Bah voor t eerst sinds lange tijd dat ik ‘s nachts wakker lag van de menstruatiekrampen. Toen snel twee ibuprofen genomen en verder geslapen maar ik weet gewoon dat dit een matige dag wordt op werk
Ik ben maandag begonnen met een nieuwe baan na twee maanden thuis te hebben gezeten en ik kan gewoon niet langer slapen dan 5 uur per nacht omdat ik t ritme niet meer gewend ben ![]()
Bij mij precies hetzelfde
Ik heb ontdekt dat ik door corona-antistoffen veel minder last had van mijn menstruatie, zowel qua pijn als bloedverlies (ik merkte echt verschil na vaccinaties en besmetting), maar die zijn dus nu blijkbaar ver verdwenen uit m’n lichaam.
Sterkte vandaag!
Ik ga vandaag ontslag nemen! Zo blij mee!
Duidelijk gevalletje drug-seeking behavior
Ik heb voor het eerst in jaaaaren weer eens zelfbruiner gebruikt omdat ik over 2 dagen een bruiloft in het buitenland heb en mijn lichaam nog geen straaltje zon heeft gezien. Het verschil is zo groot en dat ik bang ben dat ik er als een vlekkerige giraf uit kom als ik gedoucht heb
pray for me dat ik niet voor lul sta
Er waren gisteren letterlijk 4 ratten op werk. Ik zag er twee tegelijkertijd lopen. En ze waren gewoon het brood van mijn collega aan het op eten
Ik zette gelijk mijn kruk twee meter de lucht in en kwam er niet meer vanaf hahaha. We gaan nu vandaag eindelijk iemand er voor bellen. In the meantime ga ik wensen dat ik deze schoenen had ![]()

Nou ik wens haar veel succes met die aangifte. Wat een mafklapper
Mijn dikke vingers op LinkedIn volgen liken altijd de meest random berichten of mensen
Ik heb een mini watermeloen gekocht bij de Appie en hij is zooo lekker! Voelt toch een beetje als de jackpot winnen ofzo
Ik heb langs 1 kant van mijn huis binnen overal kaneel liggen tegen de mieren en het werkt? Jammer is wel dat de geur zo sterk is dat ik veel moet niezen haha
Ik moet zo mijn koelkast verplaatsen om plek te maken (en daar schoon te maken) voor de nieuwe die morgenvroeg komt. Zo geen zin en bang dat er spinnen onder leven nu. :’)
Ik heb me onlangs te snel beter gemeld op t werk en sta nu opnieuw ziekgemeld. Ik ben continu bezig met “voel ik me goed genoeg om weer aan het werk te gaan?”. Dat komt mijn rust natuurlijk niet ten goede, maar ik vind het zo lastig om te beoordelen. Ik heb ook gewoon rare klachten en het is zo wisselvallig.
Ja dat heb ik dus ook. Ga vandaag weer werken nadat ik me dit weekend en maandag ziek heb moeten melden.
Maar toch heb ik nog een ergens het idee dat ik niet helemaal 100% beter ben.
Ik zie wel hoe vanavond mijn dienst verloopt en anders ben ik er morgen helaas weer niet.
Omg ik heb me laten influencen op insta reels om plakhorren te kopen bij Blokker. We krijgen over een tijdje nieuwe dakkapellen met horren erin, maar tot die tijd kunnen nu dus heerlijk 's avonds de ramen wagenwijd open om de slaapkamer af te koelen zonder beesten in huis.
Het halfuurtje dat ze open stonden om de randen te ontvetten enzo kwam er al gelijk 1 vlieg en 1 ander beest binnen dus het voelt als een zeer goede keuze. Nu hopen dat ze ook goed blijven zitten! Maar voor die 2 tientjes het proberen waard.
Ik twijfel om mezelf voor mijn afstuderen deze zomer een longchamp tas cadeau te doen of een bepaalde geur van Chanel…
Why not both
Let me know of je tevreden bent want ik heb nog geen chill systeem kunnen vinden
Wat voor ramen heb je? Wij hebben ramen die naar buiten open gaan en heb bij de Action horren gekocht die je zelf op maat kunt maken, heb een klein haakje in het raamkozijn gemaakt (is hout en gaan we t.z.t. vervangen dus een gaatje erin is niet erg) en daar klemt de hor achter maar kan m wel gewoon weg halen om het raam open te doen. En was maar €12 ofzo!
Oh dit klinkt ook als een goeie! Dit zit er nu net 1 middag op maar ik zal proberen over een paar weken een update te geven @the.rebel.club
Of morgen, als het er dan al af geflikkerd is.