Yummieee wilde perziken
Ik zag net zo’n gast en die leek zo erg op die Simon van de Sidemen, dat ik hem per ongeluk heel lang aanstaarde. Ik heb dat wel vaker als iemand op een ‘bekend’ persoon lijkt dat ik dan onbewust diegene lang zit aan te gapen. Voel me dan zo dom als ik dat doorheb. toen hij “hoi” zei dacht ik pas omg ik zit hem als een freak aan te kijken
Ik keek die oude altijd met mijn moeder, vind t wel bizar dat het intern na 20 jaar nog allemaal hetzelfde gaat
Hallo allemaal welkom in de zomer!!! Ik heb net weer eens het mes in mn berenvacht gezet en dit keer met een ladyshave maar vind dat toch wel echt handig hoor. Niet volledig glad, maar wel echt makkelijk en nul irritatie.
Ik heb net 6 pakjes gekocht
wanneer komt het boek met zulke anecdotes
ik denk dat GTST jaloers zou zijn op zulke verhaallijn
Zie dat ook regelmatig op insta voorbij komen. Ook als ze uit eten zijn en dan tussendoor even moeten omvouwen.
En nu is het aan de kracht van het forum de Lidl
Ik ben vandaag begonnen om onze overwoekerde achtertuin op te knappen. Er is welgeteld 1,5m2 onkruidvrij, maar het geeft zo veel voldoening. Wil ook meteen allemaal accessoires en gereedschap gaan kopen. Eerst maar eens kijken of ik het volgende week nog leuk vind.
Kan iemand uitleggen waarom festini peren ijsjes bijna 5 euro kosten?! Zo duuuur joh
Gelukkig zijn de huismerkvarianten net zo lekker
Ik ben aan t werk en t is echt een nare dag. Schietpartij, steekpartij, meerdere zware ongelukken. Vind dit werk heel vaak heel leuk maar soms ook echt zwaar. Al die foto’s. Bah
Ik kon gisteren niet terug naar huis vliegen omdat de vlucht overboekt was. Mijn reisgenoot gelukkig wel. En ik heb nu lekker mogen chillen in een hotel met fancy diner en ontbijt en vlieg over een paar uur alsnog naar huis + krijg geld. Vond het jammer dat we niet samen konden vliegen en overboekte vluchten zijn bullshit, maar met dit soort tegenslagen in het leven kan ik prima dealen
Ik vind onze openslaande tuindeuren nu al de beste aankoop van dit jaar.
Net bij de DM geweest en even groot ingeslagen en daarna dezelfde producten in een digitaal mandje bij de kruidvat gedaan en zonder acties is het in Duitsland gewoon €134(!) goedkoper. Echt schandalig eigenlijk.
Zonnebrand die ik gebruik is in NL 25 euro en in bij de DM 9 euro
Ik heb mezelf op een pedicure getrakteerd en heb hier zo veel zin in!
Wanneer je de vaatwasser opendoet en deze niet uitgeruimd hoeft te worden
Bij de Lidl zijn echt fantastische dupes voor 2 euro! Ik koop nooit meer festini (groot fan ook).
Ik vind huismerk meestal zelfs lekkerder en vaak ook wat meer peer/minder suiker. Helaas heeft mij kleine AH die ineens niet meer in het assortiment?!