Wat je even kwijt wil #68

Ik ben echt helemaal op. Mijn oom is gisteren naar het hospice gebracht en hij gaat zo hard achteruit. Heb hem gisteren een knuffel gegeven en ben huilend weg gegaan. Geen idee of ik hem nog een keer kan zien maar ik wil alleen maar huilen momenteel. Ben een brok stress ook op het moment. :worried:

16 likes

Ramadan Mubarak :sparkles:

9 likes

Ja dat en ook remmen als de lichten groen zijn in plaats van gewoon gas te geven. 30 rijden in een zone 50, geen richting aangeven.

3 likes

I need!

1 like

De Volkskrant had hier laatst een podcast over.

3 likes

Nou echt! En ook dat de zin ‘ja hij houdt nou eenmaal graag alles in de gaten’ zo normaal wordt gevonden?! Al voelt het wel wat dubbel want een mobiel is ook niet alles qua privacy en die gebruik ik wel gewoon.

4 likes

Zat in de tram terug van werk (na een gekke dag) zoals altijd en dacht, de vibes hier zijn anders. Ben ik in een andere dimensie vandaag?? Wat een rare dag.

Ging hij de andere hoek om en bleek het ook een andere tram te zijn

20 likes

komt door de maan

3 likes

Ugh heb soms zo’n hekel aan mijn eigen doen. Normaal probeer ik elke maand iets leuks te plannen zodat ik iets heb om naar uit te kijken. Maar deze maand heb ik niks leuks gepland? Dus nu ben ik aan het chagrijnen.

Misschien dat ik komend weekend maar een date night voor mijzelf plan.

6 likes

Ja of je bent wellicht vergeten je edelstenen op te laden

5 likes

Na 10 jaar uitstellen en zo’n 10 verwijsbrieven verder net gebeld om mn verstandkies eruit te halen. Kan het aanstaande vrijdag al. Die zag ik niet aankomen. :joy:

Ohja, en na toezegging het besef dat ik maandag mijn eindpresentatie van studie heb haha. Dat wordt dus als hamster voor de groep staan.

7 likes

dit is heel random maar ik had ooit een collega en die bidt elke ochtend en avond naar haar edelstenen. gewoon een soort zelfbedacht gebed ofzo ik heb ook geen idee naar wie

3 likes

Misschien heb ik het mis, want bij mij zitten ze er nog in, maar ik zou misschien wel overwegen om te kijken of het een week later kan? Ik heb mensen in mijn omgeving waar het heel erg meeviel, maar ook mensen waarbij praten de eerste 5 dagen nog best moeizaam ging. Maar misschien weet iemand anders hier wel of ik overdrijf met dit advies.

5 likes

STOP!

14 likes

Zou ‘t niet doen tenzij je voor een Cynthia look gaat. Wacht even met die beslissing totdat je wat beter bent

9 likes

Boeien, het is maar haar. Lekker doen!! :star_struck:
Ik knip meestal mijn haar zelf. Soms gaat het goed, soms ook niet. Het groeit weer aan!

5 likes
  • Ik nadat ik een pony liet knippen.
    Jaar later nog steeds mee aan het klooien. Mijn haar lijkt gewoon niet langer te worden.

Ik raad het dus af :grimacing: tenzij je haar megasnel groeit

2 likes

Oh ik heb vooral bij mijn pony altijd het idee dat iedere halve milimeter groei een wereld van verschil maakt, dus ik maar me nooit druk.
Maar had je baby bangs laten knippen dat ofzo, dat het zo lang duurt? Want op zich kun je het na een maand ofzo al wel meer naar de zijkanten dragen, toch?

1 like

Dat zei de kapster ook, dus het gaat vast vaker goed :grin:, maar het blijft nog steeds niet achter mn oor zitten. Ik had een ‘normale’ tot net boven mijn ogen.

1 like

Haha love it, hoop dat je er geen spijt van krijgt.

2 likes