Wat je even kwijt wil #68

Haha neeee wat kut
Heeft die persoon je gehoord denk je?

3 likes

Ik vrees van wel :smiling_face_with_tear:

Ik zag dit op BoredPanda en er stond “no one reacted like you’d expect” en ik dacht alleen maar “iedereen reageerde precies zoals ik zou verwachten”. Ik zal wel een zure muts zijn maar ik zit daar niet om als publiek te dienen bij jouw onzin dus ik zou het ook negeren.

10 likes

Volgende keer even een korte mindfulness-oefening tussen de twee afspraken door doen!

1 like

Ik heb net met m’n vinted jeans in de douche gestaan in de hoop ‘m wat op te rekken bij de taille :upside_down_face: op hoop van zegen.

2 likes

Ik heb zĂłveel last van mn ogen door die kak hooikoorts. Ook echt alleen mn ogen :sob:

6 likes

Omg ik ook! Ik dacht al dagen wat is er toch met mn ogen?! Maar ik moet nog steeds wennen aan het feit dat ik hooikoorts heb. Zoveel tranen en opgezwollen ogen. Stertke! Ik heb sinds 2021 hoorkoorts maar vorig jaar bijna geen last gehad.

1 like

Ja het is echt heel erg dit jaar. Van de rest heb ik bijna geen last, maar mn ogen zijn helemaal schraal en jeukerig. Sterkte :heart:

1 like

Ik heb een net iets te strakke broek in mn kast dus hoor heeeel graag of dit echt werkt haha.

5 likes

OkĂ© ik ben alleen thuis met mijn baby en hoorde gerommel op de gang in huis, er vielen dingetjes om ect
 dus ik had op m’n telefoon al 112 ingetoetst en ging heeeeel voorzichtig uit m’n bed naar de overloop, hart in m’n keel maar ja een mens moet iets. Blijkt mijn kat in het (hele kleine) openstaande medicijnkastje gesprongen te zijn?! Gast wtf man, wat moet je daar

15 likes

Ik werd wakker van ambulances en de traume. Nu wil ik graag gaan slapen maar de traume moet nog weg. Hopelijk slaap ik er doorheen.

Hopende voor de persoon die dit nodig heeft dat het goed afloopt.

2 likes

Nog bedankt voor de indirecte tip van ik geloof @KipTokTok, zo leuk om af en toe naar al die vogels te kijken!

25 likes

Had net een droom dat Joost klein om de een of andere reden bij mij moest blijven slapen. Er zat een reden achter, maar geen idee meer wat haha. Maar toen ging hij mij dus steeds proberen te versieren en hij was echt super smooth en charming :joy: Ik weet niet meer precies wat hij zogenaamd allemaal tegen me zei, maar het werkte blijkbaar heel goed op mij allemaal want toen ik wakker werd voelde ik me helemaal gecharmeerd van Joost klein terwijl ik die man echt nooit wat heb gevonden eigenlijk hahahha. Het enige wat ik me echt duidelijk kan herinneren wat dat hij in de droom op een gegeven moment iets zei van:’ Ja want toen ik je zag staan bij die andere vrouwen dacht ik eigenlijk
Ohhh maar otzi is eigenlijk het knapst’. Echt zo lame eigenlijk :joy: kan niet geloven dat mijn droom zelf ervoor viel. En zo zei hij nog een paar van zulk soort dingen. En ik was er blijkbaar echt een sucker voor want die man had me helemaal in zijn zak in die droom hahahaha.

15 likes

Bah voor t eerst sinds lange tijd dat ik ‘s nachts wakker lag van de menstruatiekrampen. Toen snel twee ibuprofen genomen en verder geslapen maar ik weet gewoon dat dit een matige dag wordt op werk

Ik ben maandag begonnen met een nieuwe baan na twee maanden thuis te hebben gezeten en ik kan gewoon niet langer slapen dan 5 uur per nacht omdat ik t ritme niet meer gewend ben :sob:

5 likes

Bij mij precies hetzelfde :smiling_face_with_tear: Ik heb ontdekt dat ik door corona-antistoffen veel minder last had van mijn menstruatie, zowel qua pijn als bloedverlies (ik merkte echt verschil na vaccinaties en besmetting), maar die zijn dus nu blijkbaar ver verdwenen uit m’n lichaam.

Sterkte vandaag!

4 likes

Ik ga vandaag ontslag nemen! Zo blij mee!

127 likes

Duidelijk gevalletje drug-seeking behavior

6 likes

Ik heb voor het eerst in jaaaaren weer eens zelfbruiner gebruikt omdat ik over 2 dagen een bruiloft in het buitenland heb en mijn lichaam nog geen straaltje zon heeft gezien. Het verschil is zo groot en dat ik bang ben dat ik er als een vlekkerige giraf uit kom als ik gedoucht heb :weary: pray for me dat ik niet voor lul sta

6 likes

Er waren gisteren letterlijk 4 ratten op werk. Ik zag er twee tegelijkertijd lopen. En ze waren gewoon het brood van mijn collega aan het op eten :sob: Ik zette gelijk mijn kruk twee meter de lucht in en kwam er niet meer vanaf hahaha. We gaan nu vandaag eindelijk iemand er voor bellen. In the meantime ga ik wensen dat ik deze schoenen had :joy:

image

11 likes