Wat je even kwijt wil #68

Wat is zomer?
image

7 likes

Dat sowieso maar daar krijg ik normaal geen hoofdpijn van

Wel een snotneus

2 likes

Ahhh mijn vriend en ik zijn beiden van die dramatische mensen die in de winter helemaal verleppen, wat natuurlijk stom is, maar het is zo leuk om samen als het zomer wordt helemaal in ons element te komen! :sun_with_face: :sun_with_face: :sun_with_face: We lopen constant tegen elkaar te zeggen dat we ons zo goed voelen en wow hoe kan het wow wat fijn love alles haha

33 likes

Ik leef ook altijd op in de zomer en word weer helemaal blij van van alles. Mijn vriend is helaas het tegenovergestelde en kan niet goed tegen de warmte :no_mouth: heel irritant als je zelf zo opleeft in de zomer hahaha

1 like

Van 't weekend hebben m’n vriend en ik eindelijk zijn ticket naar Nederland geboekt. We hebben elkaar al sinds half januari niet meer gezien en nu zie ik hem over 3,5 week weer! Ik voelde van 't weekend nog geen enthousiasme, maar het begint nu echt te kriebelen. Dit keer blijft hij tot begin oktober en vieren we EIN-DE-LIJK elkaars verjaardag samen. Ik ken hem al sinds 2021, maar dit is pas de eerste keer dat ik hem zie op zijn verjaardag. Dus heb al helemaal gepland welke taart ik ga bakken (carrot cake), wat voor ijs ik ga maken (blauwe bessen cheesecake ijs) en ik ga hem mee uit eten nemen.

70 likes

Leuk! Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

1 like

Omg ja heb er zoooo zin in heb die week toevallig ook vakantie opgenomen en wilde in NL blijven dus echt 10/10 timing :star_struck::star_struck:

4 likes

Tinder tijdens de lockdown. Toen kon je je locatie veranderen, dus had het op NY gezet, want ja, hoe serieus kan zoiets zijn, haha. Dat was oktober 2020, maar nooit gekletst op tinder. Toen is hij mij gaan volgen op insta en begonnen we daar rond maart 2021 te kletsen. Dat hebben we een half jaar volgehouden en is hij in november 2021 voor het eerst naar NL gekomen en sindsdien proberen we elkaar zo vaak mogelijk te zien.
We zijn ook aan het uitvogelen hoe hij hier permanent naartoe kan komen :slight_smile:

55 likes

Haha nou wat leuk zeg. Je moet toch wat tijdens zo’n lockdown :wink:
Ook leuk dat hij hier komt. Je hoort volgens mij vaker dat een van de twee naar Amerika gaat dan andersom.

2 likes

Haha, mensen zijn idd vaak verbaasd dat hij hierheen komt en ik niet daarheen. Maar hij is dol op Nederland en dingen zijn hier gewoonweg beter geregeld en betaalbaarder. Laatste keer dat ik daar was ben ik me rot geschrokken van alle prijzen, echt zo bizar duur :’)

6 likes

Oh wat heerlijk, ben jaloers!

@Jumpsuit misschien allang geprobeerd, maar toch: mijn vriend had dit jaar ook heel veel last, en het enige wat hem helpt is cetirizine van de Lidl. Echt verder alles geprobeerd, ook cetirizine van Etos en neusspray etc. Alleen dit helpt. Hij heeft sindsdien nauwelijks/geen last meer.

3 likes

Ik heb echt zin om wat meer tanned te zijn maar ik wil eigenlijk niet onder de zonnebank want daar ga ik later spijt van krijgen door rimpels en schade etc. Een fake-tan vind ik alleen ook niks. Dan maar translucent zijn :nerd_face:

2 likes

Ongevraagde tip. Ik ben iemand die helemaal bruin wordt, behalve m’n gezicht. En ik heb laatst Bare face tanning mist gekocht. Dat spray je op een kwast en dan ga je daarmee over je gezicht. Heel tevreden! Subtiel en makkelijk aan te brengen en op te bouwen.

3 likes

Echt? Snap daar helemaal niks van, waarom zou je in de VS willen wonen als het ook ergens anders kan.

23 likes

Prachtige natuur

3 likes

Met 20 vakantiedagen per jaar kun je wel meer natuur opzoeken dan met een schamele 7 ofzo die je ook op moet nemen als je kind ziek is.

7 likes

Nou 1 hoekje was al losgekomen en moest ik opnieuw aanduwen net. :sweat_smile:

:sob::sob:
Mijn vriend is een weekje in het buitenland voor werk en nu had ik als verrassing een QLED tv voor op de slaapkamer voor ons gekocht. Vandaag gemonteerd/opgehangen met mn vader, alleen nu zit er een barst binnenin het scherm. Ik denk dat één van ons met zijn vinger tegen het scherm is gekomen tijdens het tillen. Ik baal zó.

5 likes

Ahaha mini biecht dit maar ik was twee weken ergens waar het kapot zonnig was en 40 graden zoals bij jou nu en ik heb dagenlang zonder zonnebrand rondgelopen omdat ik wilde tannen :pray:t3: ik KON niet meer na 8 maanden regen in kut NL en geen fatsoenlijke zonnestralen ik heb heerlijk ongezond genoten

12 likes