Doe je (genoeg) zout bij het water? Ik krijg dat nare gevoel namelijk alleen als er geen of te weinig zout in het water zit.
Hoe is jullie no show beleid?
Ah ik had het zonder zout gedaan had het wel mee besteld maar ik wilde het eerst zo proberen. Niet slim dus haha
Mijn man vond het ook totaal niet pijnlijk en die had wel het zout er in
Meh, ik ben ongeveer een maand geleden door mijn rug gegaan. Toen dat gebeurde zou ik die week naar een concert van Kane gaan, maar niet gegaan, omdat ik niets kon. Toen zei ik nog als grap: Ja als het nou concert van Springsteen was geweest had ik elke mogelijke pijnstiller die er is in mn mik gestopt en wel gaan.
Nou je raadt het al… Die rug leek beter te gaan, maar het is er gisteravond weer ingeschoten en morgen ga ik naar Bruce. Iemand nog tips voor een leuke cocktail van pijnstillers?
Misschien kan je hieruit nog aanpassingen doen aan je pijnbeleid?
Diclofenac is echt het allerbeste voor rugpijn bij mij. Gecombijeerd met paracetamol. Ik heb sterke van de huisarts, maar je kan er ook gewoon meerdere nemen van de drogist. Even goed dosis opzoeken.
Zou er persoonlijk een beetje mee oppassen omdat je ook meer kwaad kan doen als je geen pijn voelt.
Dat gezegd hebbende werkt diclofenac en een dextro bij mij altijd wonderen
Sowieso hoor! Ik stel pijnstillers nemen sowieso het liefst zo lang mogelijk uit, maar ik wil morgen gewoon echt naar dat concert. En het nu vooral meer dat het net is alsof ik het zelf gejinxt heb door begin juni te zeggen dat ik alleen voor Bruce met rugpijn naar een concert ga.
Ik ga zo diclofenac halen, had begin juni naproxen, maar hoorde al van meer dat diclofenac beter kan werken. (en ik slik gelukkig al maagbeschermers, dus dat komt mooi uit)
Elke vrijdag werk ik thuis, nu werk ik zo efficiënt mogelijk dat ik op de vrijdag zo min mogelijk hoef te doen.
Het is net 11 uur geweest en heel het huis is schoon, straks in mijn pauze boodschappen doen en in de middag alvast koken en dan kan ik zo chill het weekend in!
Ik kom er net achter dat ik stelselmatig 1,40 te veel heb betaald voor een busrit omdat de vorige halte steeds nog ingesteld stond. Echt zin om hier nu op te hyperfocussen
Slecht, zitten geen kosten aan verbonden oid maar als dit zo blijft (nieuw in functie en überhaupt nieuwe functie) ga ik wel bespreken wat we ermee gaan doen.
Edit: ff paar details weggehaald
Oei hahah ja dan snap ik dat ze makkelijker niet op komen dagen. Hopelijk wordt er iets aan gedaan
Moest aan je denken toen ik deze tegen kwam.
Hahaha handig, dankjewel!
Waarom moet je daar op hyperfocussen?
hier mag je gewoon trots op zijn hoor, hoeft echt geen humble brag te zijn. dat is toch ook gewoon een grote prestatie!
Superknap! Jij had toch een tijdje bij een bloemwinkel gewerkt? Ga je weer zoiets doen?
omdat ik nu alles van de laatste jaren ga uitpluizen! en ook goed in de gaten houden als ik weer eens met de bus ga (en wie weet komt het ook vaker voor met andere routes?)
Ik vind dit geen humble brag hoor! Je mag trots op jezelf zijn. 🫶🏽
The joys of being neurospicy
(Same)