Wat je even kwijt wil #68

Omg ZON. :heart_eyes: Ik heb gistermiddag in de zon gezeten en vandaag schijntie weer! Love het leven gelijk weer een stuk meer. Helaas wel veel te doen (binnen) vandaag maar ik ga sowieso hier en daar even :sun_with_face: de zon op mijn gezicht voelen :sun_with_face:

6 likes

Ik heb dit dus ook bijzonder vaak met m’n kind. Dan sta ik in de supermarkt en denk ik een split second; oh effe appen of ie een croissantje of broodje wil (ofzo). Maar… hij is 5 :rofl:?!

34 likes

Vrijdag is iemand achter op onze auto gereden dus moest langs de garage voor schade op te nemen etc. en het is een garage met alleen vrouwen (behalve de echte monteurs geloof ik) en het was zo fijn! Gewoon goed en vriendelijk geholpen ipv “ja dat is niet zo mooi hè mevrouwtje”. Ben met mijn leaseauto een tijd geleden ook ergens geweest vanwege schade en die man heeft me een beetje afgescheept met “nee hoor mevrouw is prima niks aan de hand!” terwijl ik duidelijk zei dat het niet goed is. Maargoed echt een hele andere ervaring nu😊

17 likes

Ik ben ziek en ik weet niet waarom maar altijd als ik ziek thuis ben kijk ik tv oranje 🫠, het is wel verbazingwekkend wat er voorbij komt (veel accordeons, hele witte tanden bij alle zangers, een merkwaardig lied dat heet: met de tandem naar Marokko, Gordons “Ik Lach” is ook al voorbij gekomen). Hele nieuwe wereld gaat voor mij open

Oké, maar dit is een BOP!

14 likes

Ik heb zo’n kleuranalyse laten doen en heb daarvoor veel op Reddit gelezen en me ook op andere plekken ingelezen en ben het nu niet eens met de uitkomst van de analyse waar ik voor heb betaald :joy:

13 likes

Ik was afgelopen weekend bij een nieuwe fietsenmaker en ik kreeg van 3 verschillende personeelsleden te horen hoe oud mijn fiets wel niet is.
Ja gefeliciteerd, ik heb geen 3.500 over voor een nieuwe elektrische fiets. Daarnaast ben ik zuinig en doettie het perfect.

16 likes

Gewoon dragen wat je wilt hoor!

3 likes

ja jezus had je dit niet kunnen zeggen voordat ze betaalde voor een hele analyse

20 likes

Ik zeg altijd dat mensen motten dragen wat ze willen :sob:
Enkelsokken, skinny jeans, felle kleuren… alles!

6 likes

Ah leuk is dat. Ik las laatst een interview in de opzij met een garage waar alleen maar vrouwen werken. Misschien wel dezelfde. Als je benieuwd bent het interview staat in de opzij van mei-juni 2024.

3 likes

Haha wat dan? Ik vind het voor mezelf vet moeilijk, mssn kan je mijn consult doen :joy:

3 likes

Ik vind het ook heel moeilijk en kijk via google naar kleurpalletten en dan de modellen die ze als voorbeeld pakken, en dan op Reddit hetzelfde: beetje naar de fotos kijken en lezen wat anderen zeggen over diegene (dit zijn soms ook heel verschillende dingen dus het is gewoon moeilijk :joy:).

Als ik zelf kijk, vind ik mezelf in het zomertype vallen maar tijdens de analyse werd ik als winter getypeerd.

@Vaiana Ja sowieso! Ga geen kleren weggooien ofzo :joy:

4 likes

Hahaha gelukkig! De ervaring lijkt me wel leuk, maar dan zou ik zo’n analyse willen waarbij je geroast wordt bij lelijke kleuren :joy:

2 likes

damn krijg hier een soort 00s replay ft gordon flashbacks van, in andere woorden inderdaad wat een banger

1 like

Maar wat nou als roze niet jouw kleur blijkt te zijn?

1 like

wereldoorlog 3

4 likes

Dat is wel eindexamen vraag voor geschiedenis mogen we die oorlog overleven

Wat was de directe aanleiding voor de derde wereldoorlog
Antwoord: de kleur roze

Sowieso worden de toekomstige vragen eindexamen geschiedenis ontzettend vreemd.

6 likes

Ja idd. Sowieso moord @Schaakmat

3 likes

Hier is gen z vast allemaal op tegen

4 likes

Ja maar die lopen ook op Crocs, dus die hebben er geen verstand van

1 like