Wat je even kwijt wil #68

Ik vergeet wel eens dat ik lang en breed volwassen ben en zelfff kan bepalen wanneer ik wat eet. Dacht eerst nog van ja nee ontbijt toch? Hoor familieleden al in mijn hoofd.
Maar hallo mijn maag, mijn oven, mijn allesss.
Scones (tip Lidl) liggen in de oven :pray:t4:

47 likes

En toch alweer 4 jaar geleden. Terwijl het toen leek alsof het een eeuwigheid ging duren.

1 like

Los van het gedrag van het personeel, verwachtte je dan een compensatie daarvoor? Is toch ook een beetje eigen verantwoordelijkheid om de producten die je pakt eventueel te controleren op een defect? Waarschijnlijk heeft een andere klant die fles laten vallen en toen teruggezet o.i.d

1 like

Als het goed is stuurt het hoofdkantoor de klacht door naar de winkel en moet die leidinggevende jou met de staart tussen z’n benen bellen voor excuus. Bij ons accepteren ze zoiets echt niet hoor en ze zijn er gewoon voor verzekerd dus dit slaat echt nergens op.

22 likes

Een vriend en vriendin (stel) waren net hier biertjes drinken bij mij en m’n vriend, en ze zijn het afgelopen jaar op reis geweest en daarvoor woonde ze in een stad ver weg en nu tijdelijk heel dichtbij en ik vond het zo fijn. Die vriendin is m’n oudste en “beste” vriendin, en haar vriend ken ik ook al 10+ jaar en mag ik heel graag. Over tijd is onze relatie heel wisselend geweest, haar gezin heeft mij in moeilijke tijden opgevangen, we hebben samengewoond, elkaar tijden weinig gesproken etc en zij is ook zo’n ander type geworden dan ik maar ze is zó belangrijk voor mij. Merk gewoon dat ik mij zo op mn gemak voel heerlijk

Echt een geschenk om zo’n langdurige vriendschap te hebben :heart: die ook alles overleeft zo lijkt

48 likes

Een winkel is daarvoor verzekerd dus ja. Ben wel benieuwd hoe je zelf had gereageerd als het bij jou spullen was gebeurd? Maar jou gebeurd dat natuurlijk niet want jij controleert eerst alles.

13 likes

Dat had ik ook afschuwelijk gevonden, maar alsnog zou ik niet verwachten dat de winkel me daarvoor zou moeten vergoeden.

5 likes

Ik ga vandaag naar het shorttrack, zoveel zin in om dat in het echt te zien.
Kaartjes hiervoor heb ik vorig jaar september gekocht. Best wel laat, heb ze gegeven voor een verjaardag en waren toen nog enkele plekken. Verre van goede plekken maar ben er bij!

4 likes

@Lidcactus veel plezier!!
Ik heb mij nu ingeschreven voor de nieuwsbrief dus eerder op de hoogte van de kaartverkoop :grin:

@kali en hoe ging het met je smokkelwaar?

1 like

:exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:
Ik heb er dus letterlijk nooit over nagedacht dat dit ook een optie is!!
Ik vind douchen na in bad gaan altijd zo’n gedoe en ergens ook anti-climax. Maar dit dan omdraaien, wauw wat een goed idee! Ik ga dit oprecht proberen & misschien is dit wel het antwoord op al mijn douche/bad-problemen

5 likes

Ja maar als je dan bad olie oid gebruikt wordt heel je haar vet. Ik kan iig niet in bad liggen zonder dat mijn haar achterin mijn nek nat wordt

4 likes

Ik heb last van een niersteen en holly shit die pijn :sob:

8 likes

Nou heb dat een tijdje geleden ook gehad en meine liebe wat een hel was dat. Had aardig wat pijnstilling nodig om het te onderdrukken (diclofenac en morfine spuit haha)…

1 like

Ik heb carbonara gehad, drink rode wijn en ga straks mijn eerste nacht in mijn huis doorbrengen. Ik heb echt zin om te huilen nu.

80 likes

Ben ook echt benieuwd naar jouw interieur/ eettafel/ bank etc! Zoveel werk verricht, geniet ervan.

1 like

ik kijk al uit naar de fotos, geniet er van

1 like

Momenteel is het een allegaartje van zijn meubels en wat ik heb gekocht.

Let niet op de rommel maar dit is mijn zicht vanuit de zetel.

110 likes

Heel mooi die groene kozijnen!

8 likes

Wat een geweldige combinatie, ook zonder meubels met die vloer en groene kozijnen. :smiley:

6 likes

Mooi die tegels ook zo samen met de kozijnen

3 likes