Wat je even kwijt wil #68

Toen de man de ring erbij pakte, startte Madagaska met filmen. ‘Ik verwachtte enthousiaste reacties en dacht dat iedereen zou roepen dat ze “ja” moest zeggen.’

ik kan me geen scenario voorstellen waarin mensen dit zouden doen hahaha echt kut, stel je voor

17 likes

In een tram :joy:

3 likes

Ja omg dit is zo erg. Lekker voor de Haagse Hogeschool verloven

1 like

Haha dit is toch niet Hollywood

4 likes

Misschien ben ik een beetje gek, maar ik zou nooit ‘hard praten’ tegen een kind wiens ouder ik intimiderend vind. Tenzij ik graag gezeik wil

1 like

Mijn verkoudheid duurt echt bizar lang, nu al ruim 10 dagen en het doorloopt nog steeds verschillende fases. Echt irritant, nu zit er weer een oor dicht waardoor je jezelf zo dubbel hoort praten. Blehhhhh.

1 like

Maar degene die intimideert praat toch juist hard? Die vindt Flora niet intimiderend want ze zegt allemaal nare dingen tegen/over Flora of wat bedoel je precies?

1 like

Gadverrrrr ik kots echt van die vieze teken :sob: kan iemand ze er voor je uithalen of moet je het zelf doen?

2 likes

O bah hopelijk krijg je ze goed weg. Kan je daarvoor een teken kaart voor aanraden werkt zoveel beter dan zo’n grijpertje.

4 likes

Met pincet kan ook, zeker als ze nog zo klein zijn.

3 likes

Ik had vorige week ook voor het eerst een teek en mijn angst heeft het neit verminderd gadverrrrr haha

maar ik hoop dat het voor jou wel zo werkt

2 likes

Ik geloof dat ze doelt op het laattse stuk van wat Flora zegt, waarin de moeder zich lijkt te verdedigen met kul argumenten. Namelijk dat ze “gewoon hard praat” en zich “bedreigd voelt” en dat dat een verklaring zou zijn voor dit gedrag. En @Schaakmat stelt dat ze nooit “hard zou praten” tegen iemand waar ze zich bedreigd (/geintimideerd) door voelt.

2 likes

Ik heb echt een slechte planning gemaakt, ben nu na een energievretende kennisbijeenkomst van mijn werk op weg naar een familielid waar de band de laatste tijd zeeeer moeizaam mee is. Maar een ander moment kan niet meer ivm vakantie :sleeping:. Koffie doet niets meer (en nee, afzeggen is geen optie)

2 likes

Ik had iets voor mijn werk net en op het station belde ik mijn vriendin en was ik aan het trash talken over iemand die daar ook was en toen… liep ik langs die persoon ff serieus dit is mijn karma

4 likes

Haha neeee wat kut
Heeft die persoon je gehoord denk je?

3 likes

Ik vrees van wel :smiling_face_with_tear:

Ik zag dit op BoredPanda en er stond “no one reacted like you’d expect” en ik dacht alleen maar “iedereen reageerde precies zoals ik zou verwachten”. Ik zal wel een zure muts zijn maar ik zit daar niet om als publiek te dienen bij jouw onzin dus ik zou het ook negeren.

10 likes

Volgende keer even een korte mindfulness-oefening tussen de twee afspraken door doen!

1 like

Ik heb net met m’n vinted jeans in de douche gestaan in de hoop ‘m wat op te rekken bij de taille :upside_down_face: op hoop van zegen.

2 likes

Ik heb zóveel last van mn ogen door die kak hooikoorts. Ook echt alleen mn ogen :sob:

6 likes