Wat je even kwijt wil #68

Als ik niet slaap, worden ze wel gelijk zwart in plaats van donker.

2 likes

Ja, er zijn wel dingen om het te verminderen inderdaad zoals genoeg water drinken, je huid goed reinigen en genoeg slaap. Maar er bestaan geen crèmes voor helaas.

3 likes

I know, heb er al mijn hele leven mee te dealen. Heb er geen last van eigenlijk, tenzij ik een nachtje doorhaal, dan wordt het wat overdreven (maar dat gebeurt eigenlijk nooit :joy:) en mijn vriend vindt t zelfs sexy.

1 like

Ja ik bedoel in mijn geval wel echt wallen en geen donkere kringen. Is idd totaal iets anders. Heb ijsblokjes onder mn ogen gedrukt. Misschien is het ook deels van de hooikoorts. Er zitten namelijk geen donkere kringen.

Vervelend! Hebben de ijsklontjes geholpen?

1 like

Een beetje, ik denk dat het vooral vocht is wat niet goed weggaat, ik ga zo naar mn ouders voor vaderdag en heb echt geen zin om van mn moeder de vraag te krijgen of ik wel heb geslapen etc :skull: :joy:

2 likes

Ohjaaaa ‘ben je moe?!’

Sterkte!

3 likes

Ik ben brak (goh verrassend) en ijskoude cola is echt een life saver. Nu nog verder slapen en ik voel me straks wel fit genoeg om naar de fam te gaan.

3 likes

Aah heerlijk als mensen zo los gaan! Ik had ook nog nooit van skanken gehoord maar jij hebt sowieso wel vaker iets van dansen hier genoemd dat ik dacht oh wat cool nooit geweten dat dat bestond.

1 like

Lol mijn nieuwe wasmachine is zo stil dat ik gisteren echt een paar keer ging kijken of hij Ăźberhaupt wel draaide. :joy: Dat is wennen na 34 jaar wasmachines te hebben gehad (in huis) die je door het hele huis kon horen.

20 likes

Hebben we nog overwogen maar de resterende tijd (qua dagen) is net tekort om een (flink) stuk naar het zuiden te rijden.

Maar we zijn op de nieuwe locatie en het is wel een ruimer huisje dus dat is al een stuk minder benauwend :blush: We gaan het zien en duimen dat de voorspellingen niet kloppen.

3 likes

Ik ben net aangekomen op een camping in zuid Frankrijk. Tent staat, 27 graden, je ruikt de naaldbomen en lavendel, en nu hang ik heerlijk in mijn hangmat terwijl de campingeigenaar ons een fles wijn brengt. <3

123 likes

Ik heb geen idee wat je hebt gepost maar waar kan ik zien wie mijn insta heeft bekeken? Ik kan het nergens vinden? Dacht dat dat niet kon

Je stories toch!

Op je eigen story klikken en dan op die avatars onderin.

2 likes

Oh, dat klinkt heeerlijk!

3 likes

Aah zo, sorry had ik even niet begrepen :see_no_evil:

1 like

Ik kom net een cadeaubon van 50 euro tegen in een la, van een winkel (eenmanszaak) die blijkbaar een jaar geleden haar deuren heeft gesloten. De cadeaubon heb ik een paar maanden daarvoor gekregen en ik ben zo’n iemand die het altijd uitstelt om de bon uit te geven. Dus tip voor iedereen: geef cadeaubonnen direct uit, want dit is echt zo zonde.

7 likes

Ik moet morgen gewoon vroeg op maar ik ben enorm aan het doom scrollen :woozy_face:

4 likes

De ‘hoe overleef ik boeken’ luisteren om mee in slaap te vallen 10/10 :pinched_fingers:

13 likes

Ik wilde net mn nichtje appen, dat ze de 3e plek heeft gekregen met een spelletje wat ze gister op mn mobiel speelde. Maar ik kan haar helemaal niet appen, ze heeft geen mobiel want ze is 6 :upside_down_face:

19 likes