Wat je even kwijt wil #68

Echt irritant om ziek te zijn met lekker weer hè :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja dat of vorige week bevallen en aan bed gekluisterd zijn :joy:

3 likes

Oh Jezus dat is nog veel erger.

21 likes

Ik heb ‘m gisteren bij de AH gehaald!

2 likes

Omfg, de deur stond op een kier toen ik eerder even met de hond naar buiten ging. En nu hoor ik boven steeds geluid :sob:. Het raam staat open dus wss is het de deur, maar zo klinkt het ook weer niet. Mijn vriend is ook pas rond 1u thuis, dus tot die tijd zit ik denk ik maar op de bank?

1 like

Of je gaat gewoon even kijken/die deur dicht doen?

18 likes

Ja dat zou logisch zijn. Maar een jaar geleden was ik nog bang in het donker dus dat is geen optie

3 likes

Alle lampen aan richting boven? Zaklamp op je telefoon? Hond mee? Ik snap je gedachten hoor, maar nu zit je je de hele tijd op te vreten

2 likes

Ik snap je hoor, verschrikkelijk :sob: woont er niet een vriend/vriendin in de buurt die kan komen kijken? Of een buurman? :smiling_face_with_tear:

Ik ben ondertussen een boek aan het lezen dat te eng is voor mij en ik ben alleen thuis. Kan waarschijnlijk ook pas gaan slapen als mn vriend thuiskomt :joy: boek wegleggen heeft geen zin want de angst zit al in mn lijf :sob:

1 like

Ik ga morgen naar Rome voor een lang weekend en waar ik normaal super voorbereid op stedentrip ga, weet wat ik wil zien, toegangskaarten gekocht etc, weet ik nu amper in welk hotel ik slaap en hoe laat we vliegen. Zo niks voor mij en ben ergens bang dat we hierdoor er niet alles uit gaan halen. En ik mag bepalen van mijn man, want dit was zijn verjaardagscadeau aan mij. Morgen op schiphol nog maar even een reisgids halen, haha.

5 likes

Sorry maar als iemand hier mij voor zou bellen zou ik zo hard passen. Ten eerste: een beetje zelfredzaamheid kan geen kwaad, en ten tweede: als er wel echt iets/iemand zit ga je je vriend/vriendin/buurman toch niet als meat shield gebruiken ?

14 likes

Je hoeft het ook niet te doen. Ik heb als tiener wel eens een buurman gevraagd toen ik er echt van overtuigd was dat er iemand boven was op klaarlichte dag. Ik wist ook wel dat ik mijzelf gek aan het maken was maar de angst was wel echt. Ik zou het nu niet snel meer doen maar tegelijkertijd, sommige mensen hebben (irrationele) angsten waarom zou je niet mogen vragen of iemand je wil helpen geruststellen?

En als er wel echt iets/iemand is ben je in elk geval samen :grimacing:

4 likes

Hier zit wel de crux denk ik

9 likes

Dokter zegt dat het niks ergs is, dat ik naar de fysio moet om mn kniebanden sterker te maken. Heb er een hard hoofd in dat dat gaat werken, maar we gaan het meemaken :joy:

2 likes

Deze week mijn eerste week gehad bij mijn nieuwe baan en ik vind het zo leuk! Mijn vorige baan was zo toxic en als ik zie hoe fijn ik nu ontvangen word. :heart_hands: na 4 werkgevers lijk ik eindelijk een werkgever gevonden te hebben waar ik langer wil blijven en het is ook nog op 15 minuten rijden.

68 likes

Heb je al paracetamol geprobeerd??

3 likes

Dank voor de tip! Om de Ruth Bader Ginsburg-sandalen heb ik even gehuild.

1 like

Ik had vandaag zo’n last van niesen en een loopneus waar het snot ook echt gewoon eruit viel haast? Zo waterig was het. Echt continu mijn neus aan het snuiten en alles. Nu ben ik bang dat ik misschien hooikoorts heb ontwikkeld, want dit hoort echt niet bij de normale loopneus en verkoudheden die ik heb. En zo erg is het nogeneens met de pollen op dit moment dus snap er niks van als dit het is :sob: Nou ja maar hopen dat het minder wordt en anders ga ik het maar eens testen

1 like

Hooikoorts hoef je niet te testen hoor! Gewoon pillen erin gooien, kan je ook bij de drogist kopen. Maakt je leven echt beter. En er is nu al hooikoorts, want sniffel ook al af en toe. Hooikoortsradar kan je het ook beetje zien.

5 likes

Allerfre inslaan, helpt heel goed.

1 like