Wat je even kwijt wil #68

De 100 dagen hoest :zipper_mouth_face:

1 like

Nee dat heeft hij nog niet geprobeerd, maar ga het doorgeven dat hij dat kan proberen! @Hendrik ja daar zat ik ook aan te denken. Het verloop (eerst verkouden, daarna hoesten en dat laatste nu al een paar weken) komt wel overeen. En het is ook echt een ā€˜andere’ hoest (veel harder, droger ofzo) dan bij een verkoudheid/keelpijn. Maar hij vindt zelf dat hij gewoon verkouden is haha.

2 likes

OMG dat doet me denken aan een aantal jaren geleden dat ik tien weken achtereen liep te hoesten en niks hielp, moest echt vanzelf weer over gaan :scream: Sterkte!

Ik heb de laatste tijd zoooveel films gezien waar ik de relatie tussen de man en vrouw (of meisje) echt questionable vind. Nu net Pretty Woman. Laatst ook Leon gezien, Lost in Translation.
En dan kan ik niet meer denken aahww cute of leuk of weet ik het, want ik vind het vooral gewoon vreemd of cringy.

6 likes

Ik had dit vorige week met four weddings and a funeral. Zuj behandelt hem helemaaaaal niet leuk en hij is helemaal verliefd terwijl hij haar dan maar 1 dag heeft gezien??? Echt niet romantisch.

1 like

Dat heb ik ook.
Heb alleen wel het idee laten varen, duurde me allemaal te lang :joy:

shhh-gif
Laat de romantische films met rust
@Sjern

3 likes

@grace heeft hier ooit een mooie saga met haar ervaringen geschreven

2 likes

Tijdens het opruimen ben ik nog veel volle flessen sterke drank tegen gekomen. Ik drink dit niet meer en mensen uit mijn omgeving ook niet. Het voelt zonde om het weg te gooien, maar weet niet waar ik het anders kwijt kan?

2 likes

Wordt wel eens weggegeven in een weggeefhoek, dat zou je kunnen overwegen

3 likes

mag zoiets in een voedselkastje gezet worden?
denk dat je daar mensen er wel blij mee kan maken haha
of misschien op facebook in de lokale groep gooien?

1 like

Al naar gekeken, maar daar mag het niet in. En de voedselbank wil het ook niet. (Wat ik goed snap!) ga Facebook even af, goeie !

1 like

Ik ben aan het wachten tot m’n vliegtuig gaat opstijgen en ik heb een onschuldige flirt met een knappe man naast me (heb zelf een man thuis zitten) maar dat kan je zo’n confidence boost geven :tipping_hand_woman:

20 likes

Ik woon in een nieuwbouwwijk die op papier een ā€œstads karakterā€ moet krijgen met winkels/horeca in de wijk. Ik heb er sowieso geen hoge verwachtingen van maar ik hoop wel heel erg dat er een leuk buurtcafĆ© komt waar je een koffie/broodje/biertje kunt nuttigen. Alleen ik zie net dat die panden die bedoeld zijn voor horeca echt fucking groot en duur zijn, dus waarschijnlijk komt daar gewoon een vapiano of happy italy of buongiorno (of alle drie!!). :sob:

3 likes

Oo ja dat is echt leuk, mijn vriend vindt het ook helemaal leuk als ik dat dan thuis vertel :joy:

2 likes

Ze hebben hier borden geplaatst voor de paddentrek, echt geniaal. Ook tijden erbij (avond tot ochtend). Ik zie de trek ook elke avondwandeling overal dus wel goed dat ze mensen ervan bewust maken.

23 likes

image

12 likes

Ik had echt een vreselijke dag vandaag dus ik heb mijn haar maar in de verf gezet. Wat zal ik nog meer eens doen

9 likes

Hier houdt niemand zich eraan. Verplaatsen ook de hekken die op straat geplaatst worden

3 likes

Misschien even uitgebreid je (teen)nagels en even scrubben enzo onder de douche?

4 likes