Wat je even kwijt wil #68

Ik had m’n fornuis schoongemaakt met een scrubdaddy nadat ik met zwarte mosterdzaadjes gekookt had, maar die zijn er natuurlijk in gaan zitten dus nu is het net alsof hij mee-eters heeft :sob:

31 likes

OH NEE JONGENS ik ben net langs dé eeuwige crush waarover ik gedroomd had deze week (en ook hier gepost) gelopen :sob::sob::sob::sob: in mijn hoofd ging ik bij het weerzien er fantastisch uitzien en stralend lachen naar hem maar ik zie er mega grumpy en zweterig en puisterig uit en ik heb gewoon dom naar hem gestaard :sob::sob: DAG VERPEST

9 likes

Foto praat makkelijker

1 like

Hier had ik de meeste er al uit

):

18 likes

Hahah verschrikkelijk en dan vanuit je broer. Het is echt niet zo heftig hoor.

4 likes

Ik ben aan het oppassen vandaag en de kindeeren wilden eten bij een krijspaleis… waar ben ik aan begonnen :joy:

2 likes

Film het en plaats het op YouTube. Lucratief verdienmodel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik heb eens een zo’n test gedaan en dus ook zo’n prikje met zo’n anti-allergene vloeistof. Na de wachttijd komt die arts terug en zegt: ‘oh jee wat raar, je reageert nergens op behalve op de anti allergene vloeistof, daar zal iets misgegaan zijn!’
Wachten voor niets en dus effectief een bloedtest nadien :grinning:
Op zich vond ik er niets aan hoor, doet geen pijn ofzo maar wel even wachten en voor mij dus voor niets :grinning:

2 likes

Leef je nog? :grinning:

3 likes

Ik ben toen getest op 15 dingen ofzo dus allemaal prikken op een rij. Het was uiteindelijk gewoon een dijk op mijn arm geworden zoveel reactie op alles. Weet eigenlijk niet of ze toen ook al bloedonderzoek deden (begin 2000) dat was voor mij prettiger geweest maar hee de uitslag was in elk geval duidelijk

1 like

Hahaha jawel, we waren redelijk op tijd, dus ik heb een plekje geclaimd achterin en na het eten hebben ze nog een half uur gespeeld (en ik gelezen) en toen vond ik het wel genoeg geweesr hahaha

4 likes

Ik ben een paar dagen flink ziek geweest dus wil nu gewoon even goed bijslapen, maar lig nu als een blaffende zeehond vol snot in bed dus slapen zit er voorlopig ook nog niet in :+1:t3:

2 likes

ik heb het eindelijk gegeten en de opbouw van wekenlang trek hebben maakte het nog beter 10/10

5 likes

Ik had vandaag een botsing met een hond en nu begin ik een blauwe plek te krijgen en voel ik me helemaal rot voor die hond omdat ik hoop dat hij geen pijn heeft.
Hij was gewoon wild aan het spelen en rende per ongeluk tegen me aan en gaf niet de indruk dat het hem veel deed, hij speelde gewoon weer verder. Maar als ik als grote mensensoort al blauwe plekken krijg, dan heeft hij nu misschien wel een soort hele kneuzing ofzo. Ja en daar ga ik nu dus over nadenken tot ik in slaap val :smiling_face_with_tear:
Ik kende hem trouwens niet, anders kon ik nog even checken hoe het met hem is.

18 likes

Mijn hond geeft mij (en de tafel) echt kopstoten soms uit enthousiasme dat ik mij afvraag of ze geen hersenschuddingen krijgt, maar volgens mij kunnen honden wel tegen een stootje haha

6 likes

Ja oke dat is wel geruststellend. In eerste instantie ging ik daar ook vanuit. Maar toen ik net zag hoe groot mijn blauwe plekken beginnen te worden ging ik me toch zorgen maken.

4 likes

Misschien kun je de klantenservice bellen? Als die al bereikbaar zijn op zondagochtend

Wow sterkte! 4 uur heen en terug met OV is al zonder kater en kort slapen een hel :smiling_face_with_tear: Waar ga je heen?

1 like

Honden zijn net panda’s. Pleuren, struikelen, botsen de hele dag tegen alles en gaan gewoon door.

5 likes

Wat voor speciale fiets is dat dan

4 likes