Ik kreeg appjes dat ik uit moest kijken bij Hofplein, maar ik vond het juist helemaal gezellig om door de stad naar huis te fietsen net!
Moest net ook door het centrum. Er hangt geen slechte sfeer in het centrum. Gewoon blije feestvierende mensen. Gedans, gejuich. Wel beetje luid met gebrom van Autos en brommers.
Ik had vanochtend de helderheid van geest om ijskoffie te maken om mee te nemen naar kantoor en hij is ook echt perfect
Hoe maak je je ijskoffie?
Vrij simpel hoor: ik had een dubbele espresso met een klein beetje suiker (ben niet van de hele zoete koffie) vast koud gezet en vlak voor ik ging er flink wat ijsklontjes en nog melk in. Soms doe ik er ook een scheut room in, maar hij was nu zonder ook al heel lekker.
Oeh, top tip! Ik ga dit voor morgenochtend maken
Inmiddels ook wilde perziken en nectarines en kersen geprobeerd en mān levenskwaliteit is significant verbeterd
Absoluut!! Love die kleine ravers haha
Ben zo kneiter moe vandaagā¦
Ik heb nieuwe buren en ze houden vandaag een feest/housewarming met een meterslange rode loper voor de deur. Ik hou echt van deze vibe, lekker extra
I DOUBT IT
Ligt aan jou
Is dit kinderen voor kinderen anno 2024?
Elke keer als.ik de Carglass reclame zie, zie ik een oud klasgenootje voorbij komen. Vind ik wel grappig
Dit is mijn zomerlied.
Ik lig hier aan het zwembad in ItaliĆ«, met een Aperol Spritz in mān ene hand en in de ander een piadina die mān vriend net bij een tentje heeft afgehaald, life is goooood love mān vriend ook, hij zorgt dat het me aan niets ontbreekt š„¹
Mijn vriend zei: kinderen voor kinderen aan de drugs.
Precies de week dat het zo heet is in Nederland, ben ik op vakantie. Wel heeel blij dat ik nu in Spanje aan het strand/zwembad lig met een heerlijk briesje in plaats van de broeierige plakzooi in onze rimboe achtertuin die nog lang niet af is.
Making bangers, at a young aaaaaaage