Wat je even kwijt wil #68

Houuuu van Nachtdieren en al helemaal als het in Utereeecht mijn stadsie is opgenomen! Wat is Raven een talent ook.

4 likes

Nog niets terug dus he. :skull: Ik hoopte vannacht weer rustig te kunnen slapen zonder te dromen wat mijn cijfer zou zijn.

2 likes

Wie van jullie was dit

7 likes

haha dit is toch het minst niche forumding ooit?

1 like

Ja das waar, maar toch, komt elke paar weken Weer terug heb ik het idee

1 like

waarom staat er een winkelwagen in mijn huis

3 likes

Geen idee ik zal het hem even vragen.

21 likes

bedankt

4 likes

Heb je het cijfer ondertussen al?

3 likes

Nee, iemand uit de studiegroep heeft een mail naar de docent gestuurd en de docent zei dat hij het a.s. vrijdag pas online hoeft te zetten, dit klopt dus niet. Dus na een aantal mails heen en weer met de studiecoordinator komt het cijfer morgen online. :crossed_fingers:t3:

5 likes

Na vanavond dus weer een goede nachtrust!

Ik kijk dit jaar ineens supererg naar mn verjaardag uit? Heb er helemaal zin in terwijl ik er normaal niet zoveel om geef.

8 likes

Ik ben bij mijn moeder op bezoek om haar en ons hondje te zien maar zowel moeder als hondje liggen al een uur op de bank te snurken :rofl:

7 likes

Hahaha dit heeft mijn vriend ook een keer gehad, zo goor :joy:

1 like

Oh ik kom net achter het bestaan van de twijfeltelefoon. Die bestaat sinds de corona vaccins maar is nu uitgebreid met meer onderwerpen.
Wat een goed initiatief. Je kunt nu ook met de twijfeltelefoon bellen als je vragen hebt over anticonceptie! Hopelijk gaan ze veel mensen bereiken.

10 likes

13 likes

ah gadverdamme wat goor haha, was het zo’n wasbolletje?

ik droomde dat ik op de dag van m’n verdediging m’n proefschrift nog af moest maken en laten drukken en ik ben nog steeds niet bijgekomen van die fictieve stress :cry:

3 likes

Jeetje wat super heftig zeg! Heel veel sterkte!:kissing_heart:

3 likes

De buschauffeur van daar net deed een flinke drumsolo op z’n stuur. Die had blijkbaar zin in vandaag

2 likes

Wat enorm heftig. Sterkte :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

1 like