Zag er ook schattig uit, en gelukkig had ik geen flauw idee toen ik de klep van de wasmand opendeed. De laatste maanden hoorden we wel regelmatig geknaag door de balken (of hoe het ook heet) in huis. Waar de wasmachine en wasmanden staan is gelukkig een kleine ruimte. Ik heb alleen geen idee of zo’n muisje dan zelf naar buitenloopt? Lol. Vind het ergens nu ook wel creepy durf niet goed te kijken. Misschien heeft ie wel een hele tunnel gegraven in de muur al eerder.
Mijn ervaring met muizen in huis is dat het er nooit maar 1 was en als ze in je muren zitten maken ze daar ook hun nest. Misschien kan iemand anders op ontdekkingstocht gaan in huis?
Elke keer als ik ook maar een klein beetje intensief heb gesport ben ik de volgende dag zo intens moe. Nu ook weer gisteravond gesport en nu doodmoe. En ben thuis aan het werk dus moet echt mijn best doen om niet gewoon op de bank te gaan liggen.
Heb zo mn 1e afspraak bij een psycholoog en ben echt zo zenuwachtig, dat ik al bijna zit te huilen.
Pff deze maand tel ik echt de dagen af tot ik weer loon krijg. Er gingen allemaal dingen kapot die vervangen moesten worden en nu is het echt nog 2 weken op een houtje bijten
Ik walg normaal echt van muizen in huis, maar dit klinkt zo cute dat ik wel benieuwd ben naar die foto. Zin om te posten? In spoiler voor de muizenhaters en -angstigen onder ons.
Helaas heb ik veel eventuele mooie foto’s gemist omdat ik nogal schrok en niet bezig was met foto’s. Heb alleen deze:
Achter het zwarte zie je het kontje en staartje haha maar helaas niet dat schattige koppie. Misschien komt ie nog terug lol.
Bij die opening daarachter klom hij er na vele twijfelpogingen langzaam uit hahaha. Gelukkig zit in die wasmand altijd alleen handdoeken en theedoeken want aan 1 handdoek was al geknaagd.
Misschien te weinig gegeten? Voor en na het sporten. Het kan dat zijn.
Ook kan het zijn dat je te kort op je bedtijd sport; adrenaline etc kan dan ervoor zorgen dat je minder goed/diep slaapt.
Ik heb dit ook wel eens en dat is bij mij dan meestal te weinig gegeten en gedronken naderhand!
Pffff ik verwacht een belangrijk mailtje en zit telkens te F5’en zonder resultaat 🥹
Ik vind eigenlijk dat als je al illegaal mensen filmt, je de ene keer dat je er iets goeds mee kan doen dat ook moet doen eigenlijk
Omg het is zo awkward om mee te fietsen met collegas omdat je toevallig allebei naar het station moet fietsen. En dan doei zeggen bij de fietsenstalling (want we gebruiken verschillende) om elkaar vervolgens op het station weer tegen te komen.
Ik voel dan zoo de drang om geforceerde gesprekjes te voeren om het niet awkward te maken van stilte, maar dat werkt ook niet.
Zit je dan ook nog in dezelfde trein? Niet doen hoor, zo zonde van je energie
Ik kwam ook elke ochtend een collega tegen op een gegeven moment. Terwijl ik echt behoefte had aan 20 minuten voor mij uit staren, en niet om de dag al geforceerd te starten.
Dus na een paar keer heb ik gezegd: ‘Ik vind je oprecht een tof mens en gezellig maar in de ochtend heb ik echt nog even tijd voor mezelf nodig, om rustig op te starten en even wat te lezen. Vind je het heel erg als we elkaar gewoon groeten en dan apart gaan zitten?’
Ja ik zou zelf dan nog liever achterstevoren naar huis kruipen
Haha dat vind ik echt sociaal vaardig van je. Gelukkig hoefden wij niet samen in de trein te zitten. Ondanks ik veel met die persoon klets op de kamer, vind ik het awkward om samen te fietsen. Kost heeel veel energie haha
@Karl_Lagerfeld i feel you
Haha ik haat dit soort dingen zo, dan mis ik echt gewoon een auto in mn eentje. Ik was ook echt teleurgesteld toen ik een nieuwe collega kreeg die dezelfde trein en bus nam ik zit ook wel eens met een collega in de bus, dat is maar 5 minuutjes en is ok, maar ik wil daarna ook echt niet ook nog in de trein naast hun. Dus ik doe dan soms alsof ik nog even langs de Ako moet zodat ik ze dan later op t perron kan ontwijken.
En ja ik weet dat dit vrij vermijdend en belachelijk is en ik ook gewoon zou moeten zeggen wat @MyMoon doet, maar vind dat dan toch te spannend ofzo
Ik ben voor het eerst in de wasstraat geweest om mijn auto te laten wassen. Normaal doet mijn vriend dat. Door de verhalen op het forum vond ik het best spannend maar de jongen waarbij ik afrekende was super aardig en het ging gewoon allemaal goed! En toen heb ik ook interieurreiniger er bij genomen want hij was echt heel vuil van binnen en echt! Je rijdt de auto op een plateau wat rond draait en je kan in fe tussentijd koffie pakken. Na 11 minuten is het klaar en hij is zo schoon van binnen en ruikt zo lekker! Nu kijk ik steeds naar mijn auto en denk ik: wow hij is echt mooi
Dit doet mij echt denken aan een collega (niet een directe collega, we werken voor hetzelfde detacheringsbedrijf en volgen regelmatig dezelfde cursussen). Zij woont in dezelfde woonplaats en dat is 1.5 uur reizen. Hoef ook echt niet perse met haar dan te reizen, maar ze gaat altijd super snel na de cursus weg om mij te vermijden :’) Met de rest lopen we altijd gezamenlijk naar het station en zou het totaal niet erg vinden als ze dan zou zeggen dat ze ergens anders in de trein gaat zitten werken/lezen/uitrusten etc.
Neee niet nu al muggen