Wat je even kwijt wil #68

De grap is ook dat elke vorm van logica weg is. Op volgorde van makkelijk naar moeilijk: C A B D

Ik ben in 2011 gediplomeerd & toen was dit al! Volgens mij wel een van de eerste lichtingen

7 likes

Er is toch geen makkelijk en moeilijk in types wiskunde? Ik had b12 (geen idee wat dat nu is, met algebra en meetkunde enzo), maar was echt gezakt als ik a1 of a12 had moeten doen (statistiek).

6 likes

Nou C is wel de beetje uitgeklede versie van A toch en D kun je alleen doen als je ook B doet dus ik zie dat wel als de advanced wiskunde haha

16 likes

Ik ga vandaag helemaal van Amsterdam naar Hengelo rijden om een badkamerspiegel bij IKEA te kopen. De voorraadindicatie better be accuraat

Ik heb wel bedacht dat ik onderweg terug hoe dan ook een wandeling ga maken op de Veluwe/Sallandse Heuvelrug

8 likes

Ben wel benieuwd naar welke spiegel haha

2 likes

Ik heb net een gigantische meltdown gehad in het openbaar :sob::sob:

10 likes

Oh no, what happened?

2 likes

Wat kut. Gaat ‘ie weer een beetje?

4 likes

Ben de gang aan het schilderen en nieuwe schoenkasten in elkaar aan het zetten.
De kasten weet mijn man, de verf niet :joy:
Ben benieuwd wat hij er van denkt :joy::joy:

13 likes

Omg wat een fantaaaaaaastisch weer :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face: wil echt meteen aan de prosecco en bier en rosé en alles

39 likes

@Schaakmat en @Higgs_boson

Lief dat jullie reageren. Gezeik met mijn opleiding, weet dat het erbij hoort maar het levert echt tering veel stress op, ik doe hartstikke hard mijn best maar dat lijkt nooit genoeg te zijn.

5 likes

Niets spannends hoor, deze:

Ben het gewoon echt helemaal beu geen spiegel in de badkamer te hebben (of ĂŒberhaupt in huis :joy:), morgen komt mn vader helpen ‘m ophangen

2 likes

Haha ja, terrasjes die hier in de zon zitten zitten ook gelijk helemaal vol.

1 like

Heb hier de hele dag nog geen zon gezien :rage:

Ja nou ik dus ook niet door van die Karen’s op werk die last hebben van de zon op hun beeldscherm en daardoor maar de zonwering omlaag gedaan hebben. :face_with_symbols_over_mouth:
Als ze een kwartslag draaien hebben ze er geen last meer van. Nu moet ik steeds 3424 treden en 3 verdiepingen naar beneden om buiten dat kleine beetje zon op te zoeken.

2 likes

Ik ken het gevoel. Probeer vandaag maar wat afleiding en rust te zoeken.

5 likes

Ik ben een bedrijf tegen gekomen dat kasten op maat maakt, heb een mooie kast gezien maar nergens is een prijs te bekennen en als mensen er in de comments om vragen is het “we hebben je een dm gestuurd”. Rot toch op, zet gewoon je prijs er bij.

13 likes

Ik heb eindelijk de pot crispy chili oil geopend die ik had gekocht nadat ik het op het forum had gezien en wow dit is echt chill :hot_pepper: :sparkles:

9 likes

Maar dat is toch afhankelijk van wat je wil en wanneer die andere kast gemaakt is? Als ze daar zeggen 500 euro en over 16 weken ziet iemand dat heb je best kans dat door wisselende grondstofprijzen die kast 750 kost

5 likes

Ik moet deze week onverwacht weer zes dagen werken en mijn vriend is vanavond niet thuis, dus heb lekker mijn sportles afgezegd en kom vanavond niet meer onder de deken vandaan :smiling_face_with_three_hearts: eerste dutje zit er al op

17 likes