Wat je even kwijt wil #68

Omdat ze Monster heten vanwege de grootte.

Ik heb net een spannend voorstel naar mijn baas gestuurd samen met een collega. Ik ben ergens voor aangenomen maar in de praktijk werkt dat niet. Maar ik ben zo bang dat hij nee zegt en dat ik dit moet blijven doen

8 likes

Blikje slammers (want goedkoop) en 1 + 1 gratis frikandelbroodje

1 like

Nou hij zei nee :fearful:

5 likes

Nee we wilden twee rollen combineren en dan 1 iemand dagdiensten en 1 iemand avonddiensten (avonddiensten is normaal bij ons). Maar hij wil het gescheiden houden.

1 like

Had daarnet zo’n echte Hagenees aan de telefoon. Na elke zin zei ze “schat” en “lieverd” :joy:

3 likes

Nouja kan gebeuren toch? Dat is gewoon het ding met dit soort voorstellen doen, kan een ja worden maar ook een nee

3 likes

Ja echt niet te doen toch!!

1 like

Ja tuurlijk kan ook zeker! Alleen ik ga dit niet maandenlang doen dus ja dat is onfortuinlijk

1 like

Nou de tijdmachine bouwen laat ik maar aan een ander over maar uiteindelijk is zo’n gesprek dan toch geweest. Het was op zich een goed gesprek maar er is nog geen duidelijke uitslag dus het kan nog vier kanten op gaan (waarvan drie redelijk positief). Over drie weken weet ik meer, wat ik lastig vind want wat nou als het slecht is… Ik wil niet nog een keer die kloteziekte :sob:
Voor nu weer aan de struisvogel dan maar

17 likes

Hahaha iemand uit Brabant noemde me laatst “vrouwke” aan de telefoon. Zo getypt klinkt het misschien stom maar door hoe het gezegd werd klonk het zo lief .

13 likes

Ik had op aanraden van mijn moeder Law & Order SVU met Angela Lansbury gekeken. Ben nu helemaal verdrietig, want ze was gemeen en corrupt in deze aflevering. En Bradley Cooper was een engerd en Alfred Molina een creep.
Moet er echt ff van bijkomen :sob:

5 likes

Vorige week is er iemand aan mijn deur geweest om te vragen of ik camerabeelden kan kijken omdat hij schade heeft aan zijn auto. Ik heb gezegd dat ik zou kijken wat ik kan zien. Nu heb ik echt een mega drukke week, met school, kind, examen periode waarin ik buiten dit alles om al mijn vrije uren spendeer aan leren en het maken van opdrachten. Ik heb gewoon geen tijd om 3 uur aan beeld materiaal helemaal door te spitten. In eerste instantie had hij het ook over een specifiek tijdstip dus dat was prima. Later in dit gesprek bleek het dus om een tijdsbestek van 3 uur te gaan. Aan de ene kant voel ik mij echt heel lullig en aan de andere kant denk ik ja niet echt mijn probleem. Die camerabeelden worden ook niet opgeslagen dus die verdwijnen gewoon weer, dus zal toch echt moeten zeggen dat hij niks aan mij heeft ben ik bang.

4 likes

Kan je het niet versneld afspoelen? Of hem zelf laten kijken?

12 likes

Gisteravond was er in de straat een gaslek en ze hebben er drie uur over gedaan om te vinden waar het zat. Overal brandweer, ook in huis, want ze moesten metingen doen. Kleine waardes in de kelder, brrrrr. Gelukkig is het nu dicht en oke.

Hond was helemaal door het dolle heen, want ZO VEEL bezoek en iedereen haar aaien. :joy:

15 likes

Heb zo’n realistische droom gehad over mijn eeuwige crush en nu ben ik droevig. Had al een ding voor hem sinds ik 16 was ofzo, later aan de universiteit hebben we ook kort iets gehad maar dat is niet goed afgelopen en het contact is verwaterd. Heb hem een paar maanden geleden wel eens even op een event gezien, maar niet gesproken. FB stalken heeft me lang geleden ook geleerd dat ie een vriendin had, maar geen idee of ze nu nog samen zijn. Vast wel… en waarschijnlijk samen aan het settelen nu. Ugh brein hier hoef ik echt niet mee op te staan, nu zit ik er al de hele tijd over te denken. Ben nu begin 30 en nog steeds is hij ‘the one that got away’ :sob:

9 likes

Jaa versneld afspelen heb ik geprobeerd, alleen dan skipt hij door als je snapt wat ik bedoel. En dan nog kost het gewoon heel veel tijd. Zelf laten kijken heb ik over nagedacht, maar een vreemde in mn huis uitnodigen vind ik dan ook weer iets :sweat_smile:.

Ik ontdekte net een muisje in de wasmand omg. Die was zichtbaar heel bang. Toen zei ik “its okay buddy” :joy: maar jezus, ik heb dus de deur naar buiten opengedaan en ik hoop dat ie zelf dan naar buiten gaat?! Hij klom er wel bevend zelf uit. Ik weetniet goed wat ik ermee aan moet. Mijn god. Het leek trouwens precies op een dwerghamster maar dan met staart. Heb wel een foto gemaakt. Yikes van alles gaat door me heen.

10 likes

Ben altijd zo trots op mezelf als ik restjes opmaak :sweat_smile: ik had spinazie over en wortels dus nu heb ik spinazie soep gemaakt en carrot cake met dingen die ik nog in huis had :yum:

37 likes

Sorry maar dit klinkt supercute

5 likes