Ik ken 70+ die nog fanatiek hardlopen ook marathons… en deze topper
Deze is ook mooi:
Ja das waar! Ik zag hem denk ik teveel als oude man maar dat is ook niet eerlijk tegenover hem. Maar goed hoe dan ook, was erg blij dat hij me hielp en dat ik tot nu toe hele aardige buren heb.
Heb ik ook nog altijd spijt van. Het erge is dat ik 'm nog wel gepast heb van degene met wie ik er was haha. Ik heb de tas wel, maar die wil ik niet gebruiken want die moet mooi blijven.
Online staan de zwarte Amsterdam shirts nog wel trouwens, de witte niet. Op vinted gaan ze voor de hoofdprijs.
Ik heb een heel specifiek gerecht uit een bepaalde keuken dat ik graag eet. Je kan het niet snel verpesten, meestal is het gewoon niet pittig genoeg maar vanavond?? Tering, ik wist niet dat je het op deze manier kon verneuken. Restaurant had op thuisbezorgd gewoon goede recensies.
Tl;dr spijt dat ik niche gerecht bij onbekend restaurant heb besteld op Thuisbezorgd ipv pizza. 🫠
Zo treurig als je eten tegenvalt. Nog lekkere snacks in huis? Wel nieuwsgierig naar wat voor gerecht het is.
Ik heb deze week een game gedownload via een advertentie van mijn sudoku app en heb al uren gespeeld. Echt zo’n nerdgame met legers en grondstoffen en rekenspelletjes, niet moeilijk dus mega dopamine boosts
Vroeger mocht ik van mezelf echt niet zo lang niets “nuttigs” doen, een boek lezen of iets maken was productiever en anders kreeg ik spanning
Dus nu extra chill dat ik lekker deze domme game zit te spelen.
Het is trouwens Total Battle en zo ziet het eruit ![]()
Heel herkenbaar. Wat mensen af en toe hun strot uit krijgen…
Ik heb straks afgesproken met een vriend en lekkere snackjes gehaald voor ons samen, dus wel iets om naar uit te kijken
het is trouwens een pikante salade uit de Aziatische keuken. Heb het ook wel eens zelf gemaakt, is het niet zo lekker als uit een restaurant maar dit hebben ze gewoon verziekt hahaha.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk gerecht het was!
Aaahww mijn kat lag op de bankleuning te slapen en toen viel ze er bijna van af en schrok ze wakker. Zo zielig ![]()
Iets mysterieus blijkbaar. ![]()
Oh ik had toch al gezegd een pikante salade? Maar als jullie het echt willen weten Laab Kai haha
Ik vond
Wel heel mysterieus en toen kwam er steeds wat meer info bij en nu weten we het ![]()
Ging net ff spontaan langs bij een vriendin en een andere meid kwam langs om haar haar te knippen + verfen en opeens haalde ze 3 trouwjurken tevoorschijn en hebben we lekker verkleedfeestje gehouden
Ik heb weer eens helemaal make up opgesmeerd, vergeet ik mijn mascara
. En mijn oplader, maar dat verstoort het beeld iets minder
Zon intense hekel aan verhuizen ![]()
Had vannacht weer een nachtmerrie en toen werd ik dus echt wakker met een kutgevoel en dat gaat niet weg ![]()
Ben al wel gaan hardlopen, want was toch wakker
Mijn man is een weekendje weg en ben dus alleen thuis en tuurlijk is het gezelliger als hij er is, maar ik heb nu zo een heerlijke ochtend. Gewoon even mn eigen dingen doen, echt genieten.
Ik ben onderweg naar de protestmars voor gaza/palestina. In mijn eentje, ben benieuwd…