Ik was nog net op tijd om te gaan hardlopen in de zon
Is dit sambal pittig? Of lekkerder?
Vandaag een prikpil gehad, maar de huisarts assistent heeft niet geweldig geprikt. Heb nu een hartstikke beurse plek
Heb lekker eten besteld zojuist zodat ik wel nog even wat kan opruimen en daarna lekker slapen. Zien we morgen wel weer hoe nu verder.
Had je hier nog iets voor gevonden? Ik heb namelijk ook een paar flessen staan die anders door de gootsteen kunnen
Heb je m wel in je bil laten zetten of ergens anders?
Hm ik vind ze niet echt te vergelijken haha, vind de crispy chili een extra (lekkere) toevoeging! Hij is licht pittig en er zit grfrituurde ui en knoflook door. Oh en msg! Dat samen en het krokante maakt het gewoon heel lekker.
Gewoon bil
Ik ben alweer vanaf 4u wakker, kan ik niet gewoon ƩƩn keer een nacht fatsoenlijk doorslapen
Same⦠ik kijk dan altijd wie er allemaal nog meer online zijn op het forum, soort van gedeelde smart is halve smart
Hahha herkenbaar, ik heb gelukkig nog genoeg topicās om bij te lezen dus hoef me nog even niet te vervelen.
Oh dat klinkt wel goed! Even een ritje naar de toko plannen
Bij Albert Heijn kun je in je profiel aangeven dat je geen bonnetje wil, prima, maar nu vragen de kassamedewerkers steevast: āIk zie dat u geen bonnetje wil, is dat echt zo of wilt u er toch een?ā
AH heeft het ook als dat makkelijker is!
Ja lekker is dat he! Vind het ook zo chill op een eitje
Ooooh, dat klinkt ook goed! Dat wordt het volgende experiment
Ik pleur mn kleren altijd op de badkamervloer en vanochtend pakte ik mijn broek en ging ik naar werk. De hele tijd rook ik een vieze geur (leek verdacht veel op kattenpis) en in de wc ging ik aan mn kleren ruiken, bleek dat mn kat inderdaad op mijn broekspijp geplast had
Vind het zo stom dat het nu weer 4 weken duurt voordat de rechtbank uitspraak doet.
We hebben meer als een jaar naar dit moment toegeleefd, ofja, gewoon het hele proces en opgelucht dat dit vandaag was mja nu weer wachten.
Hoop zo dat hiermee duidelijkheid komt, en dat ik daarmee me kan gaan richten op herstel, heb Zon klap gehad ondanks dat het over de kinderen van mn man gaat.
Geen idee waar het over gaat maar klinkt vervelend!
Heb het uit je postgeschiedenis geprobeerd te halen maar dat lukte ook niet
Als het goed is, is het einde in zicht. En hopelijk geeft de uitspraak je rust en kun je je weer richten op andere dingen. Nog maar een paar weken. Je kunt het aftellen