt je bloedvaatjes samen waardoor wallen verwijderen
Nee toch? Het gaat ten eerste over wallen, en niet over donkere of blauwe kringen. Men zegt dat aambeiencreme de wallen doet slinken.
Helpt niet tegen donkere kringen. Daar helpt niks tegen, behalve concealer om te camoufleren.
Ik noem wallen en donkere kringen altijd hetzelfde, mijn fout
En dat is meteen mijn ‘irritatie’ want dat doen heel veel mensen haha! En het is echt totaal niet hetzelfde (groetjes iemand met donkere kringen en die daar vroeger van alles aan probeerde te doen en niks werkte)