Wat je even kwijt wil #68

Ben zo blij dat we dit voorjaar een poel hebben aangelegd in het weiland. De pony’s staan lekker te chillen onder de bomen en nemen af en toe een frisse duik. :smiling_face_with_three_hearts: Zelfs de merrie die ooit zelfs bang was voor te grote regenplassen.

26 likes

Vind ik eigenlijk een extreem logische combinatie

6 likes

Oh ja deze draait m’n vriend ook altijd, elke zomer.

3 likes

Haha ik had als puber de songtekst van dit nummer uit de BreakOut geknipt en in mijn agenda geplakt omdat het zo :dizzy:inspirerend :dizzy: was.

14 likes

Haha heeerlijk, doet me denken aan Cheryl Loyd van vroegah

4 likes

Ik heb vannacht tien uur geslapen en ik voel me een :sparkles: nieuw mens :sparkles:

33 likes

Al de tweede keer deze week dat ik me heb laten influencen door jou haha, heb hem ook gekocht en net getest maar MAN wat een kut gevoel!! Erna is het heerlijk maar het doet me echt denken aan water in je neus krijgen tijdens het zwemmen :sob:

1 like

Oh ben zo moe, geen zin om te werken maar moet nog mega veel doen. Maar mijn bed is ook erg aantrekkelijk 🫠.

2 likes

Ik ben gisteren iets te lang blijven hangen in de kroeg en was even vergeten dat ik zo naar de tandarts moet. Voel me vrij schuldig, kom ik daar met m’n droge mond.

1 like

Ik word echt NIET GOED van alle no shows op werk. Alsof ik niet liever buiten in de zon zou willen chillen :expressionless::expressionless:

12 likes

Is voor de tandarts juist fijn, voor jou vooral oncomfortabel

1 like

Hahahaha love dit! Het voelt inderdaad als water in je neus bij t zwemmen maar ik vind het gevoel erna het helemaal waard :raised_hands:t2:

2 likes

Ik wil wandelen maar ik wacht op een pakketje die tussen 10 en 15 u komt en ik moett hem echt vandaag aannemen :smiling_face_with_tear:

1 like

Doe je (genoeg) zout bij het water? Ik krijg dat nare gevoel namelijk alleen als er geen of te weinig zout in het water zit.

2 likes

Hoe is jullie no show beleid?

1 like

Ah ik had het zonder zout gedaan :sweat_smile: had het wel mee besteld maar ik wilde het eerst zo proberen. Niet slim dus haha
Mijn man vond het ook totaal niet pijnlijk en die had wel het zout er in

1 like

Meh, ik ben ongeveer een maand geleden door mijn rug gegaan. Toen dat gebeurde zou ik die week naar een concert van Kane gaan, maar niet gegaan, omdat ik niets kon. Toen zei ik nog als grap: Ja als het nou concert van Springsteen was geweest had ik elke mogelijke pijnstiller die er is in mn mik gestopt en wel gaan.

Nou je raadt het al… Die rug leek beter te gaan, maar het is er gisteravond weer ingeschoten en morgen ga ik naar Bruce. Iemand nog tips voor een leuke cocktail van pijnstillers?

2 likes

Misschien kan je hieruit nog aanpassingen doen aan je pijnbeleid?

1 like

Diclofenac is echt het allerbeste voor rugpijn bij mij. Gecombijeerd met paracetamol. Ik heb sterke van de huisarts, maar je kan er ook gewoon meerdere nemen van de drogist. Even goed dosis opzoeken.

2 likes

Zou er persoonlijk een beetje mee oppassen omdat je ook meer kwaad kan doen als je geen pijn voelt.

Dat gezegd hebbende werkt diclofenac en een dextro bij mij altijd wonderen

2 likes