Wat je even kwijt wil #68

Je moet er wel voor betalen, elke uitgifte.

Als uw medicijnen binnen de basisverzekering worden vergoed, krijgt u deze veelal zonder te betalen mee. De factuur (medicijnkosten en uitgiftetarief) wordt dan door uw apotheker rechtsreeks bij uw zorgverzekeraar in rekening gebracht. De medicijnkosten en ook het uitgiftetarief vallen onder uw eigen risico .

9 likes

weer wat geleerd! wist ik niet

had het dan denk ik niet door omdat ik mijn eigen risico altijd heb opgemaakt de afgelopen jaren

4 likes

Ik ben de crossbody strap van mijn favoriete tas kwijt 🥹🥹 sad.

1 like

Graag gedaan meid. Was leuk om met je te kletsen!

3 likes

Ik zit helemaal lekker in mijn lees flow en vind dat gevoel zo zalig. Het duurt soms even voor ik in het verhaal zit en het kost me dan moeite om me volop te concentreren, maar als ik het eenmaal te pakken heb kan ik er helemaal in opgaan. Kan ik echt van genieten :smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

Welk boek lees je?

2 likes

Ik geef voor het eerst in jaaaren weer een feestje voor m’n verjaardag. Heb de uitnodigingen verstuurd en ik krijg echt alleen maar afmeldingen binnen. Heel logisch omdat het in de vakantieperiode is, maar voel me nu toch wel sneu en vriendloos :frowning_face:

27 likes

Ja en helemaal genieten als het een reeks is. Dan kan je gewoon door en door.

2 likes

Ik ook!! Heb 5 ebooks gelezen de afgelopen 2 maanden en nog papieren boeken, zo fijn

6 likes

Ik heb, ondanks dat ik al 2,5 maanden overspannen thuis zit, de stage voor m’n eerstegraads lerarenopleiding met een 8 afgesloten.

78 likes

Fantastisch! Welk vak?

3 likes

Duits! (Geef wel al 14 jaar les in de onderbouw.)

3 likes

Oh dan helemaal superknap, dat je nog de moed hebt gevonden voor de eerste graad :hugs:

3 likes

Oh wat heeeeeeerlijk deze zon en warmte! Heerlijk na een werkdag alsnog een mooie zonnige avond hebben :sun_with_face::green_heart:

29 likes

Ik leef ook helemaal op deze laatste dagen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Same! Helemaal gelukkig zo!

5 likes

Hmm, ik wilde eigenlijk het biechttopic in, maar dat bestaat niet meer geloof ik?

Maar het is op zolder niet uit te houden dus ik zit nu in het ledikantje van m’n 3 jarige nichtje, met de ventilator op me gericht te chillen. Het is op de middelste verdieping toch een stukje beter.

Biechttopic bestaat gewoon nog hoor, maar is wel membersonly.

Ik ga spontaan morgenmiddag na mijn werk met een zeilbootje een meer op en ik vind het echt zo’n fantastisch idee, ik heb er helemaal zin in! Ik kan trouwens helemaal niet zeilen (iemand anders uit de groep wel), dus des te beter, lekker varen, biertje drinken, zwemmen.

20 likes

Ohh, thanks. is wel een leuke om te volgen. Alleen kwam tijdens het zoeken niet omhoog maar dan ga ik even verder zoeken.

1 like