Ja klopt dat weet ik, ik heb er gewoond.
Ik vind het ook wel heftig om gelijk erbij te halen dat je geen schandalig mag zeggen, want we hebben het hier allemaal financieel zo goed op het forum. Mag je dan nooit klagen en moet alles zo enorm serieus genomen worden?
Dan sla je elke discussie dood en mag je nooit benoemen dat je iets hartstikke duur vindt, omdat je toevallig modaal verdient? Mag je wel klagen als je een Wajong krijgt? Of pas bij een bijstandsuitkering?
Verzorgingsproducten zijn in NL gewoon een stuk duurder. Komt door grotere inkoop en dergelijke, maar ook omdat veel merken van oorsprong Duits zijn of in DLD worden geproduceerd. Dat speelt volgens mij ook een grote rol.
O ja ik kwam hier om te zeggen dat ik vandaag heel vies gebruncht heb met broodjes knakworst met zuurkool, ketchup en mosterd. Had ik ineens zin in toen ik dat blik ergens achterin mijn voorraadkast ontdekte. Heerlijk thuiswerken zonder man en kind, dan hoef ik niet verantwoord te eten.
Haha heerlijke maaltijd en vooral in combinatie met deze tropische temperaturen! Heb er nu ook wel zin in.
Net voor de eerste keer met echt fijn weer naar mijn werk kunnen fietsen, als ik nu terug kijk naar waar ik een jaar geleden stond is het zo een verschil
Heb een uur vrij tussen 2 privé afspraken in (onder werktijd, maar hoef niet meer te werken), dus zit ff in de zon met een boek en een ijsje. In de baas z’n tijd🥰
Ik ben op istanbul airport en een dadelsmoothie kost hier bijna 20 euro!!! En een cappuccino €11. Wat de fuck. Is dit op Schiphol ook zo erg?
Ik stond mijn auto te wassen / te stofzuigen bij de wasstraat en een man kwam op me af om me wat te vertellen. Stond al klaar voor een portie mansplaining, maar hij had oprecht goed advies dar er een matten uitklop machine stond
Ik ben officieel geslaagd voor mijn opleiding tot praktijkverpleegkundige
Ja. Alles op vliegvelden is toch gewoon tering duur?
Ja geen idee, ik haal nooit wat. Maar nu een overstap van 7 uur dus ik moest wel.
Blijven doen en het gaat echt steeds beter worden, beloofd!
Ja lekker bezig! En gewoon blijven doen en misschien wat meer gas geven met de koppeling nog wat in. Dan maak je maar wat “stoere” geluiden, slaat je auto wel minder van af en het vraagt echt even tijd om te wennen, lekker veel rijden!
Ah ik voel helemaal je stress als ik dit lees! Maar wil je ook geruststellen dat het echt wel goed komt, heel herkenbaar van toen ik mn eerste auto kocht. Heb je iemand waarvan je het wel ok vind als die bij je in de auto zit? Soms kan die helpen je juist wat gerust te stellen en tips geven. Maar het is echt kilometers maken, ook met heuveltjes. Als het een paar keer goed gaat geeft het echt een boost zelfvertrouwen.
Misschien als ultieme exposure gewoon 10x een rondje rijden langs zo’n stoplicht?
Ik vind het echt heftig dat er mensen met een rijbewijs zijn die dus niet kunnen/durven rijden en dat er dan van die aardige reacties komen en dat ook nog stimuleren?
Alsof het niet gewoon de openbare weg is waar dit allemaal heeft plaatsgevonden
Joh ze moet gewoon nog aan haar auto wennen ik lees nergens dat het een gevaarlijke situatie was
In een gemotoriseerd voertuig rijden dat je niet onder controle hebt is gevaarlijk. En niet plotseling kunnen handelen is ook best gevaarlijk toch
Tuurlijk en het moet ook wel vertrouwd zijn maar de indruk die ik krijg is dat de auto vaak afslaat en niet dat ze zich expres in een gevaarlijke situatie stort met het verstand op nul
Het blijven proberen en wat @Negativ zelf al aangeeft ergens waar het rustig is totdat het beter aanvoelt is dan toch prima
Nee ik vind het gevaarlijk als iemand moet huilen en pure stress heeft als het stoplicht op groen gaat. Dus niet prima nee
Dus gaat ze het opnieuw doen als het een stuk rustiger is
Van niet meer in die auto stappen leert ze hem in elk geval niet aanvooelen