Wat je even kwijt wil #68

Ah dat vind ik echt lief van ‘m!

1 like

Ik zit vandaag 4,5 uur in de trein en ik ben m’n boek vergeten :sob::sob::sob::sob:

1 like

Ik las eerst broek😂

24 likes

Hahahaha omg de horror

Dankje nu is het ineens niet meer zo erg dat ik mn boek vergeten ben :joy:

19 likes

Ben elke keer zo moe op werk. Val echt in slaap. Ben net gewisseld van add medicatie maar kan me bijna niet voorstellen dat het daardoor komt.

2 likes

Mijn vriend zei dat ik vannacht schreeuwend wakker ben geworden, en toen hij mij vroeg wat er was zei ik dat er overal rattenpoep op de tafel lag, en toen viel ik weer in slaap haha.

4 likes

Ik slaap vanavond bij mijn moeder dus ik heb net een Lush bubble bar gekocht want zij heeft een bad :partying_face: feestje

30 likes

Nice, klinkt als goed katervoer. Helemaal fusion.

5 likes

Zijn die lekker? En proef je de speculoos echt goed?

Want anders ga ik ze zo even halen voor als ik vannacht thuis kom haha

Zag net iemand net keihard in de bus vallen. De vloer van de bus was glad en de beste man gleed uit alsof hij over zo’n tekenfilm banaan viel. Hij zei dat alles goed gaat. Maar ik verwacht dat hij morgen flink beurs is.

Binnenkort nieuwe profielfoto?

3 likes

Ja wtf welke klantenservice van breaker gaat nu een hele tas vergoeden om zo’n ding van 1.50 euries. Bizar wel

17 likes

Ik had als medewerker die mail weggedaan. Doe eerst maar een handwasje in de wasmachine. Overleeft ie vast wel

10 likes

Ja wat een gelul man

5 likes

Wel goede combinatie van je username/foto en het verhaal :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zou me ook echt dood schrikken haha

Wow :eek: :two_hearts:

1 like

Wat een held is het toch ook.

3 likes

Vannacht sliep ik bij mijn ‘situationship’ en we lagen onder een hoeslaken toen we gingen slapen was het was wel al wat frisser geworden. Word ik snachts wakker, heeft hij me helemaal netjes toegedekt met met de deken over me heen… vond dat zo schattig…?!

39 likes

Het duurde echt lang voordat ik doorhad dat dit Emma was. Ik dacht eerst aaaah wat cute hij is met zijn kleinzoon/neefje/buurjongen op pad

2 likes

Echt goeie tip dit, thanks!! Zit er nu lekker een te eten op de bank na m’n avonddienst. Echt heel lekker!

3 likes