Er heeft net chloor uit een kapotte fles die ik in mijn winkelmandje had gelekt op mijn wollen jas en allstars. Schoenen kunnen de prullenbak in. Ze konden niets voor me doen in de desbetreffende winkel en werd ook nog belachelijk gemaakt. Ellende.
Allstars kan je misschien in de wasmachine verven met textielverf? Werkt goed.
Het zijn die van commes des garçon met dat hartje. Dus weet niet hoe dat uitpakt maar misschien het proberen waardâŠ
Als je belachelijk werd gemaakt zou ik het hoofdkantoor benaderen.
Ja gedaan. Ben benieuwd wat hun reactie gaat zijn.
Wat heb je precies gemeld bij hun hoofdkantoor dan?
Je kunt bij HEMA een eigen bakje met paaseitjes vullen. Ik heb echt kapot gierig zoân tyvus overvol bakje gevuld hahah, de eitjes lagen er echt helemaal bovenop als het ware en bij de zelfscan dacht ik wel ff, als een medewerker dit nu zou zien, zou diegene mij hier dan op aanspreken ??
Dat ik schade heb opgelopen in hun winkel door een defect aan een product van hun aan mijn eigendommen en dat het personeel mij belachelijk maakten en gevraagd om een passende oplossing. Een winkel is hier voor verzekerd als het goed is.
Ja ik bedoelde dus hoe die medewerkers jou belachelijk hebben gemaakt, op welke manier?
haha toen ik bij de hema werkte was de regel dat hij dicht moest kunnen. dus bij klanten die ik toch al niet mocht ging ik wel lekker mierenneuken ja (bij aardige klanten niet)
Ja dat heb ik uitgeschreven. Ze gingen over me smoezen waar ik bij stond, er werd op een spottende manier omgeroepen dat er âmet spoedâ een leidinggevende nodig was en toen werd er door de groep personeelsleden gelachen, er werd grappend aan mij gevraagd âwaarom ik zo boos wasâ en toen ik weg liep werd ik spottend nageroepen met âdag mevrouwâ.
Waaaaauw! Heel terecht dat je een klacht hebt ingediend.
Ik ben deze week gevallen en heb daarbij mijn heup gebroken. De dag nadien geopereerd en twee dagen later mocht ik naar huis. Ik mag (met krukken of een looprekje) gewoon stappen en in principe alles doen en vandaag was mijn eerste volledige dag thuis. In de namiddag ben ik een koffietje gaan drinken bij een zaakje hier 5 minuten (lees: nu 15 minuten) om de hoek en toen ik daar zat moest ik praktisch huilen. Dan pas besefte ik hoeveel geluk ik eigenlijk had en heb. Dat ik nu al zo snel mobiel ben, maar ook dat ik niet méér heb gebroken. Ik voel me zo vreemd nu, praktisch schuldig omdat naar verwachting de pijn meevalt, omdat ik al âzo veelâ kan (uiteraard gaat alles aan een slakkengang en dat is voor een speedy gonzales als ik echt aanpassen), en anderzijds besef ik dat ik nog een lange weg te gaan heb en word ik daar dan weer door ontmoedigd. Ik weet gewoon niet goed wat ik voel of denk. Ik ben ook gevallen praktisch voor mijn eigen deur en vandaag zag ik dan weer waar het precies was en dat vond ik best moeilijk ofzo? En ook dat vind ik dan flauw van mezelf.
Nouja, hele dagboekpost weer maar moest het even kwijt.
Het is toch niet gek dat je er emotioneel over bent? Je moet de hele boel verwerken want je bent door de hele mallemolen gegaan. Wel fijn dat je fit genoeg bent om weer naar buiten te gaan. Maar je moet jezelf niet gaan dwingen om er overheen te zijn. Dat heeft zân tijd nodig.
En soms moet je de boel van je af schrijven om wat orde in je kop te scheppen. Probeer vooral op je eigen tempo te herstellen
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik besef ook dat ik veel te streng ben voor mezelf. Het was voor mij ook extra heftig omdat het gebeurde tijdens het uitlaten van mijn hond en ik haar dus eerst wou veilig stellen vooraleer ik zelf met de ambulance weggebracht werd. Ze is heel bang van heel veel mensen en is uiteindelijk zelfs losgeraakt uit haar tuigje maar heeft zo flink geluisterd naar mij dat ze alsnog naar een veilige plek is gelopen totdat er iemand kwam die ze vertrouwde.
Ik heb het gevoel alsof ik zo veel geluk heb gehad dat het oneerlijk is. Wat natuurlijk bullshit is want ik zou iemand anders nooit ongeluk toewensen maar ik denk dat ik gewoon heel erg streng ben als het op mezelf aankomt. Bedankt voor je reactie
Voor het eerst naar een sauna geweest, wat fijn zeg! Was in het begin even wennen maar ja toch fijn
Heb je een klacht ingediend? Vooral over hoe de situatie is aangepakt?
Ik heb een klacht ingediend over de niet geboden oplossing en de manier van handelen van het personeel.
Ohh jee wat schrikken zeg!! En wel mooi om de kleine gelukjes te kunnen zien, maar het kan daarnaast alsnog een flinke klotezooi zijn. Goed herstel gewenst!
Tip van Flip: ga NIET met je haar in het badwater als een Lush bruisbal met olie erin hebt gekocht. Ik had die blauwe bruisbal met gouden sterren en nu voelt mân haar alsof ik het heb ingesmeerd met kaarsvet Ik had vóór het badderen gedoucht maar ga nog maar een keer douchen denk ik. Silver lining: mân benen zijn wel lekker zacht