Wat je even kwijt wil #68

Heel veel sterkte en dikke knuffel :heart:

2 likes

Wat een heftige dingen heb jij op je pad gekregen! Helemaal niet gek dat je in een diep dal zit. Heel veel sterkte en ik hoop op lichtere tijden voor je

2 likes

Dankjulliewel, ben inmiddels uit m’n zelfmedelijden bui en probeer weer wat van m’n dag te maken. Ga m’n berichtje wel even weghalen.

7 likes

Dat klinkt zo hard! Je gevoel even toelaten is nog geen zelfmedelijden he? Ik gun het je natuurlijk dat je je beter voelt, maar zulke berichtjes mogen altijd! En is geen aandacht trekken of wat dan ook

14 likes

Altijd als ik denk ‘het lijkt weer okay te gaan!’ ben ik na een uur therapie weer compleet gesloopt en is het een groot tranendal. Gelukkig zijn er tosti’s en willen m’n katten veel aandacht.

13 likes

Maar therapie is ook slopend. Geniet nu maar vooral van je katten en tosti

4 likes

Niet zo streng zijn voor jezelf. Emoties mogen er zijn! Tuurlijk is dit een klote situatie, maar ben lief voor jezelf, je hebt het nodig.

1 like

ja @Leverworst mijn therapiedagen zijn eigenlijk altijd grotendeels verloren hierdoor, ik denk dat het er wel een beetje bijhoort en (hopelijk) ook zijn vruchten afwerpt…

1 like

Hier ook een sessie achter de rug en blij met je tosti tip :blush:. Veel knuffelplezier met je katten

3 likes

Ik voel me een beetje sip omdat mijn vriend ziek is en nu alsnog alleen ben op deze stomme kut commerciële dag (want buikgriep dus besmettelijk en geen zin in) terwijl ik vakantie heb en al een halve week hem niet heb gezien door dat stomme carnaval :sob: ik had gewoon heel erg zin om samen te cocoonen

3 likes

Zo tis echt doods hier de laatste tijd hè?

30 likes

Na alle kritiek op de dagboekposts houdt men zich angstvallig gedeisd hier.

4 likes

Mijn vriend heeft vandaag zijn dochter omdat zijn ex een date heeft :joy: ik knuffel maar met mijn kat en bestel wat lekkers te eten vanavond :heart_eyes_cat:

10 likes

Is er geen influencerdrama ofzo? Iets waardoor meer mensen hier komen? :joy:

2 likes

Wel heel fijn dat de band tussen jouw vriend en zijn ex zo goed is, dat dat kan!

4 likes

Ja, soms nog wel wat strubbelingen hoor, maar ben blij dat het allemaal gewoon beschaafd gaat

Ineens een mega drukte bij de bloemenstal die er 7 dagen per week staat. Allemaal mannen op de fiets met een bloemetje in dit schijtweer. Vind het ergens wel aandoenlijk.

12 likes

Vraag mij af of tankstations het nu ook druk hebben. Niets zo romantisch als een tankstation boeket

5 likes

Het eerste boeket wat ik kreeg van mn vriend, kwam van het tankstation :joy: maar ik moet zeggen sommige tankstations hebben best mooie boeketten! Ik was verbaasd dat het daar vandaan kwam.

2 likes

Ik ving vandaag wel een gesprek op van een jongen van een jaar of 17 - 18 die even een goedkoop bosje had gehaald omdat dit het eerste jaar was waarin zijn moeder alleen was en dat vond ik wel lief. :grinning:

91 likes