Wat je even kwijt wil #68

Ik geef voor het eerst in jaaaren weer een feestje voor m’n verjaardag. Heb de uitnodigingen verstuurd en ik krijg echt alleen maar afmeldingen binnen. Heel logisch omdat het in de vakantieperiode is, maar voel me nu toch wel sneu en vriendloos :frowning_face:

27 likes

Ja en helemaal genieten als het een reeks is. Dan kan je gewoon door en door.

2 likes

Ik ook!! Heb 5 ebooks gelezen de afgelopen 2 maanden en nog papieren boeken, zo fijn

6 likes

Ik heb, ondanks dat ik al 2,5 maanden overspannen thuis zit, de stage voor m’n eerstegraads lerarenopleiding met een 8 afgesloten.

78 likes

Fantastisch! Welk vak?

3 likes

Duits! (Geef wel al 14 jaar les in de onderbouw.)

3 likes

Oh dan helemaal superknap, dat je nog de moed hebt gevonden voor de eerste graad :hugs:

3 likes

Oh wat heeeeeeerlijk deze zon en warmte! Heerlijk na een werkdag alsnog een mooie zonnige avond hebben :sun_with_face::green_heart:

29 likes

Ik leef ook helemaal op deze laatste dagen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Same! Helemaal gelukkig zo!

5 likes

Hmm, ik wilde eigenlijk het biechttopic in, maar dat bestaat niet meer geloof ik?

Maar het is op zolder niet uit te houden dus ik zit nu in het ledikantje van m’n 3 jarige nichtje, met de ventilator op me gericht te chillen. Het is op de middelste verdieping toch een stukje beter.

Biechttopic bestaat gewoon nog hoor, maar is wel membersonly.

Ik ga spontaan morgenmiddag na mijn werk met een zeilbootje een meer op en ik vind het echt zo’n fantastisch idee, ik heb er helemaal zin in! Ik kan trouwens helemaal niet zeilen (iemand anders uit de groep wel), dus des te beter, lekker varen, biertje drinken, zwemmen.

20 likes

Ohh, thanks. is wel een leuke om te volgen. Alleen kwam tijdens het zoeken niet omhoog maar dan ga ik even verder zoeken.

1 like

Denk niet dat je ‘m gaat vinden gezien je nog niet in het membersonly gedeelte zit. Je kunt de FAQ lezen over hoe je daar in komt.

4 likes

Oohh haat dit zo!! Hopelijk komen er nog steeds leuke mensen en wordt het een topfeest (waarvan de rest dan denkt: shit was ik daar maar bij geweest)

3 likes

We zijn vandaag per ongeluk bij een truckstop gestopt, we hadden gewoon het eerste tankstation op Google Maps gepakt. We wilden daar ook wat eten, er stond één vegetarische burger op het menu dus wij die bestellen ‘O ja die hebben we niet want die koopt niemand’. Gelukkig gingen ze wel meedenken over wat we dan konden eten.

1 like

En wat hebben jullie toen gegeten?

3 likes

Ik vind het toch bijzonder dat mensen na een voetbalwedstrijd de behoefte voelen om toeterend rond te gaan rijden. Ik heb er geen last van oid, maar ik heb bij blijdschap nou nooit de behoefte gevoeld om even te gaan toeteren

4 likes

Is cultuur. Sommigen gaan bier zuipen, anderen gaan van links naar rechts springen, en anderen gaan toeteren. :heart::white_heart:

43 likes