Wat je even kwijt wil #68

Ik kreeg appjes dat ik uit moest kijken bij Hofplein, maar ik vond het juist helemaal gezellig om door de stad naar huis te fietsen net!

1 like

Moest net ook door het centrum. Er hangt geen slechte sfeer in het centrum. Gewoon blije feestvierende mensen. Gedans, gejuich. Wel beetje luid met gebrom van Autos en brommers. :joy:

2 likes

Ik had vanochtend de helderheid van geest om ijskoffie te maken om mee te nemen naar kantoor en hij is ook echt perfect :ok_hand:

17 likes

Hoe maak je je ijskoffie?

1 like

Vrij simpel hoor: ik had een dubbele espresso met een klein beetje suiker (ben niet van de hele zoete koffie) vast koud gezet en vlak voor ik ging er flink wat ijsklontjes en nog melk in. Soms doe ik er ook een scheut room in, maar hij was nu zonder ook al heel lekker.

5 likes

Oeh, top tip! Ik ga dit voor morgenochtend maken :heart_eyes:

2 likes

Inmiddels ook wilde perziken en nectarines en kersen geprobeerd en m’n levenskwaliteit is significant verbeterd

12 likes

Dit is toch gewoon een banger of ligt het aan mij? :joy:

22 likes

Absoluut!! Love die kleine ravers haha

5 likes

Ben zo kneiter moe vandaag… :sleeping::sleeping:

3 likes

Ik heb nieuwe buren en ze houden vandaag een feest/housewarming met een meterslange rode loper voor de deur. Ik hou echt van deze vibe, lekker extra

49 likes

I DOUBT IT

7 likes

Ligt aan jou

2 likes

Is dit kinderen voor kinderen anno 2024?

3 likes

Elke keer als.ik de Carglass reclame zie, zie ik een oud klasgenootje voorbij komen. Vind ik wel grappig

3 likes

Dit is mijn zomerlied.

4 likes

Ik lig hier aan het zwembad in ItaliĆ«, met een Aperol Spritz in m’n ene hand en in de ander een piadina die m’n vriend net bij een tentje heeft afgehaald, life is goooood :sun_with_face: love m’n vriend ook, hij zorgt dat het me aan niets ontbreekt 🄹

71 likes

Mijn vriend zei: kinderen voor kinderen aan de drugs. :joy:

5 likes

Precies de week dat het zo heet is in Nederland, ben ik op vakantie. Wel heeel blij dat ik nu in Spanje aan het strand/zwembad lig met een heerlijk briesje in plaats van de broeierige plakzooi in onze rimboe achtertuin die nog lang niet af is.

3 likes

Making bangers, at a young aaaaaaage

5 likes