Superleuk om te lezen. Dat is precies wat ik zo mooi vind aan parfums/geuren. Heel veel plezier ervan en bewaar ze op een goede plek!
Toen ik bij de appie werkte had je wel controleniveaus die gekoppeld waren aan de bonuskaart. Is dat niet meer?
Hahhaa oh sorry, wilde gewoon een leuk feitje delen, zal voortaan beter opletten
ja die disclaimer had natuurlijk vooraf gemoeten he zo doen we dit hier niet
Gisteren regende het heel de dag. Dus ik keek veel naar beneden tijdens het wandelen en ik was verbaasd soms hoe veel kauwgom er op de grond lag. Maar wat nog meer verbazing schepte was soms hoe GROOT stukken kauwgom waren. Sommige mensen kauwen volgens mij op 5 stuks mentos, wat zijn dit voor paarden? Waarom zo veel kauwgom in je mond? Hier krijg je toch kaakpijn van??
Er reed net een PombÀr vrachtwagen langs en kon alleen maar mijmeren dat ze vroeger beter smaakten:(
I feel you. Ik ben overgestapt op de Heartbreakers.
Ik ben in een kwartel kuiken algoritme beland en nu wil ik kwartels. Maar er lopen hier teveel katten rond en we hebben eigenlijk niet genoeg ruimte.
zo klein!
Ja dat kan wel. Ik werkte in een risico filiaal waar veel gejat werd dus wij hadden als proef 9 op de 10. Dat was niet te doen en dan moet je eigenlijk ook met zân 2en staan de hele dag.Maar alsnog is dit dan niet gekoppeld aan een bonuskaart van iemand. Ik werk in inmiddels niet meer bij de Appie, maar toen ik wegging ( 2 jaar geleden) zaten de meeste filialen volgens mij op 5/6 van de 10, wat ook hoog is, maar het aantal diefstallen is de afgelopen jaren dan ook fors toegenomen. In begin van het zelfscan tijdperk kon je wel een bonuskaart op een zwarte lijst zetten, maar dat kan dus niet meer.
Waar?
Er is een belastingaangifte topic!
Sorry
Ik vind het niet zo erg hoor maar er is elk jaar gezeik over dat mensen het allemaal hier komen plaatsen ipv dat topic en dan zijn er weer 100 posts in het âwaar erger je aanâ topic
Je hebt gelijk, heb het weggehaald.
Excuus, maar waar kan ik die vinden?
Ik geef toch aan dat het bij AH niet kan?! Ik heb er meer dan 10 jaar gewerkt en ik ben manager geweest dus ik weet echt wel hoe het zit.
Ik hoorde dat ze bij de ah dus ook steekproeven kunnen aanvragen
Ze moeten toch altijd ook zoveel procent scannen, want soms wordt er 1 product gecontroleerd, maar laast waren het er 9
Zou de waarheid hierover ooit boven tafel komen