Wat je even kwijt wil #68

Ik ben jarig, kind is sinds gisteren ineens super ziek, nacht was een hel waarbij mijn man het te verduren kreeg. Ze wil altijd alleen maar bij hem slapen.
Nu zei m’n man: ga lekker beetje shoppen ofzo, doe je ding. Helaas kunnen we niks met z’n drieën doen dus ja, dan dat maar.
Was wel fijn, kon rustig kijken, heb wat voor mezelf gekocht en nog algemene boodschappen gedaan😅.
Ben net thuis en die 2 slapen, dus ga ik zo ff in bad. En vanavond friet😍

36 likes

wat goed, hoe vond je het?
Ik was er ook, maar ben helaas weggegaan na de speeches want voelde me niet zo lekker

3 likes

Ik had begin van de week 10 boeken gereserveerd bij de bieb en die heb ik net opgehaald, dus ik kan weer even vooruit :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Welke boeken?

1 like

Ik wilde laatst Crossroads kijken en toen stond ie nergens en net open ik Netflix en daar staat ie nu. Ik vermaak me wel deze zaterdagavond

9 likes
  • De verloren dochter
  • Anders, beter
  • Recept voor geluk
  • Belofte maakt schuld
  • parel en tij
  • De koffiesalon
  • Binnen de lijntjes
  • Tussen twee vuren
  • Thin air
  • De burn-out
13 likes

Zo leuk is dat he! Ik las vroeger zo veel en de laatste jaren nooit meer, want: “Ja, als ik ga lezen kan ik net zo goed één van mijn studieboeken lezen.” Met als resultaat dat ik geen van beiden deed natuurlijk.

Nu weer lid van de bieb en ben er echt helemaal blij mee. Ik was echt vergeten hoe leuk en ontspannend lezen was.

9 likes

Ja ik vind lezen ook echt fijn :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Even tip voor iedereen: zet het NS noodnummer in je telefoon! +31 6 13181318

Net een hele vervelende situatie gehad in de trein waar een man in de vierzits naast me zich zat af te trekken terwijl ie mij lekker bleef aanstaren. Coupe uitgelopen en in andere coupe geappt. Supersnelle reactie, conducteur is via de meldkamer en nog een systeem direct ingelicht, conducteur is me komen opzoeken, en de marechaussee heeft hem op Schiphol uit de trein gehaald. Waar ik nu zit te wachten om aangifte te doen en zit te stressen om mn vliegtuig te halen :grimacing:

Fucking kutsituatie maar echt heel blij hoe dit is opgepakt

168 likes

Jeetje wat rot voor je! Wat fijn dat je zo goed bent geholpen in ieder geval en lekker voor die hond dat ie meteen door de marechaussee is gegrepen, wat een gore eikel!

20 likes

Wat een nare ervaring zeg! Maar wat super dat er echt snel gereageerd word op de app. Top!
Sterkte nog

1 like

Mijn opa heeft ons uitgenodigd om te komen lunchen voor zijn 85e verjaardag dus ik zit nu op de trein te wachten. Kost me gewoon 40 euro, een retourtje. Dit is toch niet meer leuk

7 likes

Ja ik wilde net zeggen neem weekend vrij, dat heb je er nu in één keer uit. En met NS flex kunnen al die abonnementen per maand opgezegd worden dus dan zit je er niet aan vast als je het niet gaat gebruiken @Luzarl
Blijft wel belachelijk hoe duur de trein is als nog maar goed

8 likes

Ik ga verder vrijwel nooit meer met de trein en heb ook geen ov meer (die is verlopen), wist ook niet dat weekend vrij zo goedkoop was. Ff kijken voor de volgende keer, thanks voor de tip

Nou ik heb in 2,5 week 2200 volgers op mijn whatsappkanaal. Dat was mijn hele doel voor 2024. Nu maar een nieuw doel :joy:

56 likes

Ik heb een nachtje in ons nieuwe huis geslapen en ik heb net al 2 eekhoorntjes in de tuin gezien. 🥹🐿️

(Normaal is m’n uitzicht een grote weg, trambaan, treinrails en 2000 kranen voor het bouwen van nieuwe appartementen)

31 likes

Is het een aanrader qua interactie? Of valt dat wel mee?
Misschien wil ik dit wel doen voor mijn werk

2 likes

Mensen kunnen alleen emoji’s reageren maar als je het goed inzet kan je er wel veel mee. Nu laat ongeveer 10% een emoji achter. Ik wil je best een link sturen, dan kan je even kijken

5 likes

Ik ga een paar keer per week naar de overburen om een drankje voor mezelf te halen en 9 van de 10 keer zeggen ze: oh je stempelkaart is weer vol, neem maar lekker mee! Terwijl dat helemaal niet waar is. Maar love deze buren :two_hearts:

50 likes

Net las ik ergens dat een een essay van Audre Lorde interessant is om te lezen.
Dus ik ga zoeken online of die ook bij mijn bibliotheek is. Niet echt alleen een boek waar haar naam in voorkomt, balen. In de provincie zijn wel 19 boeken gevonden dus ik doorscrollen zie ik ineens een heel bekende voorkant. Heb ik gewoon dit boek, Sister Outsider, zelf met dit essay erin. Nice :grin:

3 likes