Ik had gisteren echt een kut dag maar voel me echt een stuk beter ondanks er nog steeds dingen spelen. Heb nu lol om ChatGPT die me helpt mailtjes te schrijven. 🫡
Ja het is een beetje warrig en heb er weinig over gedeeld omdat mn man in deze wel beetje als boeman gezien Kan worden. Bij echtscheiding met kinderen trekt toch de man vaak aan t kortste eind en zeker 7/8 jaar geleden toen t speelde.
En omdat ik paar keer vervelende reacties heb gekregen, hier en in mn echte leven dat ik wist waar ik aan begon etc. Terwijl het echt zo anders en zwaarder is. Heb nu ook doorverwijzing naar psycholoog dus dat gaat me hopelijk helpen, vind de gesprekken met poh al heel fijn namelijk.
Maar lief dat je reageert, denk niet dat ik het hier heel veel duidelijker mee maak.
@Schaakmat
Dank je wel. Dat klopt, alleen vind t best lastig omdat t ongeveer 4 weken duurt maar dan nog per post verstuurd moet worden. Had t zo fijn gevonden als er echt een deadline op had gestaan.
Een AH bestelling gedaan maar niet goed opgelet en mijn oude adres stond er nog in Zat dus te wachten op een wagen die niet kwam. We hadden geen eten in huis dus maar indonesisch besteld, dat was weer een voordeel, maar alsnog stom van mezelf.
Het geld was al afgeschreven dus ben benieuwd of ik het nog terug krijg. Vind het ook echt vervelend voor de bezorger en inpakkers dat ze alles voor niks hebben gedaan
Edit: ik zie dat je €50 moet betalen als je niet thuis was. Nou ja dat is mijn straf dan helaas.
Was het niet meer te wijzigen?
Ik kwam er dus pas achter toen ik zat te wachten op de bus en er stond dat ik de volgende was maar hij kwam niet. Toen zag ik dat hij geannuleerd was dus ik kijk eens goed en zie mijn oude adres staan . 2 weken geleden had ik ook besteld naar mijn nieuwe huis en toen het adres veranderd maar dat bleek maar eenmalig ofzo, want nu was het weer mijn oude adres.
Ik had dit ook. Er stond ineens 4 maar ik woon op 4 nog wat. Gewoon 4 bestaat niet. Maar ik had echt de toevoeging erbij gezet en de week daarvoor was het ook netjes bezorgd. Ik kon ongelukkig het busje nog achterna rennen en heb een klacht ingediend bij de klantenservice. Maar die zeiden gewoon: eigen fout.
Word wakker met keelpijn en verstopte oren. Ik ben bang dat ik ziek begin te worden en ik weet wiens schuld het is. Die vent die begin van de week zat te rochelen in de bus.
Ik heb gister mn sleutel per ongeluk laten liggen op mijn vrijwilligerswerk (woongroep voor mensen met een beperking). Dus ik kwam daar net overhaast binnen en al die mensen HALLLOOOO hoe gaaat het wil je KOFFIEE hahaha zo zoet
@Karl_Lagerfeld ik weet nog dat jij het ook jammer vond toen ik zei dat milka tuc weg is maar ik keek net een video van alwin en hij zegt dat normal ze gewoon verkoopt!
Watttt gaat die weg dat is echt veruit de lekkerste milka
Ik heb dit ook ooit gehad maar ik werd toen gebeld door de Appie of ik thuis was en toen kwam ik er achter. Wel vervelend dat dit nu niet gebeurd is!
nee normal heeft hem dus. en ik heb hem in normale supermarkten echt al 10 jaar niet gezien?
Dit had ik ook. We hebben een vast bezorgmoment waar mijn partner normaal thuis is. Ze waren echt heel aardig en zijn later op de avond terug gekomen zonder extra kosten.
Jumbo verkoopt m ook!
https://www.jumbo.com/producten/milka-tuc-87g-80118ZK
Oh zie nu niet leverbaar maar heb m gisteren nog bij onze jumbo zien liggen!
haha huh maar ik dacht dat die al jaren weg was? en mensen in alwins comments blijkbaar ook, weird. misschien wordt hij wel minder verkocht dan vroeger
maarja ik ben nu toch lactoseintolerant dus kan hem niet eten
Bij mij staat ie zelfs nog in de bonusbox bij de AH deze week
Ik was net bij de AH en daar had iemand iets niet gescand. De manager kwam erbij etc. Zo ongemakkelijk. Een volwassen man van rond de 45. Ik denk dan altijd aan pubers die dat doen. Volgens mij zeiden ze iets van bij de volgende keer nemen we maatregelen.
Volgens mij hebben wij wel een van de grootste assortimenten van jumbo in NL, misschien daarom?
En had hij het niet oprecht vergeten?
lijkt mij wel een mogelijkheid