Wat je even kwijt wil #68

Nou ik wens haar veel succes met die aangifte. Wat een mafklapper

3 likes

Mijn dikke vingers op LinkedIn volgen liken altijd de meest random berichten of mensen

3 likes

Ik heb een mini watermeloen gekocht bij de Appie en hij is zooo lekker! Voelt toch een beetje als de jackpot winnen ofzo

10 likes

Ik heb langs 1 kant van mijn huis binnen overal kaneel liggen tegen de mieren en het werkt? Jammer is wel dat de geur zo sterk is dat ik veel moet niezen haha

1 like

Ik moet zo mijn koelkast verplaatsen om plek te maken (en daar schoon te maken) voor de nieuwe die morgenvroeg komt. Zo geen zin en bang dat er spinnen onder leven nu. :’)

2 likes

Ik heb me onlangs te snel beter gemeld op t werk en sta nu opnieuw ziekgemeld. Ik ben continu bezig met “voel ik me goed genoeg om weer aan het werk te gaan?”. Dat komt mijn rust natuurlijk niet ten goede, maar ik vind het zo lastig om te beoordelen. Ik heb ook gewoon rare klachten en het is zo wisselvallig.

1 like

Ja dat heb ik dus ook. Ga vandaag weer werken nadat ik me dit weekend en maandag ziek heb moeten melden.
Maar toch heb ik nog een ergens het idee dat ik niet helemaal 100% beter ben.
Ik zie wel hoe vanavond mijn dienst verloopt en anders ben ik er morgen helaas weer niet.

3 likes

Omg ik heb me laten influencen op insta reels om plakhorren te kopen bij Blokker. We krijgen over een tijdje nieuwe dakkapellen met horren erin, maar tot die tijd kunnen nu dus heerlijk 's avonds de ramen wagenwijd open om de slaapkamer af te koelen zonder beesten in huis.

Het halfuurtje dat ze open stonden om de randen te ontvetten enzo kwam er al gelijk 1 vlieg en 1 ander beest binnen dus het voelt als een zeer goede keuze. Nu hopen dat ze ook goed blijven zitten! Maar voor die 2 tientjes het proberen waard.

9 likes

Ik twijfel om mezelf voor mijn afstuderen deze zomer een longchamp tas cadeau te doen of een bepaalde geur van Chanel…

11 likes

Why not both

56 likes

Let me know of je tevreden bent want ik heb nog geen chill systeem kunnen vinden

Wat voor ramen heb je? Wij hebben ramen die naar buiten open gaan en heb bij de Action horren gekocht die je zelf op maat kunt maken, heb een klein haakje in het raamkozijn gemaakt (is hout en gaan we t.z.t. vervangen dus een gaatje erin is niet erg) en daar klemt de hor achter maar kan m wel gewoon weg halen om het raam open te doen. En was maar €12 ofzo!

2 likes

Oh dit klinkt ook als een goeie! Dit zit er nu net 1 middag op maar ik zal proberen over een paar weken een update te geven @the.rebel.club

Of morgen, als het er dan al af geflikkerd is.

2 likes

Plakhorren had ik in mijn vorige huis en 1 hor bleef heel goed zitten, andere ramen heb ik m wel 3 keer opnieuw moeten plakken want het bleef niet zitten. Vond het opzich prima werken, maar je moet er niet veel aan komen want daar is het niet stevig genoeg voor.

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnWq9s7/

Janken. Logisch dat ik mijzelf als kind altijd te dik vond :sob:

6 likes

Nee ik verwacht hier inderdaad geen eindeloze kwaliteit van. Ze zitten wel stevig vast en als de ramen dicht zijn worden ze aangeduwd, dus hopelijk blijft het lang genoeg zitten tot de verbouwing. :grin:

2 likes

Vind je die van de Action een aanrader? Ik ben nog op zoek namelijk.

2 likes

Het scheelt wel iets! Ga ‘m morgen, als ik hele dag thuis ben, ook even aandoen en hopelijk wat uitlopen. Anders gaat ‘ie weer terug op vinted of achterin de kast voor als mn zwangerschapskilo’s eraf zijn :upside_down_face:

3 likes

Een noise cancelling koptelefoon heeft echt mijn leven zooo goed gedaan! Kan het jullie allemaal aanraden.

9 likes

Ik wilde deze zomer muggenhorren op maat laten maken voor onze slaapkamer, maar laatst heb ik heel skeptisch de Vapona muggenstekker gekocht en het werkt dusdanig goed dat we dat hor gewoon niet mee nodig hebben! Tikkie prijzig wel a €6 pm voor zo’n navulling, maar goed. Mocht iemand een goedkopere navulling weten houd ik mij overigens wel aanbevolen haha.

2 likes