Ik vind het oprecht ook gewoon absurd
āHet gemiddelde bedrag dat een gemiddeld Nederlands huishouden spaart lag in 2022 weliswaar bij ⬠49.500 , maar het huishouden van de ādoorsnee Nederlanderā had slechts ⬠20.100 op bank- en spaarrekeningen staanā
Slechts ā¬20.100⦠okay blijkbaar ben ik omringd met āarmeā mensen. Wel een eye opener.
Ik heb dat ook honderden keren maar altijd mislukte pogingen dus je hoeft daar geen zorgen over te maken. Zo lang je die verificatie hebt komen ze er niet in. Ik heb voor mijn email geen wachtwoord meer alleen verificatie via die app
Ik zeg toch ook dat ik dat geen langstudeerderboete waard vind? Geef alleen aan dat ik wel mensen in mijn omgeving heb die aan het lanterfanten zijn itt Solee. Thatās all
Waar heb je deze cijfers vandaag? Dan zou de gemiddelde Nederlander meer dan een modaal jaarsalaris sparen.
Edit: Heb even Gegooglet en als je kijkt naar het spaargeld wat men gemiddeld heeft geldt dat dit flink omhoog getrokken wordt door de superrijken. Misschien is dat hierbij ook wel zo?
HĆ© kak ik heb voor 1 keer in mijn leven in de aanbieding 40 rollen wc papier gekocht voor 16 euro en nu maak ik het open en is het 3 laags Ipv 4 en dat geeft me echt openbare wc papier karton vibes
Jij hebt echt een zwaar leven.
Het zijn de kleine dingen mop
Ja de mediaan is anders (het staat ook op de site van Raisin)
oh gek, ik niet
Je betaalt dat altijd, alleen hoef je het niet ter plekke af te rekenen. Pas als je de volledige 385 euro hebt betaald zijn de medicijnen/ behandelingen die daarna komen āgratisā.
Soms houdt je zorgverzekering dat al van tevoren in en krijg je het niet gebruikte deel teruggestort, maar iedereen betaalt gewoon eigen risico ook voor voorgeschreven medicatie.
Leeftijd maakt nogal wat uit in deze discussie, hier kun je alle cijfers vinden voor verschillende leeftijdsgroepen, inclusief gemiddelde en mediaan: CBS Statline
Ps volgens mij kun je in de tabel het beste kijken naar bank- en spaartegoeden. Dat levert echt al een heel ander beeld op voor jongere generaties
Goede analyse en precies de reden dat bij sommige uitkomsten het gemiddelde een totaal loze uitkomst is
Nah ik heb voor t eerst in mān leven een serieus fijne ervaring met een klantenservice chatmedewerker shout out naar Despoina van Philips
Je moet er wel voor betalen, elke uitgifte.
Als uw medicijnen binnen de basisverzekering worden vergoed, krijgt u deze veelal zonder te betalen mee. De factuur (medicijnkosten en uitgiftetarief) wordt dan door uw apotheker rechtsreeks bij uw zorgverzekeraar in rekening gebracht. De medicijnkosten en ook het uitgiftetarief vallen onder uw eigen risico .
weer wat geleerd! wist ik niet
had het dan denk ik niet door omdat ik mijn eigen risico altijd heb opgemaakt de afgelopen jaren
Ik ben de crossbody strap van mijn favoriete tas kwijt š„¹š„¹ sad.
Graag gedaan meid. Was leuk om met je te kletsen!
Ik zit helemaal lekker in mijn lees flow en vind dat gevoel zo zalig. Het duurt soms even voor ik in het verhaal zit en het kost me dan moeite om me volop te concentreren, maar als ik het eenmaal te pakken heb kan ik er helemaal in opgaan. Kan ik echt van genieten
Welk boek lees je?