Gobble, gobble (ja dat is het enige wat ik van die film ken)
Ik hou soms echt van TikTok. Taylor Swift fans maakten een grapje dat ze Mount Rushmore gaan aanpassen zodat haar hoofd er ook bij komt en zoveel mensen die erin trappen en helemaal wild worden
Mount Evermore
Ik was enkele dagen heel boos (maar wel blij dat ik voor mijzelf was opgekomen) omdat ik onterecht werd benadeeld door een zichtbare beperking die ik heb. En die persoon ook niet direct rekening met mij hield nadat ik het rustig had uitgelegd dat iets niet ging omdat mijn lichaam gewoon anders is.
Ik ga morgen op vakantie en altijd als ik moet inpakken is m’n huis 1 grote chaos en ik doe alles door elkaar
Heb net gedoucht en zit op m’n bed te kijken naar de rotzooi en te bedenken wat ik nu eens ga doen
En ik probeer ook altijd om m’n huis netjes/schoon achter te laten maar dat lukt nooit. Heb wel al snacks voor in de auto
Ieeee dit is helaas zo herkenbaar. Heb wel altijd mn handbagagetas op orde. Waar ga je naartoe? Veel plezier!
Nauders! Op de grens van Oostenrijk tegen Italië aan. Wintersport dus
Ik heb vandaag patty brard gezien 🥹 echt een vakvrouw
Mijn huisgenoot heeft vanavond weer een dildoparty/ladiesnight georganiseerd maar ik ben aan het werk. Lekker de krant vullen terwijl ik vermaakt wordt met een collectie seksspeeltjes
Ik heb gister voor het eerst helemaal zelf pizza gemaakt en het was super goed gelukt, dus nu zit ik natuurlijk te googlen welk broodbakboek ik moet kopen
Iets te veel wijn gedronken vanavond maar was een geweldige dag. Heb zulke fijne vrienden/vriendinnen❤️
Je mag echt trots zijn dat je voor jezelf opgekomen bent!
Ik liep net buiten en voelde die warmte van de zon. Kon bijna janken want kan me de laatste keer niet eens meer herinneren Kom maar snel door met de lente.
Ik stond net te tanken en voelde de zon op mijn gezicht en heb ongegeneerd met m’n ogen dicht m’n hoofd naar de zon gericht en daar zo gestaan tot de tank vol was.
Haha ja ik ook net ff op een bankje
Ik ben vanmiddag voor €1400 gescammed tijdens het verifiëren van een Etsy account door op een link te klikken in een spambericht die ik via Etsy kreeg (en dus dacht dat het van Etsy was). Ik voel me zo ongelooflijk dom en schaam me gewoon echt? Snap gewoon niet waarom ik mijn hersens niet heb gebruikt?? En heb echt geen vertrouwen dat ik het geld terug ga krijgen (heb alle meldingen etc al gedaan) dus ben gewoon €1400 armer. Wtf
Wow wat kut, hebben zij toegang gekregen tot je bankrekening of dacht je dat je een cent overmaakte ofzo? Mega naar
Ja mijn creditcard gegevens ingevuld en toen doordat het zo echt leek (exact hoe Etsy zelf eruit ziet) het bedrag geaccepteerd om zogenaamd te verifiëren. Ik zag het bedrag denk ik wel maar niet bewust en moest gewoon allemaal dingen klikken en invullen dus keek niet echt goed. Maar toen klikte ik op bevestigen en toen dacht ik al gelijk oh fuck Heeeel raar en echt ongelofelijk dom.
Schaam je niet. Ik trapte ook bijna in die scam. Mijn mazzel is dat ik geen creditcard gebruik. Die pagina was goed gemaakt en Etsy heeft een waardeloze spamfilter.
Maar wat waardeloos joh.
Ah echt supervervelend. Hopelijk kan je creditcardmaatschappij iets voor je betekenen. Kom je wel rond deze maand?
Wat kut zeg. De hoeveelheid spam is ook echt niet oke op etsy.
Tip voor iedereen, etsy heeft tegenwoordig een eigen inbox. Helaas wel alleen via de website zichtbaar (maar volgens mij niet als je een browser op je telefoon gebruikt).
Echt waardeloze mensen zijn er toch he.