‘Gewetenloos’ van Karin slaughter. Is het vervolg op ‘gespleten’ waar de serie pieces of her (netflix dacht ik) op gebaseerd is.
Ik snap hier de ballen van: volgens die tabel bestaat het vermogen van veel groepen uit aanmerkelijk belang. Bij mensen met een huurwoning zonder huurtoeslag 400 gemiddeld en 40 mediaan op 1000 euro. Ook als je andere groepen bekijkt, 25 tot 35 jarigen bijvoorbeeld is het mediaan 17 op 1000 euro. Uit deze tabel lijk je te kunnen halen dat een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking aandelen heeft, maar is dat zo’n gemeengoed? Komt dat zo vaak voor?
Vanmiddag ging ik een broodje halen bij de AH. Ik trok zo een plastic broodzakje van de standaard, en toen schoot het in mijn rug Ik ben midden 30, en blijkbaar is dit dan normaal haha
Ik ben het CBS niet, maar volgens mij betekenen deze cijfers niet dat iedereen binnen een groep aandelen heeft. Ook niet elke Nederlander heeft een studieschuld bijvoorbeeld.
Nee dat zeg ik ook niet, dat iedere NLer dat heeft.
Maar van elke 1000 euro vermogen is onder huurders gemiddeld 400 euro vermogen in de vorm van aandelen en mediaan is dat 40 euro. Dat vind ik best veel, als je het vergelijkt met andere soorten vermogen waar die 1000 allemaal uit kan bestaan.
Mbt studieschuld heeft een huurder gemiddeld 23 euro studieschuld tov 1000 euro en mediaan is dat 15 euro. Ik vind het gek dat een huurder dus blijkbaar van die 1000 euro best wat in aandelen heeft zitten.
Ik weet niet of dit het duidelijker maakt
Geen idee of dit de verklaring is hoor, maar ik ken best wat mensen die via hun werkgever aandelen hebben kunnen aankopen.
Ben zo blij dat we dit voorjaar een poel hebben aangelegd in het weiland. De pony’s staan lekker te chillen onder de bomen en nemen af en toe een frisse duik. Zelfs de merrie die ooit zelfs bang was voor te grote regenplassen.
Vind ik eigenlijk een extreem logische combinatie
Oh ja deze draait m’n vriend ook altijd, elke zomer.
Haha ik had als puber de songtekst van dit nummer uit de BreakOut geknipt en in mijn agenda geplakt omdat het zo inspirerend
was.
Haha heeerlijk, doet me denken aan Cheryl Loyd van vroegah
Ik heb vannacht tien uur geslapen en ik voel me een nieuw mens
Al de tweede keer deze week dat ik me heb laten influencen door jou haha, heb hem ook gekocht en net getest maar MAN wat een kut gevoel!! Erna is het heerlijk maar het doet me echt denken aan water in je neus krijgen tijdens het zwemmen
Oh ben zo moe, geen zin om te werken maar moet nog mega veel doen. Maar mijn bed is ook erg aantrekkelijk 🫠.
Ik ben gisteren iets te lang blijven hangen in de kroeg en was even vergeten dat ik zo naar de tandarts moet. Voel me vrij schuldig, kom ik daar met m’n droge mond.
Ik word echt NIET GOED van alle no shows op werk. Alsof ik niet liever buiten in de zon zou willen chillen
Is voor de tandarts juist fijn, voor jou vooral oncomfortabel
Hahahaha love dit! Het voelt inderdaad als water in je neus bij t zwemmen maar ik vind het gevoel erna het helemaal waard
Ik wil wandelen maar ik wacht op een pakketje die tussen 10 en 15 u komt en ik moett hem echt vandaag aannemen