Wat je even kwijt wil #68

Gewoon dragen wat je wilt hoor!

3 likes

ja jezus had je dit niet kunnen zeggen voordat ze betaalde voor een hele analyse

20 likes

Ik zeg altijd dat mensen motten dragen wat ze willen :sob:
Enkelsokken, skinny jeans, felle kleuren… alles!

6 likes

Ah leuk is dat. Ik las laatst een interview in de opzij met een garage waar alleen maar vrouwen werken. Misschien wel dezelfde. Als je benieuwd bent het interview staat in de opzij van mei-juni 2024.

3 likes

Haha wat dan? Ik vind het voor mezelf vet moeilijk, mssn kan je mijn consult doen :joy:

3 likes

Ik vind het ook heel moeilijk en kijk via google naar kleurpalletten en dan de modellen die ze als voorbeeld pakken, en dan op Reddit hetzelfde: beetje naar de fotos kijken en lezen wat anderen zeggen over diegene (dit zijn soms ook heel verschillende dingen dus het is gewoon moeilijk :joy:).

Als ik zelf kijk, vind ik mezelf in het zomertype vallen maar tijdens de analyse werd ik als winter getypeerd.

@Vaiana Ja sowieso! Ga geen kleren weggooien ofzo :joy:

4 likes

Hahaha gelukkig! De ervaring lijkt me wel leuk, maar dan zou ik zo’n analyse willen waarbij je geroast wordt bij lelijke kleuren :joy:

2 likes

damn krijg hier een soort 00s replay ft gordon flashbacks van, in andere woorden inderdaad wat een banger

1 like

Maar wat nou als roze niet jouw kleur blijkt te zijn?

1 like

wereldoorlog 3

4 likes

Dat is wel eindexamen vraag voor geschiedenis mogen we die oorlog overleven

Wat was de directe aanleiding voor de derde wereldoorlog
Antwoord: de kleur roze

Sowieso worden de toekomstige vragen eindexamen geschiedenis ontzettend vreemd.

6 likes

Ja idd. Sowieso moord @Schaakmat

3 likes

Hier is gen z vast allemaal op tegen

4 likes

Ja maar die lopen ook op Crocs, dus die hebben er geen verstand van

1 like

Als ik mijn voeten/nagels gedaan heb, voel ik me altijd weer helemaal zen. Momenteel zit ik met zo een voetensokken masker met de benen omhoog in de zon :ok_hand:t3:

4 likes

Waar was dankzij hamstergedrag vrijwel direct tekort aan aan het begin van de corona-uitbraak?

• Schoon drinkwater
  • Voedsel
  • Medicijnen
  • Wcpapier
31 likes

Vraag A. Wanneer werd in Nederland de avondklok ingevoerd
Vraag B. Wanneer werd de avondklok in Nederland afgeschaft
Vraag C. Hoeveel flitsbezorgers waren er in Nederland tijdens de tweede lockdown periode

Straks gaan wij als oudjes ook langs scholen om te vertellen hoe wij de lockdowns hebben overleefd

14 likes

Het was 15 maart 2020 en ik zat net rustig in een restaurant…

3 likes

Dat was laatst trouwens suf hier met een kennis, die bleef maar volhouden 2019, zelfs na opzoeken op google ‘wist ze het zeker’

5 likes

een vrouw ging met net zo gemeen uitlachen toen ik het poortje in de albert heijn open probeerde te doen met m’n telefoon (bonuskaart op app)

:sob::sob::sob: dit kan gewoon haha

6 likes