Ik heb deze week een game gedownload via een advertentie van mijn sudoku app en heb al uren gespeeld. Echt zo’n nerdgame met legers en grondstoffen en rekenspelletjes, niet moeilijk dus mega dopamine boosts Vroeger mocht ik van mezelf echt niet zo lang niets “nuttigs” doen, een boek lezen of iets maken was productiever en anders kreeg ik spanning
Dus nu extra chill dat ik lekker deze domme game zit te spelen.
Het is trouwens Total Battle en zo ziet het eruit
Heel herkenbaar. Wat mensen af en toe hun strot uit krijgen…
Ik heb straks afgesproken met een vriend en lekkere snackjes gehaald voor ons samen, dus wel iets om naar uit te kijken het is trouwens een pikante salade uit de Aziatische keuken. Heb het ook wel eens zelf gemaakt, is het niet zo lekker als uit een restaurant maar dit hebben ze gewoon verziekt hahaha.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk gerecht het was!
Aaahww mijn kat lag op de bankleuning te slapen en toen viel ze er bijna van af en schrok ze wakker. Zo zielig
Iets mysterieus blijkbaar.
Oh ik had toch al gezegd een pikante salade? Maar als jullie het echt willen weten Laab Kai haha
Ik vond
Wel heel mysterieus en toen kwam er steeds wat meer info bij en nu weten we het
Ging net ff spontaan langs bij een vriendin en een andere meid kwam langs om haar haar te knippen + verfen en opeens haalde ze 3 trouwjurken tevoorschijn en hebben we lekker verkleedfeestje gehouden
Ik heb weer eens helemaal make up opgesmeerd, vergeet ik mijn mascara . En mijn oplader, maar dat verstoort het beeld iets minder
Zon intense hekel aan verhuizen
Had vannacht weer een nachtmerrie en toen werd ik dus echt wakker met een kutgevoel en dat gaat niet weg
Ben al wel gaan hardlopen, want was toch wakker
Mijn man is een weekendje weg en ben dus alleen thuis en tuurlijk is het gezelliger als hij er is, maar ik heb nu zo een heerlijke ochtend. Gewoon even mn eigen dingen doen, echt genieten.
Ik ben onderweg naar de protestmars voor gaza/palestina. In mijn eentje, ben benieuwd…
Ik ben sinds kort een blozer??? Echt verschrikkelijk, als ik nu een beschamend momentje heb wordt mijn hele hoofd warm, mijn wangen en mijn oren knalrood wat is dit
Soms heb ik het gevoel dat er zoveel dingen in ons leven hetzelfde gaan?! Het meeste wel anders maar alsnog zijn er ook overeenkomsten. Maar dit heb ik dus OOK. Ik denk dus zelf dat ik een lichte rosacea aan het ontwikkelen ben. Nu steekt dat vaak de kop op bij vrouwen in de 30 dus zó gek is het niet. Maar als ik bijv hard gefietst heb in de kou dan krijg ik helemaal hete rode wangen en dat blijft dan ook.
Ook bij emoties inderdaad.
Het kan met leeftijd te maken hebben en ook hormonaal kan invloed zijn maar ik denk dat dat bij jou minder speelt dan bij mij haha
Ik slaap altijd op m’n buik maar de laatste tijd heb ik zoveel last van m’n schouders en nek als ik wakker word. Ik moet leren op m’n zij te slapen denk ik, ugh.
Niemand waarschuwt je ervoor hoe hard het verval inzet na je 30ste
Ik heb ongeveer anderhalf uur gefietst. Ik dacht dat ik nog een redelijke conditie had, maar dat valt vies tegen.
Als je echt denkt dat het rosacea is (en er last van hebt) zou je eens een afspraak maken bij de huisarts kunnen maken, er zijn tegenwoordig best veel dingen tegen te doen. Had een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik mijn rosacea zo onder controle zou kunnen hebben.
-heb het al sinds mijn 20e en zie nu ook dat een aantal vriendinnen er last van beginnen te krijgen.
Ja! Ik heb altijd al last van rosacea gehad maar vorig jaar nam het ineens toe. Toen heeft de huisarts metrosa voorgeschreven en nu is het een heel eind onder controle, super fijn