Ohh ik zou leip verbranden. maar ik snap je wel.
Ik ben in de heetste uren binnen want anders trek ik het niet en ja smeer me wel goed in als ik buiten ben en ik ben echt precies even wit nog na bijna 2 weken. Jammer.
@Jumpsuit yes. Cetrezine van de Lidl is echt de beste. Als kind liep al jaren bij de dokter en alles geprobeerd en nu eind 30… en enige wat mij al die jaren geholpen heeft was de verreizen van de Lidl of de druppels van semilisan.
Ik zou zo graag willen dat mijn kleding altijd schoon bleef. Ik ben op vakantie en de helft van mijn kleding heeft op mysterieuze wijze vlekken gekregen, die er deels ook niet echt uitgaan. Heb thuis wel vlekkenverwijderaar maar dan moet die vlek er na een week nog wel uitgaan
Oh ik herken dit. Ook als ik niet op vakantie ben. Ik draag meestal donkere kleuren zodat het niet opvalt.
De buurvrouw gaf aan ratten in de tuin te hebben omdat buren verderop een rattenprobleem hebben. Ik ben echt meteen panisch, ik ga hier heeeeel bad op
Dit is echt een megabiecht in mijn ogen
Ik mis de kans op huidkanker in dit verhaal.
Ik vind de zonnebank ook zó lekker om even onder te liggen. Zo lekker warm altijd en je dan altijd zo lekker rozig voelen erna.
Ben er al iets van een jaar niet onder geweest want slecht voor je, maar mis het wel oprecht!
Heb ik netjes een afspraak gemaakt om mijn ID-kaart te verlengen, verlopen kaart opgesnord, nieuwe pasfoto gemaakt. Kom ik op het gemeentehuis, moest ik blijkbaar ook m’n nog geldige paspoort meenemen. Stond ik daar voor niks. Zal vast wel ergens gestaan hebben bij het aanmelden, maar kennelijk heb ik het gemist. Volgende week maar weer een keer proberen dus.
Oh dat had ik laatst ook. Ik mocht even snel heen en weer van de vrouw achter de balie zonder nieuwe afspraak. Zo lief toen.
Ik heb twee weken geleden ontdekt dat ik niet meer allergisch ben voor perziken en echt what a treat!!!
@Mrs haha ik had dit laatst ook en mocht idd ook even heen en weer. Vind het wel echt typisch ze moest en zou dat paspoort hebben, dus ik dacht ze zal wel niet verder kunnen in het systeem zonder die te scannen ofzo. Ik heen en weer geracet, geef ik haar dat paspoort, ze werpt er 1 sec een blik op “oh deze is nog geldig” ja, weet ik? En ik neem aan dat zij dat ook kon zien in het systeem. Maar dat was dus voldoende?
Wenkies in de verf en nu is mijn kind op mij in slaap gevallen. Benieuwd hoe donker de rupsen gaan worden
Mijn week liep al erg lekker door het krijgen van een nieuwe woning en nieuwe uitdagingen op werk, maar mijn rijles ging net ook echt lekker, waardoor ik nu echt goed van mijn weekend kan genieten
Zonnetje mag nog wel langskomen.
Omdat het al een paar keer is voorgekomen dat ik mijn papieren boodschappen lijstje vergat thuis, leek het me slim om de boodschappen in m’n telefoon te zetten. 3 x raden wat ik vergeten was thuis (en waar ik achter kwam toen ik in de winkel stond)
Hahaha alles voor de slaap van de baby
Ik werk nu voor het eerst vier dagen ipv vijf en wat een verademing is drie dagen weekend hebben. Kom echt helemaal tot rust haha.
Random late reactie; maar was je hier toevallig nog achtergekomen?
Ik heb een zoomband al een jaar of tien liggen en vraag me daarvan ook af of de “plakkracht” verminderd zou zijn in de jaren weet je ma dat toevallig ook
Ik heb eindelijk vakantie na een paar zware werkweken en ik merk nu hoe moe ik eigenlijk ben. Dus nu lig ik lekker te niksen op de bank (met een nog luiere hond <3) en ik ga vannacht lekker de heeele nacht mijn frustraties eruit dansen, heb echt toegeleefd naar een paar dagen/weken zonder enige serieuze verantwoordelijkheden 🥹
Haha ik zal het aan haar vragen!