Mijn week liep al erg lekker door het krijgen van een nieuwe woning en nieuwe uitdagingen op werk, maar mijn rijles ging net ook echt lekker, waardoor ik nu echt goed van mijn weekend kan genieten ![]()
Zonnetje mag nog wel langskomen.
Mijn week liep al erg lekker door het krijgen van een nieuwe woning en nieuwe uitdagingen op werk, maar mijn rijles ging net ook echt lekker, waardoor ik nu echt goed van mijn weekend kan genieten ![]()
Zonnetje mag nog wel langskomen.
Omdat het al een paar keer is voorgekomen dat ik mijn papieren boodschappen lijstje vergat thuis, leek het me slim om de boodschappen in m’n telefoon te zetten. 3 x raden wat ik vergeten was thuis (en waar ik achter kwam toen ik in de winkel stond) ![]()
Hahaha alles voor de slaap van de baby ![]()
![]()
Ik werk nu voor het eerst vier dagen ipv vijf en wat een verademing is drie dagen weekend hebben. Kom echt helemaal tot rust haha.
Random late reactie; maar was je hier toevallig nog achtergekomen?
Ik heb een zoomband al een jaar of tien liggen en vraag me daarvan ook af of de “plakkracht” verminderd zou zijn in de jaren
weet je ma dat toevallig ook ![]()
Ik heb eindelijk vakantie na een paar zware werkweken en ik merk nu hoe moe ik eigenlijk ben. Dus nu lig ik lekker te niksen op de bank (met een nog luiere hond <3) en ik ga vannacht lekker de heeele nacht mijn frustraties eruit dansen, heb echt toegeleefd naar een paar dagen/weken zonder enige serieuze verantwoordelijkheden 🥹
Haha ik zal het aan haar vragen!
Een paar uur geleden trad op 50 meter van m’n huis Charly Lownoise op. En alle happy hardcore klassiekers kwamen voorbij. Ik vond het zo leuk!
Echt ja? Dan ga ik morgen serieus naar een Lidl rijden haha.
iemand vroeg me om een aansteker
ik: nee sorry heb ik niet
hij: hoezo?
![]()
![]()
Ja echt het proberen waard. Mijn vriend vroeg zich laatst af of hooikoortseizoen gewoon voorbij was, of dat die pillen zo goed werkte. Terwijl hij daarvoor wekenlang zich een hoopje ellende voelde
Bizar! Hoe kan dat die pillen dan wel werken en anderen niet? Heb dit vaker gehoord over de lidl pillen maar geloofde t nooit ![]()
Haha geen idee, ik was ook sceptisch maar we dachten: baat het niet dan schaadt het niet. En hij heeft echt 0 klachten meer ![]()
Ik wilde altijd lang haar en nu is m’n haar op z’n langst ooit maar voelt het alsof ik een dode rat op mijn rug heb hangen. Volgende week maar weer de schaar erin ![]()
Ik “was” mijn kleren op vakantie gewoon onder de douche met douchegel of handzeep blokje. En werkt vaak wel voor de vlekken ![]()
Ik heb er een elf uurs dag opzitten op veel te weinig slaap (love insomnia) maar nailed it
drink nog een pintje om het af te sluiten en dan een marathon slapen.
Ik was vandaag aan het socializen met een paar Noren en de enige Nederlandse woorden die ze kenden waren “ik heb geen ondergoed”. ![]()
Ik heb vandaag niets gepland en voel me net een kind die alles kan kiezen. Ga ik gamen? Uitgebreide snacks koken? Bakken? Netflixen? Dutje doen vanmiddag? In bad?
Zo veel opties, zin in!!
Volgende keer ors voor het slapen gaan!
Gewoon alles doen!