Ik vond het heel fijn om eindelijk eens actief te protesteren! Grote opkomst. Eerst stond ik naast een oude amsterdamse die vertelde dat ze 40 jaar geleden ook al stond. Ik kwam uiteindelijk nog bekenden tegen, dat was ook fijn. Wel belachelijk dat ik er niets over op de nos ofzo heb gezien. Of kijk ik verkeerd? Hopelijk voel je je wat beter!
Net 2 uur in het bos gewandeld
Ah oke, dan ga ik er nog ff over nadenken
Heerlijk
Wilde vandaag door de duinen maar het regent hier al de hele dag
In de liveblog van de NOS stond er gisteren wel een bericht over.
Duinen zijn ook heerlijk! Hier was er alleen miezer vanmiddag, maar met een regenjas en regenlaarzen was het top + weinig mensen in het bos
Ik heb een weekend lang met de nieuwste toevoegingen aan onze familie geknuffeld. Baby’s van 1, 3 en 8 maanden oud echt zo veel liefde
Moet net zo mn lach inhouden bij de massage. Die vrouw gooide zo die handdoek van me af lag ik daar in mn blote tetten. En die muziek klonk precies op dat moment zo van Miauw miauw miauw (mama appelsap)
Heb aardappelen uit de oven (her)ontdekt, zo lekker en makkelijk! En heb mayo met cripsy chili oil gemengd en dat is ook top.
Fijn!
Nee heb het ook niet op nos gezien maar dat verbaast me ook niet echt helaas, wel op at5 en Parool maar die hebben meer focus op Amsterdam natuurlijk.
Voel me nu gelukkig weer prima hoor, had alleen nogal hoofdpijn en op gegeven moment werd de herrie me een beetje veel, maar eenmqql thuis ging het snel weer oké
Ik heb laatst jalapenos ingemaakt en nu kan ik niks eten zonder die jalapenos erop te doen. Ben benieuwd wanneer ik het zat ben.
Ik verheug me nu al dat ik zometeen mijn taart ga ophalen en heerlijk ga dineren met familie. Ik voelde dit jaar niet zoveel voor mijn verjaardag maar ben toch dankbaar voor de mensen om mij heen
Kom net terug van de psycholoog en had nog 1 stukje taart over. Dus ga nu in bed zitten met mijn boek en taart
Hey birthday twins, ik ben ook vandaag jarig! Gefeliciteerd! En veel plezier straks!
Dankjewel jij ook van harte! Hoop dat je een leuke dag had
Ik ook dus happy birthday! En ik was net bij de sauna omdat deze gratis is op je verjaardag en de 2 meiden voor me waren ook allebei jarig, hahah
Mijn vriend hoest al bijna 3 weken en heel kut voor hem want hij voelt zich niet fit, maar het maakt me ook echt helemaal gek. Hij hoest ongeveer elke 30 seconde zo ongelooflijk hard. Echt zo’n droge hoest en het gaat door merg en been. Ik trek het echt niet meer en het wordt ook alleen maar erger. We slapen al apart maar wil eigenlijk gewoon een paar weken uit huis tot het over is
Oh wat kut. Het beste tegen hoesten is minder proberen te hoesten. Op een gegeven moment ga je het irriteren met je hoest en hou je het hoesten in stand door te hoesten. Heeft hij al Noscapect geprobeerd?
Heeft ie geen kinkhoest? Hebben ineens veel mensen in mijn omgeving