Wat je even kwijt wil #68

Ik vroeg net ai voor de grap om een sex and the city dialoog over koeien te schrijven en hij zegt dit

Oh, honey, let me tell you about the latest cow gossip! Samantha was strutting down the pasture, and she spotted this handsome bull. She goes, “Mooove over, boys, this one’s mine!” And you know Miranda, always the skeptic, she says, “I don’t have time for bull-oney.” But then Carrie, being all poetic, says, “In a city of cattle, we’re just trying to find our pasture.” And that’s how the cows in the city keep the drama udder control!

Ik ben best onder de indruk hahaha.

30 likes

Mijn moeder heeft een mega deuk in mijn auto gereden bij het inparkeren. Echt zo k*t aangezien ik niet all risk verzekerd ben.

Ergste vind ik nog dat ze haar excuses niet eens aangeboden heeft, daar ben ik echt heel boos om geworden.

Dat ik nu met de gebakken peren zit, is nog tot daar aan toe (al heb ik ook niet de middelen om dit nu te laten fixen). Maar zij is echt zo van ‘het is gebeurd, kan er niets meer aan veranderen, de eerste deuk doet altijd pijn.’

11 likes

Eh, moet zij dit niet gewoon (laten) fixen? Lekker makkelijk om iets van een ander kapot te maken en dan te zeggen joh boeie

53 likes

Ehh maar dit is toch gewoon iets wat ze moet vergoeden? Misschien heeft ze een aansprakelijkheidsverzekering, misschien niet, maar als ze de middelen heeft dan zou ik dat heel eerlijk gewoon verwachten. Zeker als jij dit niet kan betalen nu.

11 likes

Ja als je die bij je eigen bezit maakt misschien. Niet als een ander het heeft gedaan.

13 likes

Een aansprakelijkheidsverzekering dekt geen schade aan een geleende auto (volgens mij). @aardappeleter die instelling van haar zou mij echt woest maken :triumph: het ís wel zo (het is gebeurd, je doet er niets meer aan etc) maar ik zou toch op z’n minst wel verwachten dat ze zegt “er is echt iets heel vervelend gebeurd, ik heb schade gereden”

Weet niet of ik verder zou verwachten dat zij het vergoed, ligt er aan of het noodzakelijk is dat het gefixt wordt en ik vind dat altijd moeilijk met gebruiksvoorwerpen lenen en uitlenen blablabla

2 likes

Vind ik ook, maar zij en mijn vader vinden dat geldverspilling aangezien het een vrij oude auto is (ik heb als starter geen geld voor een nieuwere).

Moest er net om janken op straat (dit was echt de druppel na een hectische week) en toe zei ze ‘je bent 28, je moet niet overal om huilen, denk aan de buren’. 🫠

18 likes

Echt niet gek dat je er om moet huilen, oude auto of niet. Het is niet aardig dat je ouders nu bepalen hoe erg je dit mag vinden, een beetje medeleven zou al helpen denk ik. Hopelijk kun je het er nog een keer over hebben of komt je moeder zelf tot de conclusie dat dit niet netjes is.

4 likes

Nou wat ontzettend naar van haar zeg. Echt heel weinig empathie voor jouw gevoelens. Ik snap je heel goed dat je erom moest huilen, dikke knuffel :hugs:

3 likes

Nou wat megatriest :frowning:

2 likes

Ik sloot een stream app af & daardoor sprong mijn televisie op het programma “who’s that girl”, een soort mooiste meisje van de klas alleen dan met bekende Nederlandse vrouwen. Deze aflevering is met Jessie Jazz Vuijk. Maar amai, wat een walgelijk programma is dit zeg. Ik kan gewoon niet aanzien hoe iemand zó op een voetstuk geplaatst wordt, om de minste en geringste dingen. Al laat ze nog een scheet, dan aanbidden ze deze nog.

Nu komen we ook aan bij het stuk over haar eigen platform :persevere:

2 likes

Haar reactie is niet oké hoor! Heel erg logisch dat je je hier kut over voelt en moet huilen! :kissing_heart::kissing_heart:

4 likes

Ik ben zo’n vreselijke volwassene geworden die van weekend naar weekend leeft. Dacht net: nog maar 4x vroeg opstaan (vandaag hebben we al gehad) en dan is het weer weeekend…

34 likes

Nou je moeder klinkt niet echt als een lieve vrouw zo. Logisch dat je hier verdrietig om bent, ze kan dat toch gewoon betalen? Dikke knuffel voor jou!

1 like

Ik zou thuis werken vandaag omdat er tussen 8 en 11 een monteur komt maar hij is al klaar :roll_eyes:

2 likes

Chill toch?

1 like

Ik moet naar kantoor als de monteur weg is en dat is dus nu al (ja ik kan daarover liegen maar dat doe ik niet graag)

Mag je niet thuiswerken?

3 likes

Nee ja mag/kan wel onder omstandigheden maar niet zomaar

2 likes

Blegh ik heb sinds vorige maand een koperspiraal en m’n cyclus duurt nu al 5,5 week :frowning: Normaal is dat 4-4,5 week. Ik denk de hele tijd: WAT als ik zwanger ben? Maar heb echt geeeeen zin om te testen. Laat me gewoon ongesteld worden please :tired_face:

1 like