Een paar uur geleden trad op 50 meter van m’n huis Charly Lownoise op. En alle happy hardcore klassiekers kwamen voorbij. Ik vond het zo leuk!
Echt ja? Dan ga ik morgen serieus naar een Lidl rijden haha.
iemand vroeg me om een aansteker
ik: nee sorry heb ik niet
hij: hoezo?
Ja echt het proberen waard. Mijn vriend vroeg zich laatst af of hooikoortseizoen gewoon voorbij was, of dat die pillen zo goed werkte. Terwijl hij daarvoor wekenlang zich een hoopje ellende voelde
Bizar! Hoe kan dat die pillen dan wel werken en anderen niet? Heb dit vaker gehoord over de lidl pillen maar geloofde t nooit
Haha geen idee, ik was ook sceptisch maar we dachten: baat het niet dan schaadt het niet. En hij heeft echt 0 klachten meer
Ik wilde altijd lang haar en nu is m’n haar op z’n langst ooit maar voelt het alsof ik een dode rat op mijn rug heb hangen. Volgende week maar weer de schaar erin
Ik “was” mijn kleren op vakantie gewoon onder de douche met douchegel of handzeep blokje. En werkt vaak wel voor de vlekken
Ik heb er een elf uurs dag opzitten op veel te weinig slaap (love insomnia) maar nailed it drink nog een pintje om het af te sluiten en dan een marathon slapen.
Ik was vandaag aan het socializen met een paar Noren en de enige Nederlandse woorden die ze kenden waren “ik heb geen ondergoed”.
Ik heb vandaag niets gepland en voel me net een kind die alles kan kiezen. Ga ik gamen? Uitgebreide snacks koken? Bakken? Netflixen? Dutje doen vanmiddag? In bad?
Zo veel opties, zin in!!
Volgende keer ors voor het slapen gaan!
Gewoon alles doen!
Of juist niks.
Omg er is een Dallas Cowboys Cheerleaders docu op Netflix! Wel gewetensbezwaren want die shit is zo seksistisch als de pest
Oh ik heb zoveel seizoenen gekeken, ik wil deze zeker zien. Maar zal niet zoveel best zijn, alleen al de ‘eisen’ waaraan ze moeten voldoen…
Het is wel echt anders dan de oude series, ze volgen wel het hele auditieproces maar ook interviews van de cheerleaders zelf enzo en meer persoonlijk. Meer zoals Cheer (geweldige serie voor wie het nog niet heeft, al heeft het ook z’n controverses).
Maar dit gaat over 2023 dus ben wel benieuwd of er dingen verandert zijn ivm die series.van een paar jaar geleden.
Edit: haha echt 2 minuten nadat ik dit schrijf gaat het over hun salaris, wat vrijwel 0 is, maar waarover ze niet mogen klagen omdat het een privilege is, niet een gewone baan.
Ik vond het een soort ‘helend’ om nu te kijken. Antm vroeger leek de waarheid te verkondigen over dik en dun zijn, maar nu weten we beter en kan ik inzien dat ze zo fout bezig zijn met die meisjes! Blijft een bizar concept en bizar hoeveel die vrouwen ervoor over hebben ook
Haha zó lief, mijn nichtje bleef bij logeren en vandaag had ze iets leuks op de planning en ze is vannacht een keer wakker geworden om 03:00 (echt nooit meegemaakt met haar op deze leeftijd) en ze zei dat ze niet kon slapen omdat ze niet kon wachten tot morgen en dat ze wilde opblijven totdat ze zouden gaan
history repeats itself echt weer flashback naar die dagen dat we met school op schoolreisje gingen en ik dat gevoel ook had
Het is echt zoooo leuk gister echt alles gebinget