Bijna gegoogeld wat voor merk mauie is
Nou wel props voor jou, ik was echt niet gegaan
Ik zou lekker anti-katervoer halen en vanillecola (dat is echt het allerbeste) en ook een beetje proberen te slapen in de trein mss? Sterkte
Ik word al misselijk als ik dit allemaal bij elkaar lees, haha.
De frisse berglucht in limburg gaat je helemaal goed doen
Ik heb al 3 dagen een giga honger, wat ik ook eet ik blijf honger houdenđ
Geen huidhonger?
Ik heb tijgerbrood herontdekt met knapperige korst en nu eet ik dat steeds als tussendoortje met komkommer of gebakken champignons.
Haha nee, gewoon behoefte aan eten
Pff ik zit in een trein die nu al een uur stil staat, tussen Utrecht en Abcoude. De kant naar Amsterdam doet de motor niet, de kant naar Utrecht (om terug te gaan) mist remmen. En nu zie ik zwaailichten naast t spoor
Edit: uiteindelijk 2 uur in die defecte trein gezeten, toen geëvacueerd. Ach ja, gelukkig werd niemand boos of lijp in de coupé, het werd eerder nog gezellig toen de powerbanks werden uitgeleend.
Vandaag met scouting gaan klimmen, ik kan niet meer gevoel alsof er 10 autoâs over me heen zijn gereden. Mijn armen en benen trillen nog steeds, morgen ben ik echt dood volgens mij.
Ik weet niet meer wie het zei, maar duizendmaal dank aan degene die heeft gezegd dat je nu via âAfbeeldingenâ en dan naar âMapsâ weer naar de oude maps kan op Google als je een adres zoekt.
Ik ben er absoluut van overtuigd dat Denen hun rijbewijs bij de cornflakes hebben gekregen. Niemand kan hier rijden, het is echt zielig
Niet eens bij knÀckebröd?
Ik weet het niet, intussen zit ik zo naast mijn broer
Ik wil niet echt een relatie maar wel een rijk vriendje die dure spullen voor me koopt
Daar zijn sugar daddys toch voor
Ja maar daar moet je toch ook mee seksen enzo? Dat heb ik liever niet
Neen sommigen betalen je enkel voor je tijd dus etentjes, vakanties, zakgeld en zo.
niet assertief genoeg? of wat bedoel je
als je iemand kent weet je me te vinden hé
Fijne Ramadan voor de meiden die eraan meedoen!