Jeetje. Wel fijn dat je tenminste weer je vingers krom kan trekken, maar leuk is anders. Kun je nog wat dingen doen om jezelf af te leiden? (Boek lezen, forum trollen etc)
Sterkte, hopelijk kom je er onbeschadigd eruit
Jeetje. Wel fijn dat je tenminste weer je vingers krom kan trekken, maar leuk is anders. Kun je nog wat dingen doen om jezelf af te leiden? (Boek lezen, forum trollen etc)
Sterkte, hopelijk kom je er onbeschadigd eruit
Ik ben nu weer thuis omdat ze voor nu even niks kunnen meer en ik vooral thuis bloedverdunners moet slikken en mijzelf moet prikken en maandag komt iemand mijn bloedwaardes weer meten. Verder komende weken afwachten en hard bidden dat de bloedtoevoer weer goed komt.
Ik heb nergens zin in en denk alleen maar aan het ergste maar dat helpt ook niet, dat weet ik wel. Probeer zo even wat YouTube bij te kijken.
Kan me voorstellen dat je vet onzeker wordt richting je lichaam nu (qua hoe het functioneert bedoel ik dan). Hopelijk herstel je goed en redelijk vlot en kan je je een beetje vermaken. Sterkte!
Snap het. Doe maar vooral rustig aan en hopelijk sla je je er beetje doorheen.
Ik heb vandaag voor het eerst dit jaar in de zon op het terras gezeten! Niet slecht op 1 februari
Nee het is nog een poppenbaby
Werk je bij een bank?
Ik heb sinds vandaag mn eigen projectje op werk, een whatsappkanaal met misdaadnieuws uit Brabant. Ik zit elke minuut te kijken of er nog volgers bijkomen vind het zo spannend
Monitor je dat kanaal of is het jouw kanaal?
Ik stuur de berichten, ik ben de beheerder, hoe noem je dat?
Het is de ambtenareneed.
Geen idee haha ik heb dat nooit gedaan
Maar sturen mensen jou dan tips of wat is het?
Nee ik werk bij een krant dus onze misdaadverhalen stuur ik dan in een whatsappkanaal. En je kan je daarop abonneren en dan krijg je dus telkens een berichtje als we weer een misdaadverhaal hebben. En ik deel daar dan ook updates in bijv.
Maar heb je god er gelijk bij betrokken of gewoon geroepen JA DAT BELOOF IK ?
Zijn dat berichten als âIn die en die straat is een oud vrouwtje beroofdâ of hoe moet ik dat zien.
Nee wel de verhalen met veel maatschappelijke impact. En premium verhalen van de misdaadjournalisten. En ook geen 25 per dag. Ons kanaal voor amateurvoetbal (zzzâŠzzzâŠ) doet het heel goed, dus ik ben benieuwd of het gaat werken.
Bij de eed antwoord je met âZo waarlijk helpe mij God almachtigâ (met de wijs- en middelvinger van je rechterhand opgestoken) en bij de belofte met âDat verklaar en beloof ikâ.
Nu leest hij altijd met je mee, no more gossip via Teams!!
@Peachpuff i know, heb hem zelf ook afgelegd
Nu jij daar werkt zullen ze de achterstanden dan zo weg gewerkt hebben !!