Wat je even kwijt wil #68

haha cheesy met een kaasplankje. Klinkt heerlijk!

7 likes

Omg het wordt volgende week eindelijk zomerweer :heart_eyes:

23 likes

Ik heb al twee dagen hoofdpijn en pijnstillers helpen niet :smiling_face_with_tear:

1 like

APC van Kruidvat halen, enige wat bij mij helpt bij langere hoofdpijn.

5 likes

OMG same! Maar echt iedereen om mij heen ook.

Ja, ik ook al een week.
Combineer je al wel een ibuprofen/diclofenac/naproxen met paracetamol? Dat is het enige dat mij helpt, maar meestal pas bij de tweede dosis.

1 like

ik combineer ibuprofen en paracetamol met coffeine ja! het is nu wel iets meer te verdragen maar wat irritant zeg. ā€œgrappigā€ dat meer mensen er last van hebben, ik dacht dat ik een beetje te veel had gedaan de afgelopen dagen en dat het daardoor kwam, maar misschien is het dan toch gerelateerd aan een virus oid

5 likes

Ja, het is meer een verdoving dan dat het helemaal weggaat :cry:

Ik ook en ik heb NOOIT hoofdpijn? Het is ook heel specifiek aan de linkerkant van mijn hoofd. Zaterdag dacht ik nog dat het kwam omdat ik te weinig had gedronken, dus daarna op korte tijd 1,5 liter naar binnen geklokt, maar aangezien ik het nu nog steeds heb zal dat niet het geval zijn.

2 likes

Bij mij ook links!!! Haha

Ik heb wel wekelijks hoofdpijn maar dan helpt paracetamol gewoon

2 likes

Aaah zo raar! Het is dus wel echt andere hoofdpijn dan dat je normaal hebt? Wat zou het kunnen zijn?

4 likes

Heb het ook wel eens. Bij mij komt het meestal door weersverandering of door veranderende luchtdruk

3 likes

Bij mijn zijn het :rainbow: hormonen :rainbow:

6 likes

Bij mij is het normaalgesproken wel stress/spanning denk ik en nu misschien een virus? Of ja ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat ook alleen maar omdat meerdere mensen er last van hebben/ziek zijn (ook in mijn omgeving blijkt)

4 likes

Wat is zomer?
image

7 likes

Dat sowieso maar daar krijg ik normaal geen hoofdpijn van

Wel een snotneus

2 likes

Ahhh mijn vriend en ik zijn beiden van die dramatische mensen die in de winter helemaal verleppen, wat natuurlijk stom is, maar het is zo leuk om samen als het zomer wordt helemaal in ons element te komen! :sun_with_face: :sun_with_face: :sun_with_face: We lopen constant tegen elkaar te zeggen dat we ons zo goed voelen en wow hoe kan het wow wat fijn love alles haha

33 likes

Ik leef ook altijd op in de zomer en word weer helemaal blij van van alles. Mijn vriend is helaas het tegenovergestelde en kan niet goed tegen de warmte :no_mouth: heel irritant als je zelf zo opleeft in de zomer hahaha

1 like

Van 't weekend hebben m’n vriend en ik eindelijk zijn ticket naar Nederland geboekt. We hebben elkaar al sinds half januari niet meer gezien en nu zie ik hem over 3,5 week weer! Ik voelde van 't weekend nog geen enthousiasme, maar het begint nu echt te kriebelen. Dit keer blijft hij tot begin oktober en vieren we EIN-DE-LIJK elkaars verjaardag samen. Ik ken hem al sinds 2021, maar dit is pas de eerste keer dat ik hem zie op zijn verjaardag. Dus heb al helemaal gepland welke taart ik ga bakken (carrot cake), wat voor ijs ik ga maken (blauwe bessen cheesecake ijs) en ik ga hem mee uit eten nemen.

70 likes

Leuk! Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

1 like