De Kruidvat stekkers + navullingen werken ook goed en zijn misschien iets goedkoper?
Ik heb hier ook wel interesse in,maar ik vraag me af of er geen schadelijke stoffen in zitten
Zo was het echt. En dat vond je toen normaal
Morgen gaan we naar Pinkpop, maar ik lig te hyper in bed en kan niet slapenâŠ
Ben vanavond, alleen, in mijn eigen dorp uit eten gegaan. Had echt even behoefte aan een andere setting na ziekenhuis en daarna kluizenaartje spelen en liever even niemand zien want voel me snel moe, woon in mijn pyamaâs en heb gewoon weinig zin. Ik werk ook thuis en de muren kwamen op me af, maar wilde ook vooral niet te ver van huis gaan.
Heb me aangekleed, ben erheen gefietst, een fles wijn besteld en heerlijk gegeten.
Halverwege spontaan de junior suite geboekt omdat dat de enige kamer is hier met tweepersoonsbed, nu (natuurlijk!) een kaasplankje en straks na bubbelbad diagonaal in bed
Holy tering, mijn brandalarm ging net vals af. Ik kon er niet bij en heb de stroom er maar even afgehaald, nu lijkt alles weer okĂ©. Maar ik sta echt stijf van de adrenaline en was net gewoon aan het shaken haha. Hopelijk was dit hetâŠ
haha cheesy met een kaasplankje. Klinkt heerlijk!
Omg het wordt volgende week eindelijk zomerweer
Ik heb al twee dagen hoofdpijn en pijnstillers helpen niet
APC van Kruidvat halen, enige wat bij mij helpt bij langere hoofdpijn.
OMG same! Maar echt iedereen om mij heen ook.
Ja, ik ook al een week.
Combineer je al wel een ibuprofen/diclofenac/naproxen met paracetamol? Dat is het enige dat mij helpt, maar meestal pas bij de tweede dosis.
ik combineer ibuprofen en paracetamol met coffeine ja! het is nu wel iets meer te verdragen maar wat irritant zeg. âgrappigâ dat meer mensen er last van hebben, ik dacht dat ik een beetje te veel had gedaan de afgelopen dagen en dat het daardoor kwam, maar misschien is het dan toch gerelateerd aan een virus oid
Ja, het is meer een verdoving dan dat het helemaal weggaat
Ik ook en ik heb NOOIT hoofdpijn? Het is ook heel specifiek aan de linkerkant van mijn hoofd. Zaterdag dacht ik nog dat het kwam omdat ik te weinig had gedronken, dus daarna op korte tijd 1,5 liter naar binnen geklokt, maar aangezien ik het nu nog steeds heb zal dat niet het geval zijn.
Bij mij ook links!!! Haha
Ik heb wel wekelijks hoofdpijn maar dan helpt paracetamol gewoon
Aaah zo raar! Het is dus wel echt andere hoofdpijn dan dat je normaal hebt? Wat zou het kunnen zijn?
Heb het ook wel eens. Bij mij komt het meestal door weersverandering of door veranderende luchtdruk
Bij mijn zijn het hormonen
Bij mij is het normaalgesproken wel stress/spanning denk ik en nu misschien een virus? Of ja ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat ook alleen maar omdat meerdere mensen er last van hebben/ziek zijn (ook in mijn omgeving blijkt)