Wat je even kwijt wil #68

Maart valt ook altijd tegen :weary:

5 likes

Maart heeft altijd wel een paar mooie dagen. Eerste terrasjes of wijn drinken in de zon dagen. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Alleen maart 2020 was echt lekker in mijn herinnering, heb toen heel veel in de tuin gezeten. Sinds dien ga ik ieder jaar in maart al naar de pedicure voor gellak, maar joke’s on me. Want mijn tenen hebben echt geen buitenlucht gezien in maart vorig jaar.

10 likes

Ik heb de rest van dat jaar ook veel in de tuin gezeten :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ja sowieso was 2020 echt heerlijk! Mocht ook wel, als we naast corona ook nog slecht weer hadden gehad was het helemaal tragisch haha.

8 likes

Maar echt! Zoveel teams overleggen gehad met collega’s die in de tuin zaten. Zat ik dan heel sneu in mijn woonkamer (ik heb geen buiten helaas)

2 likes

Ja de ondergang van de wereld ging wel gepaard met een lekker zonnetje.

20 likes

Mijn kat heeft poppenharen en een poppenneus. En poppenogen en een poppenstaart. En poppenarmpjes en een poppenneus.

1 like

Maart kan me nooit teleurstellen. Het is nog grotendeels winter, dus elke zonnige lentedag is mooi meegenomen. Maar april… het is dan verdomme lente en gaat het opeens weer sneeuwen :angry:.

5 likes

Je zei al neus

16 likes

Zag het te laat, fuck. Zonde.

Fijn om te horen! :hugs:

2 likes

Zo waarlijk helpe mij God almachtig!! You go girl

4 likes

“Gij zult niet snitsen bij de popo anders maken we je dood”

4 likes

Acab!!

9 likes

Duurt nog een extra dag ook dit jaar :triumph:

4 likes

Terug na drie nachten ziekenhuis waarvan één dag plat op de IC. 1 van mijn 2 slagaders in mijn rechterarm is helemaal fucked. Het is hard hopen dat het komende weken goed gaat komen met bloedverdunners. Ben al gedotterd.

Mijn leven staat op zijn kop. Iedereen roept komt goed om mij heen maar dat is niet eens zo zeker. Kwam er achter omdat mijn hand steeds meer pijn deed en vingertoppen paars werden en kon mijn middel en wijsvinger niet meer goed krom doen (dat kan wel weer).

Dokters zeiden dat kleur wel wat beter was dan toen ik werd opgenomen maar ik zie het allemaal niet zo. :sweat_smile:

31 likes

Jeetje hoe kom je daar aan? Iets aangeborens? Sterkte!

4 likes

Jeetje wat onwijs schrikken zeg! Ben je nu weer thuis?

Gebeurde dit zomaar vanuit het niks? Hoe gaat mu het herstelproces voor je?

Rustig aan doen in ieder geval, beterschap!

1 like

Zijn ze aan het onderzoeken. Roken enz heeft niet geholpen maar ze zeggen allemaal dat het op je 34ste dan nog steeds niet normaal is om te krijgen. Ik hoop er nog antwoord op te krijgen hoe het precies komt. De pil slikte ik ook.

7 likes