Wat je even kwijt wil #68

Ik heb een keer 3 groene verkeerslichten gemist omdat ik maar niet wegkwam omdat ik voor het eerst in een nieuwe auto reed. Komt wel goed hoor, je moet de auto idd leren kennen.

1 like

@Negativ er wordt juist vaak verteld dat je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt. Vooral blijven rijden en oefenen, in het begin met ervaren iemand naast je kan ook veel helpen (als diegene tenminste niet irritant kritiek steeds loopt te leveren), is vaak ook gewoon nog onzekerheid, terwijl je het echt wel kan! Op gegeven moment voel je je steeds comfortabeler hoe vaker je rijdt. Het is heel normaal dat je eraan moet wennen, had ik ook.

8 likes

Dit is denk ik Vlaams voor iets?

3 likes

Oh nee ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, wij noemen die opgeschoten jongens petjes omdat ze die altijd op hebben als ze in hun Golfje door het dorp scheuren

8 likes

Oh hahaha :joy:

1 like

Ik heb vandaag nogal een intense dag gehad en hoewel ik inmiddels niet meer zo onrustig ben als eerder op de avond, kan ik maar niet slapen. Ik lig al uren wakker.

1 like

Mijn rij instructeur in Zaanstad ook hoor. Hij zei dan altijd:‘het zijn altijd van die gastjes met petje op, stoel op standje onderuit gezakt, handje bovenop het stuur een de andere ergens op de pook. Ze kunnen net boven het stuur uitkijken en rijden vaak in een Polo of Golfje’

3 likes

Wauw, wat een scherpe observatie!

17 likes

Woow echt mijn broer dit.

2 likes

Haha ik rijd in een tweedehands VW Golf en de vorige eigenaar heeft de achterruiten laten blinderen. Heel ‘cool’ enzo maar ondertussen staan er wel twee kinderstoeltjes op de achterbank.

5 likes

Ik hoorde net iemand zeggen: “rechts lullen, links vullen” echt een dystopische verspreking

20 likes

Wahaha mijn vriend heeft ook zo’n helemaal zwarte auto met alle details zwart gemaakt en zwarte velgen enzo. Soms als ik er in rij zie ik van die jonge jongens zo kijken en dan stap ik uit met m’n dikke zwangere pens en dan zie ik ze denken okĂ© moeke :joy:hahaha

22 likes

Niet mijn observatie hoor. Was die van mijn rij instructeur. Mij boeit het niks wat erachter het stuur zit. Zolang iemand maar zijn knipperlicht gebruikt :joy:

2 likes

Ik rij als een bejaarde in de snelle sportuitvoering van mijn vriend’s auto. Soms willen mensen met mij racen bij het stoplicht en dan trek ik heel snel op tot 50 en dan zijn ze volgens mij teleurgesteld.

12 likes

Haha ik heb juist een bejaardenauto die toevallig heel snel optrekt dat levert ook mooie blikken op

8 likes

ik zie hier steeds allemaal berichten over cetirizine (bij de lidl) kopen voor hooikoorts, maar waarom halen jullie dat niet gewoon via een recept van de huisarts? dan is het gratis

1 like

Ik was net bij de mondhygiënist en dat was een andere dan normaal maar volgens mij was dit een of andere Arie Boomsma volgeling. Of ik wel bekend was met het concept laaggradige ontstekingen.

Ga volgende keer weer bij mn vaste want dit soort orthomoleculaire prietpraat hoef ik niet aan te horen.

13 likes

Doe ik ook :skull: Maar wilde dit wel even testen na alle goede reviews hier. Heb er vanochtend twee genomen en t werkt oprecht wel goed voor mn gevoel. Alleen word er wel moe van.

1 like

Als het werkt dan werkt het toch?

Huisarts:
Afspraak inplannen
Consult kost geld;
Mogelijk vrij nemen kost geld;
Apotheek besteld medicatie kost geld;
Apotheek controleert medicatie kost geld;
Medicatie verstrekken aan klant kost geld.

Al met al, kost een doosje bij de Lidl misschien €2,-?

Een recept via de huisarts minimaal het tienvoudige.

Dat doosje kopen kost veel meer dan dat je moet betalen voor je eigen risico.

24 likes

Consult bij de huisarts is gratis
Verder wel met je reactie eens hoor. Het zit hem vooral in het gemak + de goede verhalen