Wat je even kwijt wil #68

Ik heb gister mn sleutel per ongeluk laten liggen op mijn vrijwilligerswerk (woongroep voor mensen met een beperking). Dus ik kwam daar net overhaast binnen en al die mensen HALLLOOOO hoe gaaat het wil je KOFFIEE hahaha zo zoet

39 likes

@Karl_Lagerfeld ik weet nog dat jij het ook jammer vond toen ik zei dat milka tuc weg is maar ik keek net een video van alwin en hij zegt dat normal ze gewoon verkoopt!

1 like

Watttt gaat die weg :sob::sob::sob::sob: dat is echt veruit de lekkerste milka

1 like

Ik heb dit ook ooit gehad maar ik werd toen gebeld door de Appie of ik thuis was en toen kwam ik er achter. Wel vervelend dat dit nu niet gebeurd is!

2 likes

nee normal heeft hem dus. en ik heb hem in normale supermarkten echt al 10 jaar niet gezien?

Dit had ik ook. We hebben een vast bezorgmoment waar mijn partner normaal thuis is. Ze waren echt heel aardig en zijn later op de avond terug gekomen zonder extra kosten.

4 likes

Jumbo verkoopt m ook!

https://www.jumbo.com/producten/milka-tuc-87g-80118ZK

Oh zie nu niet leverbaar maar heb m gisteren nog bij onze jumbo zien liggen!

3 likes

haha huh maar ik dacht dat die al jaren weg was? en mensen in alwins comments blijkbaar ook, weird. misschien wordt hij wel minder verkocht dan vroeger
maarja ik ben nu toch lactoseintolerant dus kan hem niet eten

2 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Bij mij staat ie zelfs nog in de bonusbox bij de AH deze week

Ik was net bij de AH en daar had iemand iets niet gescand. De manager kwam erbij etc. Zo ongemakkelijk. Een volwassen man van rond de 45. Ik denk dan altijd aan pubers die dat doen. Volgens mij zeiden ze iets van bij de volgende keer nemen we maatregelen.

1 like

Volgens mij hebben wij wel een van de grootste assortimenten van jumbo in NL, misschien daarom?

1 like

En had hij het niet oprecht vergeten?
lijkt mij wel een mogelijkheid

7 likes

Mijn favoriete parfum is al lang uit de handel en heb net via Vinted twee nog gesealde verpakkingen met 50 ml flacons ontvangen. Aww yes. :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Welkeeeee

4 likes

Ja ik hoop het voor hem, ik kon het niet allemaal goed meekrijgen. Ik weet ook niet wat het protocol bij de AH is als je iets niet hebt gescand. Lijkt me niet dat je dan direct een boete krijgt. Ik denk wel dat ze het opslaan in hun systeem? Maar het duurde wel lang, en ik was al weg voordat die man weg mocht.

Volgens mij moet je dan gewoon met al je spullen naar de gewone kassa en wordt er een soort melding gekoppeld aan je bonuskaart voor de volgende keer. Maar ik denk wel dat als bij de gewone kassa blijkt dat je niet 1 ding bent “vergeten” te scannen maar het je halve tas is, dat er dan al wel consequenties aan hangen.

4 likes

Maar dan kan je in zo’n geval net zo goed ergens een andere bonuskaart vragen toch. Ik denk niet dat het om 1 ding ging, die manager vroeg “hoe kan dit???” En op een gegeven moment waren er 4 medewerkers mee bezig. En toch vond ik het een beetje zielig voor die man lol. Echt ongemakkelijk. Bij de jumbo heb ik wel zien staan “diefstal is 130 euro” (zoiets) misschien dat ze daar wel direct een boete geven.

3 likes

Niks zieligs aan, gewoon betalen voor je boodschappen :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik heb het wel eens gehad dat ik iets oprecht vergeten was om te scannen. Dan moest alles opnieuw maar verder was het geen probleem. Ik denk dat het wel een verschil is of je een zak p.atat niet hebt gescand of je halve mandje niet.

1 like