Zijn die wel weg geweest? Rotbeesten
Kinderachtig maar wil niet invallen voor een college die ziek is. Dit is nou net die persoon die als je ziek bent je om de drie uur appt om je uit te horen wat je hebt en of je al weer morgen kan komen. En nu zelf in alle rust meerdere dagen thuis blijven? Tsk.
Ja want ze is expres ziek natuurlijk
Ja zij wel
Ik hoop niet dat mijn collegaās zo reageren als ik eens ziek ben. Ik informeer ook altijd als collegaās ziek zijn, uit belangstelling maar ook ivm planning, zo vreemd is dat toch niet?
Een keer informeren is ook wel normaal, maar om de 3 uur niet toch? En ligt er denk ik ook aan wat voor collega het is, van een leidinggevende snap ik het maar een ānormaleā collega die niets met planningen oid doet heeft daar toch niets mee te maken.
Hahaha idd. Ben vorige maand al een paar keer gestoken
Informeren is wat anders dan hoe zij dat doet. Is niet eens een leidinggevende en ook niet haar taak om vervanging te regelen. 4 tot 5 keer per dag dezelfde vraag krijgen terwijl het de eerste dag is dat je ziek thuis zit is vermoeiend. En zij brengt het dan nu even steeds een paar uur van te voren nadat gezegd te hebben dat ze wel komt. Maakt het nog vervelender dat iedereen wel eens alleen staat ipv met zijn tweeen, maar als zij het moet is het onmogelijk en paniek. Dan zal je ook horen hoe vervelend het dan wel niet zou zijn als zij eventueel een paar uur alleen moet. Leidinggevende gaat hier ook in mee.
Ze werkt hier al super lang en lijkt zich soms gewoon hautain te gedragen en ook wel van de leidinggevende meer te mogen.
Voor het eerst in een week weer een kopje koffie gedronken, wat heerlijk
Oh, zo heeeeeerlijk deze zon! Na een week binnen kon ik net wel janken met mān kop thee buiten in de zon
Ik heb voor het eerst verse curryblaadjes gevonden (gebruik normaal altijd gedroogde) en het ruikt zoo lekker en dan schijnt de zon ook nog
Al die filmpjes kijken op TikTok over pasfotoās laten maken hebben zān vruchten afgeworpen, voor het eerst in mān leven een leuke (je kijkt er toch 10 jr tegenaan)
Wat is de truc? Ik heb geen TikTok maar moet wel ook binnenkort voor een nieuw paspoort
@Dazed Haha wat voor mij heeft gewerkt is:
- Bovenkant van mn haar strak naar achter naar achter, de rest van je haar loshangend over je schouders (oren zijn meteen ook goed zichtbaar en je haar zit niet zo achter je oor gepropt)
- Mān gezicht flink gecontoured met make-up, doe ik normaal nooit maar geeft een heel mooi effect op de foto
- Een lippenstift op gedaan die net iets getinter is dan mijn eigen lippen zodat mān lippen niet wegvallen op de foto
Jaaa same, word echt tien keer blijer als de zon schijnt.
@astridmagnussen Oh, ik las āom 3 uurā in plaats van om de 3. OkĆ©, dat maakt het wel wat anders ja!
Dit gaat echt je leven zoveel beter maken Echt totaal niet te vergelijken met gedroogde. Je kan ze ook gewoon invriezen, ik heb ze altijd in mijn vriezer, echt ideaal.
Ja ik heb veel te veel dus de rest gaat straks de vriezer in!
Target Mart op de asw in Utrecht! Volgens Google is het een Indiase supermarkt maar ze hebben ook veel west-afrikaanse producten/ingrediƫnten