Zat voor de gein even te kijken naar Super Bowl tickets:
De goedkopere tickets zijn rond de 8000 Dollar.
Zat voor de gein even te kijken naar Super Bowl tickets:
De goedkopere tickets zijn rond de 8000 Dollar.
Kali je had schrijver moeten worden, nog nooit zo een mooier verbloeming van mest gelezen!
Ben echt onrustig en kan daardoor niet slapen
Ik wil werken! Maar mijn stomme angsten houden mij tegen…
Gaat het een beetje met de onrust? Is er iets wat je kan helpen op dit moment? Of kan ik/kunnen we meedenken?
Lief, uiteindelijk toch wat geslapen, maar veel wakker geweest ook.
Door de verdwenen kattenbiecht in het opbiechttopic moet ik ineens weer denken aan een jongen waar ik mee aan het daten was vele manen geleden. Hij wou altijd heel graag bij hem afspreken wat ik snapte ik had een studentenkamer en hij een volledig huis.
Maar ik had/heb een kat en ik ging niet hele weekenden/midweken bij hem chillen en die kat alleen laten. Toen stelde ik voor om mijn kat mee te nemen en dan in een ruimte die hij niet gebruikte (ja die had hij) een kattenbak neer te zetten. Konden wij ons ding doen, kat niet alleen en klaar. Maar dat wou hij absoluut niet en eigenlijk had hij ‘gewoon’ een hekel aan katten. De kattenbak was geen probleem maar de kat wel? Het was zo raar dus kon ik ook niet langer blijven wat hij dan ook wel weer erg vervelend/jammer etc etc vond. Mijn moeder had gelijk zoiets van ehh dit wordt niets want jij en een kat is onafwendbaar. Maar goed ik was zo mega verliefd op die gozer. De bom barstte niet veel later omdat hij een kinderwens had en ik niet maar ik had al veel eerder naar mijn moeder moeten luisteren
Ik dacht rond de 40 dollar is niet veel. Maar die komma is een punt.
Bleh ben helemaal op van allemaal stress. Van rijlessen slaap ik niet persee beter. En dan heb ik straks ook nog een intake voor een therapie wat allemaal nieuw en spannend is. Ben blij als het straks eind zomer is en ik op vakantie ben en niks hoef.
Slay succes vandaag!
Veel succes!
We gaan weer een boek lezen met de boekenclub. Tot vannacht kan je nog stemmen op een boek!
Ik was vanmiddag ergens lunchen en toen kwamen er twee meiden van een jaar of 10 binnen die gezellig samen wilden lunchen. Ze mochten aan een hoge tafel zitten en elke keer als de bediening langs kwam om iets te vragen of te brengen, moesten ze een beetje giechelen. Ze waren echt helemaal in hun nopjes, zo leuk om te zien .
Ik ben echt zo moe dat ik zometeen maar gewoon lekker ga slapen zodat ik morgen nog iets waard ben. Stiekem mis ik de 21 jarige Solee die nu al lang en breed aan de wijn zou zitten:(
Mijn zusje van 13 gaat op mijn nichtjes passen en wordt er ook voor betaald maar omdat ze ze ook naar bed moet brengen ben ik er bij om op haar te passen.
Het begon net al goed toen ze zei dat als de kinderen niet naar bed willen ze gaat dreigen dat slenderman ze komt halen.
Naja, ik weet niet hoe jij het aan zou pakken natuurlijk maar je zusje klinkt als een professional.
Moet ze nu ook een deel van haar loon aan jou afdragen??
Nee, ik word helaas niet betaald voor mijn taken . Ze heeft ookal 2x gezegd dat ze rijk wordt want ze krijgt 6,50 per uur
Ai. Heeft hier iemand in de buurt binnenkort een duur grapje op de mat. Fout invalide parkeerder. €400,- tegenwoordig… 7 minuten later heeft die zn bus verplaatst. Geen idee of ie doorhad dat hij al telaat was.
Mijn grootste sensatie van afgelopen week. Mja wat wil je als je al n week op bed ligt door/na n operatie en dit een van je eerste wandelingetjes is😅