Wat je even kwijt wil #68

Als ik mijn voeten/nagels gedaan heb, voel ik me altijd weer helemaal zen. Momenteel zit ik met zo een voetensokken masker met de benen omhoog in de zon :ok_hand:t3:

4 likes

Waar was dankzij hamstergedrag vrijwel direct tekort aan aan het begin van de corona-uitbraak?

• Schoon drinkwater
  • Voedsel
  • Medicijnen
  • Wcpapier
31 likes

Vraag A. Wanneer werd in Nederland de avondklok ingevoerd
Vraag B. Wanneer werd de avondklok in Nederland afgeschaft
Vraag C. Hoeveel flitsbezorgers waren er in Nederland tijdens de tweede lockdown periode

Straks gaan wij als oudjes ook langs scholen om te vertellen hoe wij de lockdowns hebben overleefd

14 likes

Het was 15 maart 2020 en ik zat net rustig in een restaurant

3 likes

Dat was laatst trouwens suf hier met een kennis, die bleef maar volhouden 2019, zelfs na opzoeken op google ‘wist ze het zeker’

5 likes

een vrouw ging met net zo gemeen uitlachen toen ik het poortje in de albert heijn open probeerde te doen met m’n telefoon (bonuskaart op app)

:sob::sob::sob: dit kan gewoon haha

6 likes

Ik scan tegenwoordig in de winkel met mijn telefoon, wordt dan ook regelmatig aangekeken alsof ik gek ben :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb zonnebrand gekocht en kreeg daarbij gratis van die strandtennisrackets. Echt ziek veel zin in een dag strand nu

12 likes

Ik had vandaag zo’n nare situatie.

lang verhaal over mijn kind op school

Mijn kind heeft op school al langere tijd gedoe met een ander kind. De moeder van dat kind heeft toen een keer tegen mijn kind geschreeuwd op school en dingen geroepen zoals “je bent gewaarschuwd”. Ik was hier niet bij. Mind you, het gaat om kinderen van 10 jaar oud en het gaat niet om pesten. Dit is op school verder besproken en ik dacht opgelost. Nu heeft ze vrijdag wéér tijdens het overblijven (ze is overblijfjuf) geschreeuwd en mijn kind een jankerd genoemd, “ga maar lekker janken!”. Ik hoorde dit pas toen mijn kind weer thuis was van school. Vandaag wilde ik dit bespreken en een gesprek met de leerkracht aanvragen. Ik vroeg aan het kind of haar moeder er ook was. Zij heeft hier toen van gemaakt dat ik haar bij haar arm heb gepakt (absoluut niet, bij het weglopen raakte we elkaar licht. Niet eens een botsing te noemen). Haar moeder heeft me toen opgebeld, mij en mijn kind verrot gescholden en bedreigd dat ze me morgen zal laten janken. Nu hoor ik van een andere ouder dat de desbetreffende moeder aangifte gaat doen omdat ik haar kind bij de arm zou hebben gepakt :thumbsup: wat een shit show.

15 likes

Jeetje! Wat een stressvolle situatie. Zijn de leerkrachten op de hoogte van deze situatie? Hoe staan zij hierin? En zijn er mensen die gezien hebben dat jij het kind nĂ­et hebt vastgepakt?

5 likes

Morgen ff je geluisdrecorder op je telefoon aanzetten voor je de school binnen loopt. Is ze die overblijfbaan iig heel snel kwijt.

Vind je d’r eng? Want als dit een volwassen vrouw is is het ergens toch ook fucking grappig dat ze zegt ik ga je laten janken. Van wie ben jij en waarom denk je dat je macht hebt?

38 likes

Verwacht je meer proza?

nee, zodra er enige indicatie van escalatie is gewoon beginnen filmen.
@Flora ik hoop dat je het snel opgelost krijgt, ik heb als kind met zulke ouders te maken gehad en dat is echt niet fijn om als 10 jarige plots belaagd te worden door een ouder.

6 likes

Wat voor sneu persoon ben je als je een tienjarige gaat uitschelden

24 likes

Nou dit inderdaad. En waar is school in dit verhaal? Die moeten ook ingrijpen en deze vrouw in ieder geval geen overblijfjuf meer laten zijn. Wat een type zeg.

16 likes

Ik haal steeds de namen Marc Dutroux en Louis Theroux door elkaar

8 likes

Jeetje wat triest zeg. Mag hopen dat ze in elk geval ook uit haar functie wordt gezet. Wat een gezeik van zo’n vrouw. Wat een shit show ja

6 likes

Neem aan dat je een officiele klacht bij de directie in kunt dienen over haar gedrag.

Sterkte ermee! Zulke types zijn vast erg overtuigd van zichzelf met de zelfreflectie van visstick.

9 likes

Er wordt hier nog wel eens gesproken over Woerden, maar ik reed net door een wijk in Tilburg (tuindorp de kievit?)
 jongens, mijn hemel wat TREURIG. Elk rijtje huizen was lelijker dan de vorige. Echt de Lelystad van Noord-Brabant.

11 likes

Hahaha, dat is in de Reeshof. Dat is een wijk, maar eigenlijk een eigen dorp naast Tilburg. Zijn we zelf ook niet trots op.

10 likes

Ik vind het sowieso altijd heerlijk om huizen af te kraken, maar hier zat ik echt van met m’n kaak op schoot.

3 likes