Wat je even kwijt wil #68

Ik vind eigenlijk dat je al deze berichten moet verwijderen. Je zou ook niet willen dat iemand zo online over jouw kind praat. Ik snap dat je even niet wist wat je doen moest. Maar nu je het wel weet is dit laten staan (überhaupt hier posten) niet ok

20 likes

Was ik inderdaad ook van plan. Inmiddels verwijderd.

2 likes

Hahahaha ik ga helemaal stuk, ik ben aan het stofzuigen in huis en ik heb mijn ramen open staan. In plaats van aan te bellen gooit de postbezorger zo mijn pakketje door het open raam in de kamer naast mij naar binnen :joy::joy:

29 likes

Mijn Breaker was gisteren op een lullige manier kapot gegaan in mijn tas (klein scheurtje of gaatje maar was niet mijn schuld want let er extra goed op met vloeibare dingen in mijn tas). Ik kon die tas niet uitwassen door de buitenkant en kreeg het er niet uit dus mijn vriend zei stuur ze gewoon een berichtje.

Ik kreeg dus mail dat ik 1.50 voor die Breaker terug krijg dus ik heel eerlijk terug gemaild dat ik gisteren wel een nieuwe tas heb moeten bestellen en nu krijg ik dat geld ook terug. :joy: Dat vind ik heel erg netjes van ze. Ze vertrouwen me ook gewoon, geen foto’s moeten sturen of betaling van de tas.

55 likes

Nice! Love goede klantenservice

5 likes

Ik heb dit altijd met pruimen? Dan krijg ik echt zo’n jeukende lip die ook een beetje brandt ofzo haha. En soms ook Angeline jolie achtige lippen.

2 likes

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg vond dat ik eindelijk een reden had om een nieuwe te kunnen kopen maar door die Breaker moest het wel meteen. :joy:

2 likes

Ik heb mezelf op zo’n stomme manier bezeerd vandaag (ik wilde om een aanhangwagen heen die het fietspad versperde en toen bleef m’n fietstas eraan hangen waardoor ik er tegenaan klapte). Maar het doet wel echt pijn, maar ik vind niet dat ik pijn mag hebben van zo’n stompzinnig moment.

Wat onaardig tegen jezelf

43 likes

En wat zijn dan dingen waar je wel pijn van mag hebben? Ik zou de plek even goed verzorgen en niet zo gemeen tegen jezelf zijn :heart: pijn is kut, of je nou met je dronken hoofd over een stoeptegel struikelt of aangereden wordt terwijl je niets fout doet.

4 likes

Ik baal er de laatste tijd een beetje van dat het merendeel van mijn vrienden niet in de buurt woont. Sinds ik 3 jaar geleden ben verhuisd kan ik eigenlijk bijna nooit meer spontaan afspreken want reistijd. Vandaag al mijn moed bij elkaar geschraapt en een berichtje in de fb groep van het dorp geplaatst met de vraag of iemand eens koffie zou willen drinken. Er reageerden echt heel veel mensen dus de komende tijd heb ik een aantal koffie’dates’ gepland. Zo leuk! Hopelijk zit er iemand tussen waarmee het klikt.

137 likes

Je hebt ook de app Hey Vina, dan heb je meiden die vriendinnen zoeken om wat mee te doen

3 likes

Ik heb hele leuke contacten opgedaan via Bumble Friends na een verhuizing, heb er echt een onwijs goede vriendin aan over gehouden! + nog een paar leuke, soms tijdelijke, contacten.

5 likes

Ja Bumble bff was hier dus niet echt een succes omdat ik in een klein dorp woon. En de meiden waar ik een match mee was reageerden nauwelijks.

3 likes

Wat vreselijk dit

18 likes

Ik heb ook een goede vriendin leren kennen via Bumble!

3 likes

Wie heb je een bericht gestuurd? Melkunie?

Uhm Breaker zelf volgens mij.

Zou het ook werken als ik zeg dat er een breaker geëxplodeerd is in mijn Birkin bag??

31 likes

@kika Ik heb de Wordle vandaag in 2 keer opgelost!

5 likes